Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 6 часа, PIIIcoppermine написа:

Да бе , за кола за града се движи , не е зле , ама си представям как ще е извънградско 140 на 4та , съчувствам на хората дето са си я купили нова , тая кола . Бях забравил фразата "ти го мачкаш, то не мърда" , иначе е красива , пък ся ако и извадим и дистанционно , да не се отключва с ключа , ще е мани беги :)

1.9тди ако мислиш, че е толкова вървящо си в тотална заблуда! Дори след много много тунинг на 131кс идва 1.8Т и всичко приключва за умрелия дизел! Да не говорим за 1.9 101кс с блокирал актуатор! Нещо живееш на друга планета или в друго време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, и накрая тоя с 300+ коня го прави смешен един такъв със 100, но знаещ да кара ;) И тогава много боли... и излиза и скъпо. Че после било лагаво, спирачките не държали ... А той човека си не може ;) 

Не ме разбирай грешно - не визирам теб. Аз си мислих, че карам, качих се в колата с професионален пилот и ... разбрах, че нищо не знам. След това покарах 4 дни и ... разбрах, че 30 години съм се возил. И не е, че колата не върви. Оооо, с едни 70 кон ми скри шапката. Ама, уви, малко хора го осъзнават това ;) 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм на Калояново Павел Жечев в атмосферна импреза как затваря всички клубни напомпани над 400кс импрези и форестери с обиколка на 10. Знам за какво говориш, но това е друга бира ;) ! Визирах псевдо твърденията, че има бърз дизел, хахах!

 

1.9 е приятен за лежерно каране, имах БКД на о2, а в същия момент и 1.8тси. И 2-те по 100к км ги карах. Как беше - там където спира дизела, тръгва бензина, ама не баш. И сегашната ТСИ и предната вървят не по-малко от дизел и в ниските ;)

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беля, не го хапи Сашката - нека я покара новата Фобия и ще видиш как изведнъж ще се окаже че е супер бегачка и като й набие камшиците Е39-ките ги оставя в точка ? Просто му трябва време да изветрее от нафтовите изпарения.

П.П. М/у другото и аз голям го вадих оня ден - турбо бензинка, 160+ коня и....... едно Голф-че комби 1.6 ме попиля по завоите към наше село...тъй де от 100 коня най-боли ?

Редактирано от Logrus
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, b3lq7a написа:

Виждал съм на Калояново Павел Жечев в атмосферна импреза как затваря всички клубни напомпани над 400кс импрези и форестери с обиколка на 10. Знам за какво говориш, но това е друга бира ;) ! Визирах псевдо твърденията, че има бърз дизел, хахах!

 

1.9 е приятен за лежерно каране, имах БКД на о2, а в същия момент и 1.8тси. И 2-те по 100к км ги карах. Как беше - там където спира дизела, тръгва бензина, ама не баш. И сегашната ТСИ и предната вървят не по-малко от дизел и в ниските ;)

Дали не го прекръстих Жеков на Жечев :(((

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, Logrus написа:

Беля, не го хапи Сашката - нека я покара новата Фобия и ще видиш как изведнъж ще се окаже че е супер бегачка и като й набие камшиците Е39-ките ги оставя в точка ? Просто му трябва време да изветрее от нафтовите изпарения.

П.П. М/у другото и аз голям го вадих оня ден - турбо бензинка, 160+ коня и....... едно Голф-че комби 1.6 ме попиля по завоите към наше село...тъй де от 100 коня най-боли ?

Така ще стане накрая, 1.4 мпи ще се окаже топ бегачка ;) ! 
няма да го обръщаме на рибарски форум и да се хвалим кой как кара, хахах! Аз съм скромен - страх ме е от високите скорости! Даже  се плаша от среден разход извънградско над 14/100. За 25к км извънградско едвам успях да докарам малко под 11/100! Все обаче карам зад някой, не върви и не върви това комби, а и аз не ги владея нещата и само си харчи, хахаха, залудо! 

Редактирано от b3lq7a
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14/100 ми е градското като я злобя бабата ...на газ ? На магистрала си слизам на 9, ама аз съм мързеливец и си карам на темпомат. Колко съм смел или страхлив хабер си нямам ама и фишове/актове от години нямам - за последните 5 години платих едни 35лв. (с примоцията) за 12км + и то в София. А антирадар, заглушители и други щуротии не ползвам.
Само дето нещо ме хваща кризата на средната възраст и почнах да се оглеждам в тунинг сайтовете - взе да ме блазни мисълта за 200+ магарета под капака ? Май нещата отиват към един twin scroll компресор за начало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Logrus написа:

14/100 ми е градското като я злобя бабата ...на газ ? На магистрала си слизам на 9, ама аз съм мързеливец и си карам на темпомат. Колко съм смел или страхлив хабер си нямам ама и фишове/актове от години нямам - за последните 5 години платих едни 35лв. (с примоцията) за 12км + и то в София. А антирадар, заглушители и други щуротии не ползвам.
Само дето нещо ме хваща кризата на средната възраст и почнах да се оглеждам в тунинг сайтовете - взе да ме блазни мисълта за 200+ магарета под капака ? Май нещата отиват към един twin scroll компресор за начало

Рекорд ми е 16, 50 на 50 магистрала, Кресна с колчета и после широки гръцки 2лентови! Без трафик, нощно на дълги :)))! Свалял съм я на 6, като съм возил много страхливи хора! Ама е трудно, да караш в колона, да те изпреварват, шок и ужас! Слагам С-гася есп-то и пак като карах цлк 550 се подтиснах! 8мак си е 8мак! И не харчи повече! А върви, както си пише по-дебелите книги! 
Днес бях при Пепино за обслужване, за 15к км, просто нямахме време да се засечем последните 2м с него, маслото чисто, няма видими липси и такива на щека! Ама май и е пробит резервоара на тая Октавия! Като съм добре зареждам на под 350км пробег, като съм натоварен - 450км. Верно и кофата малка, некви 55л! Искам да сложим друго турбо, нашия бяга с 300та, искам окачване и тн, пак така! Мисля скоро да я засиля на обява и да си взема едно 1.9 тди и аз да видя какво е вървяща кола, хахаха! 
Майтапът настрана, търся си 3.0тфси на 4ка или 6ца комби, или 500/550 388кс на Е пак комби! Тия 4цил турбо миксери са загуба на време и пари, 1.9 тди бие всичко!!!
 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Logrus написа:

Беля, не го хапи Сашката - нека я покара новата Фобия и ще видиш как изведнъж ще се окаже че е супер бегачка и като й набие камшиците Е39-ките ги оставя в точка ? Просто му трябва време да изветрее от нафтовите изпарения.

П.П. М/у другото и аз голям го вадих оня ден - турбо бензинка, 160+ коня и....... едно Голф-че комби 1.6 ме попиля по завоите към наше село...тъй де от 100 коня най-боли ?

Мерси че ме подкрепи.

преди 26 минути, b3lq7a написа:

Рекорд ми е 16, 50 на 50 магистрала, Кресна с колчета и после широки гръцки 2лентови! Без трафик, нощно на дълги :)))! Свалял съм я на 6, като съм возил много страхливи хора! Ама е трудно, да караш в колона, да те изпреварват, шок и ужас! Слагам С-гася есп-то и пак като карах цлк 550 се подтиснах! 8мак си е 8мак! И не харчи повече! А върви, както си пише по-дебелите книги! 
Днес бях при Пепино за обслужване, за 15к км, просто нямахме време да се засечем последните 2м с него, маслото чисто, няма видими липси и такива на щека! Ама май и е пробит резервоара на тая Октавия! Като съм добре зареждам на под 350км пробег, като съм натоварен - 450км. Верно и кофата малка, некви 55л! Искам да сложим друго турбо, нашия бяга с 300та, искам окачване и тн, пак така! Мисля скоро да я засиля на обява и да си взема едно 1.9 тди и аз да видя какво е вървяща кола, хахаха! 
Майтапът настрана, търся си 3.0тфси на 4ка или 6ца комби, или 500/550 388кс на Е пак комби! Тия 4цил турбо миксери са загуба на време и пари, 1.9 тди бие всичко!!!
 

1.9TDI ще ми е винаги на сърце , с тази кола с скапания актуатор ще те разплача , и ще спра да пуша цигарка , докато те чакам. Сутрин докато те возя и си пиеш кафето , ще го разлееш , като я смачкам на 3та. :) Това , което правеше TDI то, само с добро ще си го спомням...

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, PIIIcoppermine написа:

Мерси че ме подкрепи.

1.9TDI ще ми е винаги на сърце , с тази кола с скапания актуатор ще те разплача , и ще спра да пуша цигарка , докато те чакам. Сутрин докато те возя и си пиеш кафето , ще го разлееш , като я смачкам на 3та. :)

Хахаха, сигурен съм, че ще ме чакаш, ама да се върна! Никога не бих се пробвал срещу теб в реални условия ;)  Ти си легенда и ще ми е неудобно да се пробвам с моята слаба Шкода срещу едно 1.9 на фабия! Друг клас си, аз съм много бавен за теб!
Някой ден, сигурен съм, ще пееш друга песен!!! Просто не си имал понавървяваща Шкода, визирам 1.8 бензин и 4х4, след минимум ремап от правилен човек! Но не ме слушай мен, аз имам малък опит с 4цил вагини, а тая сега ми е някаква адски бавна и срам за марката Шкода! А Пепино само я скопи и понеже не ми е приятел, нарочно я е осакатил тотално, бус Транзит с японски туристи и прикачено ремарке ме е изпреварвал с клаксон, по нанадолно!!! Тия 1.8 на о3 нито вървят, нито са стабилни, нито 4х4 и са с 5ск заводско, но реално ползваш 4ри, за 5та няма душа умрелия двигател ;)!

 

Саше, кой те би през главата да си вземеш фабия за тия пари? о2 1.6 мпи да беше поне хванал! Да не говорим, че можеше и 1.9 кон умрел от тоя модел да докопаш! Продавачът те е сапунисал яко!!! 
 

някакво време бях наказан с 1.6 бензин чисто нова такава фабия 2. Вървеше като деау тико, харчеше като йети-то и все ме болеше кръста! Най-сгрешения модел на фобии е 2, 1 е топ, 3 е супер приятна, 2 е за мазохисти!!! 
 

засилвай я преди да си се набил с пари в ремонти! По добре пт сега да си минус некви къси, отколкото всеки ден да се наказваш, докато ти се налага да я ползваш! Това е кола за баба, дори и дядо не би си я взел! А ти, просто си спал на течение и рязко си сгрешил заради повишената телесна температура! 

Редактирано от b3lq7a
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много различно се кара дизел и бензин. Бензина иска обороти. Да, новите TSI и производни "тръгват" още от 2500 оборота, ама не точно. Пак си искат обороти за да изкарат мощността. Дизела е точно обратното - до 4000, макс 4500 дърпа и след това само бръмчи. Дори по-добре се държи, говорим за сток двигател де, между 3500 и 4000 оборота. и съответно стила на каране трябва да е съобразен с това. 

Но, за спъната писта бензина е по-добре. Има доста по-широк работен диапазон и може много по-добре да се подготви колата за дълъг завой или поредица от завои.

Ама да не залитаме пак към темата бензин-дизел, че е безкрайна. А тук само състезатели сме се събрали :D 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кога последно си карал ТСИ от тия по-модерните! Много опит със сток нямам, но моята си тръгва силно на 1700-800 оборота и държи сила до 5500 и малко нагоре може би(дсг е и сама си сменя предавките). Не знам кой дизел дърпа до 4500, все си мисля че малко след 4к почват да глъхнат и е по- добре да минеш на следваща предавка! Да не говорим за въртящ момент, разликата тук е минимална в рамките на 15-20%, обаче има и разлика в теглото. Прав си, че е дълга тема, но смятам ще се съгласиш, че дизела е за дълги преходи, с един резервоар минаваш доста км и нисък среден разход! Интересно защо, ако са толкова добри дизеловите мотори масово всички производители ги махат от употреба лека по-лека? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма спор дизел - бензин. Дизела е 1.9tdi , бензина е О2 2.0 VRS , другото са миксери. Човека от горубляне ме вози в Skoda DSG , казах му че ми харесва , но пак включваше леко неадекватно скоростите, тоест го излъгах. :)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е за тука , но е по темата .. изкачил Сашко планината и стигнал до най-великия мъдрец:

-Мъдрецо , три дни се мъча , преминах през бурии и виелици за да стигна до тук , кажи нещо умно.

-Дизел бегачка нема!

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, The Best Forman написа:

Това не е за тука , но е по темата .. изкачил Сашко планината и стигнал до най-великия мъдрец:

-Мъдрецо , три дни се мъча , преминах през бурии и виелици за да стигна до тук , кажи нещо умно.

-Дизел бегачка нема!

Сакън че работиш и ти в "малкия кръг" иначе да дойдеш да ти дам фабията за 1 седмица , да видиш няма ли дизел бегачка... Друга песен ще запееш... Ако не съм я продал до Март, телефона ми го знаеш. :)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, b3lq7a написа:

Не знам кога последно си карал ТСИ от тия по-модерните!

...

Интересно защо, ако са толкова добри дизеловите мотори масово всички производители ги махат от употреба лека по-лека? 

Не много отдавна. И, да, върви на 2500, но е далеч от силата си. Иска си оборотите, просто там им е силата.

А дизелите ги махат заради екологията. И ги махат при леките автомобили. Да си чул за бензинов ТИР в Европа? Надали. И надали ще чуеш. По-скоро ще се електрифицират. И, да, прав си - дизела е за лежерно и продължително каране. С 65 литра резервоар отскачам до Варна, връщам се, а ламБата за горивото не е светнала. Което не пречи да имам и достатъчна динамика за да си позволя и изпреварвания по завоите. Е, 280 коня бензин щяха да са по-добре за последното, но пък лампата щеше да е светнала още на половината път на връщане ;) 

Ама спирам. Темата е безкрайна :) Наздраве ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 58 минути, The Best Forman написа:

Това не е за тука , но е по темата .. изкачил Сашко планината и стигнал до най-великия мъдрец:

-Мъдрецо , три дни се мъча , преминах през бурии и виелици за да стигна до тук , кажи нещо умно.

-Дизел бегачка нема!

 

https://i.imgur.com/my894HS.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

▶️ Watch this reel https://www.facebook.com/reel/362374539495678?fs=e&s=TIeQ9V

 

тоя пич, ако се качи на 1.9тди ще превърти фейса от рийлове!
 

 

Редактирано от b3lq7a
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, PRR написа:

Е, 280 коня бензин щяха да са по-добре за последното, но пък лампата щеше да е светнала още на половината път на връщане

Може и по-рано, преди няколко години ходих до Русе с един Мини Купър С, на връщане ламбата светна още на Златна Панега. А си карах съвсем прилично, не съм се напъвал да бързам - за 3 часа отидох, за толкова се и върнах. С дизела при подобен ритъм ми остават към 20 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, PIIIcoppermine написа:

Сакън че работиш и ти в "малкия кръг" иначе да дойдеш да ти дам фабията за 1 седмица , да видиш няма ли дизел бегачка... Друга песен ще запееш... Ако не съм я продал до Март, телефона ми го знаеш. :)

Да бе Саше , бях забравил , че ти звънях само три пъти да ме чакаш на връщане от Враца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 58 минути, The Best Forman написа:

Да бе Саше , бях забравил , че ти звънях само три пъти да ме чакаш на връщане от Враца.

Тя колата още беше нова за мен , тепърва се запознавах с термостата за смяна дето не затваряше , актуатора за мен беше нещо ново , а помниш ли оня камион от който смърдеше на съединител на 400 метра ... :D:D

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си френски свещи , щом Гената не ме увика , значи ще векуват :)https://autoprofi.bg/zapalitelna-svesht-pr2876454.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Logrus написа:

Всичко си е въпрос на лични предпочитания - ей на, има някви странни хора дето си мислят че колите със задно са върха ? Шантави

?

Колата с задно е топ , колата с предно те прави пенсионер , но трябва и мотора да е отзад, иначе не става.

Редактирано от PIIIcoppermine
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.12.2023 г. at 19:57, PIIIcoppermine написа:

Колата с задно е топ , колата с предно те прави пенсионер , но трябва и мотора да е отзад, иначе не става.

Да бе да, чак пък задно сложен мотор, я тествай на 2но и с предно сложен мотор, поне 200кс/350мн на 1,5т купе! Ще квакаш от кеф! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашка @PIIIcoppermine - ей на: https://www.digitaltuning.bg/tuning/skoda/fabia/1.4-16v-86-cv - за никви пари Фобията ще къдри хасвалто 

Мен малко повече ще ме ударят по джобчето, ама ... https://www.digitaltuning.bg/tuning/renault/laguna-2/2.0-turbo---163-cv...освен ако междувременно не трансформирам моята в GT с 204 коня без чип 

Редактирано от Logrus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.