Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Виж нормално е да се продава трудно кола за тези пари и да се продава дълго. Първо не е премиум второ сумата никак не е малка и трето модата е сув а не лимузина. Но това не означава че колегата трябва да подари.80реални хиляди са добър километраж.  Кола Y нова е 75хиляди +20%  -90 000+хиляди .......новия фейс ще е със сигурност над 100000хиляди вероятно около 110000хиляди. Обезценката  ако вземем за база сегашната редовна цена 90+хиляди  е 40% на 5годишна кола. Колко по-евтино ти се иска при положение че е на малък пробег и вероятно в добро състояние. За моделите и че е стар..... ми  те са си фейссови като оня лаф ми тя новата кат старата. 

Рано или късно ще се продаде колата и на тази цена просто в момента Еуратек с тези -20% играят сечено ма като трябва да си изпълнят квотите преди новия супърб искат не искат свалят гащите. Ако вече не бях си поръчал кола вероятно сериозно щях да се замисля над офертата им. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос: Колко "години" се чака при Шкода в момента, за да ти дойде новата кола от поръчка? Защото се спекулира яко и с това нещо :) Ако ще чакаш да ти дойде след 6-8-12 месеца новата кола, ами то тая старата е тук и се продава да си я вземеш веднага, ама цената е завишена, защото може и нямаш друг избор ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@shaft - май зависи от модела. В момента, Супърб идва бързо. Ама е разбираемо, защото скоро приключват и ще трябва да почват с "новия" модел. За останалите модели май са се нормализирали нещата и се действа като преди - 180 дни по договор. Но не съм напълно сигурен.

@sauber, питах, че гледам в "съседния" форум се продава една от доста педантичен човек, съдейки по снимките и нещата, които споделя и прави по колата. Беше изпъната в Холандия до над 500 (сток е 272), но е върнал фабричните неща за продажбата. Защо бяха тези над 500 магарета - нямам идея. Не съм видял да се ползват. Явно за кеф... В момента пише, че е на 49950 км. 272, 4х4, L&K, сив седан. Но цената е 55К. Интересното от снимките е, че изглежда като току що изкарана от магазина. Не го познавам човека, но колата сама говори за него според мен.

Ако някой пък търси такава кола - ей няколко снимки:

Screenshot_20231108-153856-717.thumb.png.0672efa98c137955fa5bf962f2645af2.png

 

Screenshot_20231108-153933-265.thumb.png.508940df6b76c1423963e3cf747d5560.png

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, zloQQ написа:

 

@sauber, питах, че гледам в "съседния" форум се продава една от доста педантичен човек, съдейки по снимките и нещата, които споделя и прави по колата. Беше изпъната в Холандия до над 500 (сток е 272), но е върнал фабричните неща за продажбата. Защо бяха тези над 500 магарета - нямам идея. Не съм видял да се ползват. Явно за кеф... В момента пише, че е на 49950 км. 272, 4х4, L&K, сив седан. Но цената е 55К. Интересното от снимките е, че изглежда като току що изкарана от магазина. Не го познавам човека, но колата сама говори за него според мен.

Ако някой пък търси такава кола - ей няколко снимки:

Screenshot_20231108-153856-717.thumb.png.0672efa98c137955fa5bf962f2645af2.png

 

Screenshot_20231108-153933-265.thumb.png.508940df6b76c1423963e3cf747d5560.png

 

Преди може би 4-5 години ме заговори един човек на паркинга на Била на България. Беше загледал моята, че нямала забележка и дойде да ме поздрави. Той също беше с някакъв Супърб, пак към ту 500 коня, пак в Холандия точен, но по мой спомени беше бяло коНби, та не знам дали е същият :)

Иначе колата е на гооооре долу справедлива цена, спрямо пазара де...

Иначе аз говоря за сиво сиво, не тъмно сиво. За това и допускам компромис бяло. Гоня боя, на която микро драскотини не си личат. Щото иначе откачам и през 2 месеца ще съм при бояджията :D

 

p.s. - Мой служител си купи Супърб 2 от един пич, който е от другия форум. 2ка дизел, 170 коня. Автомат, с кажи речи всички глезотии без кожен салон. Колата е на реални около 130К (по спомен) и изглежда извънземно. Момчето се е държало мега педантично с нея.

Mного e щастлив, че ме послуша и не даде същите пари (мисля, че 26К я плати) за някоя умряла C Класа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sauber, знам го този автомобил, возил съм се в него и познавам собственика - наистина е добра кола. Белия С3 е друг... Абе, откачена работа. А т'ва сиво с една керамика ще заспи и няма да откачаш. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискайте ми палци , като забранят еко 1, ще се наложи да продам странната фабия, ще си събирам от банички и ще си взема това което искам, меган 2 фаза 2 113 коня бенз 2006та Мотор К4М.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и с него няма да можеш да влизаш в центъра, ако изобщо някой въведе тези ограничения някога…..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, PIIIcoppermine написа:

Стискайте ми палци , като забранят еко 1, ще се наложи да продам странната фабия, ще си събирам от банички и ще си взема това което искам, меган 2 фаза 2 113 коня бенз 2006та Мотор К4М.

Бая банички ще трябва да НЕ изядеш, за да си купиш нещо, с което да влизаш в центъра. Влади е прав, определено тоя Меган няма да ти върши работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, PIIIcoppermine написа:

Стискайте ми палци , като забранят еко 1, ще се наложи да продам странната фабия, ще си събирам от банички и ще си взема това което искам, меган 2 фаза 2 113 коня бенз 2006та Мотор К4М.

Саше, споко, докато ги забранят колата ти ще е станала на 30 години и ще се води ретро, т.е. ще може да влиза в центъра :D 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди няколко месеца имах такъв Меган - категория 3 си е, ако му е наличен катализатора или ако е с газ (както беше моят). Така че не го спичайте Шашко - нека си го вземе, Рено-то само ще го накаже ?

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чаво е прав K4M e бензинов мотор 1.6 113 коня и е еко3 , аз като говоря не приказвам и не си купувам боклуци , познавам колата перфектно , знам какви са и проблемите. Сега ще видим новия кмет какво ще реши , аз се подготвям , за най - несправедливото. Вариантите са два 1200 лв за турбина(актуатор) и рейка на фабията или 5000лв за меган , ама не ми се кара меган, пластмасите в салона са ужас чупливи , обичам си фабията, на връщане от Село Червен почти постоянно държа 140 , ако можеше да вдигне и още малко ... Пък и ми се иска аз да и чукна 20 000 км , сега сме почти на 15 000км . С тая кола аз си започнах историята от 784км , макар че има леки проблеми .

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евро 4 е, дали е Еко 3 зависи от други неща.
 

Преди 1 час, PIIIcoppermine написа:

... пластмасите в салона са ужас чупливи...

 

Чупливи са друг път - как за 5 години при мен ни една не се счупи? А аз не съм от тези дето си гледат колите кат писани яйца.
Други ядове си имат, но що се отнася до салона са без забележка. С много търсене и късмет може да докопаш някоя с кожен/полукожен салон (вторият е чуден), подгрев на предните седалки, климатроник, круиз контрол и т.н. А ако ти се дават МНОГО пари може да се огледаш по немско - изключително редки са, но изпадат и комбита с панорамен покрив (пусто, че нямах едни 7000 Евро преди година).
С този мотор няма да си много по-бърз - "некой кАзА" че вдига и 200, но според мен максимумът на колата е около 180. До 150 бива - след това е адски шумна и разходът не е приятен, а усещането във волана е като при нисък полет - все едно не докосваш пътя. 

Честно казано Меганът не е твоята кола, изобщо Рено не е - Фабията върви без турбина, актуатор и кой знае още какво, но французойките са капризни и си искат своето. Да не говорим че читав сервиз за Рено в София има само един, за него се чака с месеци и цените не са ниски. А истински диагностик....знам двама - един в Плевен и един от Русе, ама вторият поне ми иде на крака от време на време.

Относно части - ами чифт прилични задни дискове са 300 кинта (с вградени датчици за АБС са), кормилната рейка е електрическа и НЕ се рециклира, цената на тампоните на предните амортисьори е колкото на самите амортисьори (за Лагуната дадох 176лв. за два тампона и то с отсъпка), хидравличен тампон - 100+ лв., бобините са по 40-тина лева бройката (Беру да кажем) - ти си прецени колко пари можеш да отделяш, за да си подържаш колата в добра кондиция.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам каква е моята кола. Тя няма да е нищо по - различно от фаза 2 с полу кожа и климатроник търся точно тази , ако имаш предложение обади се не искам да има покрив и да не е ритната искам да е точно и само К4М 113 коня с дефазатор, не с турбина, пък нека ми се смеят цял живот

Мегана няма много читави сврвизи в София , ама то така е и с фабията , като кажа на хората смени ми тръбата за антифриза ей тук , под свещите , дето е под разпад и хората ме гледат все едно им се досира

 

Задния мост става и от Scenic с по голями дискове е , а проблема с рейката се решава с втулки от БМВ, оригиналния не се оправя , но неофициално тея от бмв стават и след ремонта си карат  ....

Най - добрия ми приятел има такава кола , познавам я до болка , споко! Засега няма по - бърза кола от 1.9 тди , чакам само кмета, да я забрани и вземам дърт меган , какво да ти кажа , моя човек го взе чисто нов 2006 та сега ние, тоест аз вземаме същото , заради това че според държавата моята кола , която не пуши грам , замърсява яко, аз под 100 коня няма да падна никога..

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези който се чудят , последната Шкода по - бърза от 1.9tdi ATD , която си струва е ок2 VRS 2,0 200 коня бенз , но тя е толкова скъпа за поддръжка, че е по - добре , човек да си вземе 120 ка или меган , а аз вече 120 ка си имам. :)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, ай стига глупости ;) Чупливи, здрави ... Когато издевателстваш над техниката тя се чупи. Като я гледаш си работи. Е, тук-таме нещо ще се обади, но това са бели кахъри. Но, веднъж почнеш ли с побългаряването ... край и с най-не чупливата кола ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, кажете автотапицер в южните райони? Закъсал ми се е левият борд на седалката. Това ми се случва на всички коли поради определени причини. Този е правен един път, може би 2018г. от една дама, която се казва Малина/Малинка. Студиото й беше (може би още е) зад багерите Хитачи на околовръстното. Обаче не мога да й намеря телефон по никакъв начин в нета. Локация в Гугъл също няма. Имам някакъв контакт на един пич Юли/Юлиан, който съм ползвал за Октавията. Популярен е доста, но като му чукна телефона в нета и ми излиза, че вече работи в Гео Милев (преди беше близо до България и Гоце Делчев). Даже май по едно време работеше с тази жена и така стигнах изначало до нея, ама май вече не. Грам не ми се бие път до Гео Милев за да оставя колата, после да се прибера и после по обратният ред...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.11.2023 г. at 20:39, PRR написа:

Саше, ай стига глупости ;) Чупливи, здрави ... Когато издевателстваш над техниката тя се чупи. Като я гледаш си работи. Е, тук-таме нещо ще се обади, но това са бели кахъри. Но, веднъж почнеш ли с побългаряването ... край и с най-не чупливата кола ;) 

Ела да си ги сменим за 1 седмица и опитай да я счупиш, най - много да скъсаш тампон на скоростната, защото е маслен, струваше около 100лв. :) Не е случайно , че след 120 ката , най - много си обичам TDI то

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, deas написа:

 

Това контакт на въпросната жена ли е? Сайта е малко "мяу".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sauber, не това е автотапицер в южните райони, пресечка на бул. Андрей Ляпчев

 

https://avtointeriorsofia.alle.bg/контакти/

Редактирано от deas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, deas написа:

sauber, не това е автотапицер в южните райони, пресечка на бул. Андрей Ляпчев

 

https://avtointeriorsofia.alle.bg/контакти/

 

Ще го имам предвид, благодаря!

Даже ако не издиря жената до утре по някое време, направо ще му звънна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дрънни на този Юлиан щом покрай него си намерил каката. Аз също имам да оправям лявата страница на моята седалка, та тъкмо ще дадеш отзив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно в южните райони, но съм ползвал услугите на тези: https://slaviauto.com/
Нямам идея скъпо ли е, не е ли, ама 100 лв. за топка и маншон на скоростен лост (естествена кожа).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По другата тема със Супърб тройките. Ето например тука има топ обява. Чуден автомобил, готов за каране, бла бла

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11700053901562811&slink=uga2qa

 

Като сметнеш такси и вноски, които са написали - 142 000 лв. Да, вътре са включени каско и ГО за периода, така че нека извадим 16К. Стават 126 000 лв. Демек за 5г., на автомобил, който струва в момента 75 000 лв., хората бухат 50К лихва/надценка/печалба. Добре ли е? Добре е!

 

Абе аз ли нещо не разбирам, хората ли се друсат?!?!?!

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разглеждаш ли вариант за внос от Германия на нашият пазар предлагане почти няма ,а цените са доста завишени подобен 2017 г би излязъл най-много до към 45к лв с докарване и всичко 

https://link.mobile.de/F538m7UkmTzZLUjE9

https://link.mobile.de/SMys9kmTnZxozkDe8

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.