Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

В БМВ форума се заформи интересна тема от това, че 535i  3л 6 цил., пада от Суперб 2л 4 цил. 280 к.с. 

И колкото и да е странно освен хейта от дайкор фенове, има и такива, което казват, че това е най-доброто цена качество за Шкодата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5.8 Суперб / 6,0 535и/Ф10  на кантар са, може и да падне.4*4, по-лека е... Нормално

С леко уточнение, че това е топа на Шкода, а на бмв има още много нагоре :))) Даже без да броим М.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време като ходех по състезания, имаше активен коефициент за кубатурата на двигател по стадарт на FIA. Ако колата е с турбо, умножаваш по 1.7. Така й получаваш атмосферната кубатура. :)

иначе не виждам защо Супърба да не го пердаши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Stucata написа:

Има ли някакъв утвърден шрифт за отпечатване на визитки?

Не. Всяка фирма/човек избира, като в доста случаи се търси връзка с официалното изписване на името на фирмата. Същото се отнася и до хартията, като напоследък е модерно да е рециклирана ... 

Естествено, според областта в която работи съответния човек/фирма вариации колкото искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е утвърден баш няма. То зависи от ако имаш корпоративна визия някаква. Трябва да е съобразен или да е точно определен. Ако си някакъв бизнес one man show, просто гледаш шрифт, който да ти отива на дейността. Аз винаги когато съм стигал до такова нещо, обръщал съм се към дизайнер. Има такива, които ще ти вземат от 20 до 200 лева. Към момента съм си хванал едно хлапе, студентка графичен дизайн. Много й се работи, прави страхотни неща. И поне мен ме разбира от половин дума и ги произвежда точно така, както съм си го представял :) Взима смешни пари по мое мнение.

Пример какво НЕ трябва да правиш :D

 

 

 

Capture.PNG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, не се (до)изказах. Мой пропуск. Имах предвид има ли наличен образец за Клубни визитки :) Нещо от рода на текст/шрифт, който вече е използван за направата на такива. Нещо простичко:

- на лицевата част: ШКБ

- на гърба: Добре дошли! (и url)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верижната катастрофа от снощи на околовръстното в София

 

https://m.facebook.com/696357333/posts/10158702592827334/

 

https://m.facebook.com/696357333/videos/10158702595437334/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готино си беше, сутринта го гледах :) Такава шейничка съм изпитвал с предното ми Санта Фе на кръговото на Люлин, на Бриколажа... Беше 22ч и доста готино си се попързалях, добре че човека пред мен тръгна, защото щях да го вкарам в кръговото, а сигурно и отсреща щяхме да излезем... Карах с 40км/ч и доста добре се подхлъзна. Черният лед е най-гадния :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мяу ситуация. Нито можеш да очакваш чак такова заледяване на такъв път, нито, че ще има затапка точно където няма видимост... Абе малко one in a million. Добре че всички са живи и здрави. И с 50 да бяха карали, резултата нямаше да е много по-различен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, sauber написа:

... Нито можеш да очакваш чак такова заледяване на такъв път, ....

Не съм съгласен :( Шофьорите с опит знаят, че при температури под 2-3 градуса и мокро време вероятността за заледяване на мостовете е голяма. За конкретния случай дори в новините предупредиха за възможно заледявания, а и температурите паднаха осезателно точно преди случката... 

С горното не оправдавам бездействието на дружеството поддържащо пътя де!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само снимащият и още няколко зад него са успели да спрат... Онова малкото, което ги връхлетя, без дори да са му пуснати фаровете, без да натисне спирачка и т.н. (или просто не са му работели изобщо)  - то как летешее... :) 

 

По принцип, щом погледна на таблото и видя да пише под 2С - почвам да се оглеждам назад-напред-настрани, дали някой ще направи някаква подобна беля и по-скоро не натискам газта, ами правя сметки накъде да бягам... Вчера така на Владая на спускането - един чичо караше на дълги в мъглата и вадеше очи..., баш около 0С си беше и ги гледам повечето в лява лента пердашат на макс, а отдолу беше лъскаво. Очаквах някой да литне в реката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, PRR написа:

С горното не оправдавам бездействието на дружеството поддържащо пътя де!

Малко са го ударили на уво, сутринта в 7:30 Черни връх посока Околовръстното не беше полят. Бяха полели само спускането.

 

преди 42 минути, PRR написа:

Не съм съгласен :( Шофьорите с опит знаят, че при температури под 2-3 градуса и мокро време вероятността за заледяване на мостовете е голяма.

То за това на колите с термометър на 4 градуса пуска звуков сигнал и светва снежинка

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Лешникова гора и Черни Връх от Драгалевци към кръговото бяха обработени и въпреки студа нямаше драми ...

А 4те градуса са не VAG, на Сузуки индикира (не пищи) под 3, което не е гот :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, PRR написа:

Не съм съгласен :( Шофьорите с опит знаят, че при температури под 2-3 градуса и мокро време вероятността за заледяване на мостовете е голяма. За конкретния случай дори в новините предупредиха за възможно заледявания, а и температурите паднаха осезателно точно преди случката... 

С горното не оправдавам бездействието на дружеството поддържащо пътя де!

 

Факт, само че това са мостовете важи за мостове над реки. Защото течащата вода създава течение, wind chill и съответно ако навън е 0C, при течението може да е -5C. Истината е, че в последните години, може би 7-8, супер рядко се случва да има заледявания. Къде защото времето не го позволява, къде защото се обработва, но е много рядко. Особено в градовете, където трафика също помага.

Тотално отделен въпрос е колко коли са били с адекватни гуми. Често ми се е случвало да гледам на "слаби катастрофи" (разбирай някой, който е спрял в предния с 15 кмч.) гумите. Рядко са читави. Или са неподходящи за сезона, или са куча марка, или са супер стари, а понякога и трите.

Но както казах, важното е, че всички са излезнали живи и здрави от тая нелепа ситуация.

 

п.с. - И се радвам, че не видях на видеото мега висша форма на неадекватност, която можеше да се прояви в това, някой да хукне да излиза от колата непосредствено след удара в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, sauber написа:

 

Факт, само че това са мостовете важи за мостове над реки....

Ами не :( Важи за всички мостове. Логиката е, че земята се явява вид акумулатор, който предотвратява бързото изстиване на настилката при рязко падане на температурите и/или студени въздушни течения. При моста този "акумулатор" липсва, съответно изстиването е в пъти по-бързо, още повече предвид факта, че поща изложена на студа е двойна ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, PRR написа:

Абе Лешникова гора и Черни Връх от Драгалевци към кръговото бяха обработени и въпреки студа нямаше драми ...

А 4те градуса са не VAG, на Сузуки индикира (не пищи) под 3, което не е гот :( 

 

На Санта фе-то също на 4С пищи. Моооже би на по-новите им е зададено 4С, като някакъв стандарт или не? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се извади от речника на всички носещи сини униформи и бели фуражки фразата "несъобразена скорост с пътните условия" и се вмени отговорност (дори и наказателна) на фирмите прибиращи доста добри милиони за работа , която не вършат , те тогава може да намалеят доста такива "изненади".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Когато се извади от речника на всички носещи сини униформи и бели фуражки фразата "несъобразена скорост с пътните условия" и се вмени отговорност (дори и наказателна) на фирмите прибиращи доста добри милиони за работа , която не вършат , те тогава може да намалеят доста такива "изненади".

 

Шегуваш се! Знаеш ли колко дела има от застрахователни компании срещу пътните управления, с привлечени под отговорност съответно подържащите фирми? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.