Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тема за поръчани нови автомобили


Recommended Posts

Благодаря, джантите специално ги гледах да ми харесват и да могат да се станат с фолио, но не целите, а само леки подобрения :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1.3k
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    79

  • Milen Dimitrov

    59

  • Германеца

    43

  • mirizlivpor

    40

Най-много писали в темата

Супер си за цвета.Кафява лк ще е върха с антрацитни 18-ки перца.

Вече е кафява. Долу в склада имаха една кафява и макар ,че беше с 16-ки ,без затъмнени стъкла и без хром много ми хареса. Благодаря ,че ми вкара мухата  :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това кафяво ми е сред любимите за Октавия 3 и Сюпърб фейслифта!

 

Някой обаче има ли опит дали "носи" на мръсотия - имам предвид най-вече обичайния градски прахоляк, както и градски мръсен дъждец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не носи, въобще. Супер много му личи мръсотията. 

 

Но въпреки това е уникален цвят и не съжалявам и за миг, че си поръчах колата с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален цвят.

И много и ходи. Иване,сега сигурно ще ми кажеш,че прекалявам,ОБАЧЕ: Поръчай я със спортното окачване за да изглежда както е на снимките,а не като скакалец. Само 1.5 см ще е по-ниска от стандартния луноход на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникално красива е в този цвят !!!

Ако сега, купувах нов автомобил, със сигурност, щеше да е в този цвят.

Сами, пропускаш един тънък момент - болшинството от нас, си купуват ежедневни автомобили - тук 1.5 см. от окачване, там 1.5 см. от джанти и гуми, още 1.5 см. от нещо си /то като ти влезе "мухата", край няма/, и после на "легналите полицаи" си оставяш "червата"...

И аз се огледах в "DTM" пакета за Сюпърб, от "SuperSkoda", ама е абсолютно неприложим в БГ, друг е въпроса за цената...;)

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво представлява спортното окачване? Втвърдява ли много?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно рс-ково,но по меко.Като на рс дизел.Щото бензиновия рс е по твърд.

Нестава по ниска,а просто нормална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален цвят.

И много и ходи. Иване,сега сигурно ще ми кажеш,че прекалявам,ОБАЧЕ: Поръчай я със спортното окачване за да изглежда както е на снимките,а не като скакалец. Само 1.5 см ще е по-ниска от стандартния луноход на Шкода.

Това съм го мислил ,но предвид начините за паркиране(доста често по бордюрите) , хубавите ни пътища а и колата си е ежедневна и доста често ще излиза от пътя. Така или иначе ще трябва да се уча да я пазя сега с тия 18-ки. Старата беше с 15-ки и борда на гумите беше 65 . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда, а и ако е със същата джанта ще е супер.

Наистина ако и се сложи спортното окачване ще е доста по-добре. Аз си мислих доста за него и не го поръчах с оглед на возията, но май щеше да е доста по-добре от стандартното, като гледам как стърчи моята сега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много грозно стърчат!!Да го поръчва Иван.

Иначе ще е със същите джанти.Те са на Лаурент и Клемент модел.

Ако не го поръчаш окачването ще изглежда така грозно!

aeff4741e64f1e45f5a8b333ef3d7637.jpg

882470c3aadaa545491e1753fe763c7a.jpg

$_57.JPG

$_57.JPG

ИВИНЯВАЙТЕ КОЛЕГИ,МОИТЕ УВАЖЕНИЯ,НО Е МНОГО ГРОЗНО.Не си ги поръчвайте такива високи Шкодите.

То няма такива грозотии.

И не зная,тези от Шкода,тъпи ли са ...какво....Защо по автоизложенията ги връзват с колани за да са красиви и нармални,а ги продават такива високи.Каква е тази проста мода???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата е практична кола преди всичко, затова са такива. Ако не беше практична нямаше да се продава така добре. Правена е да носи много товари и да се кара много във всякакви условия. Аз като натоваря колата догоре си кляка осезаемо, а моята е наистина висока. Паркирам навсякъде без да се притеснявам от бордюри, наклони и т.н. Никога колата ми не е задирала бордюри, легнали полицаи или бабуни, нямам проблем да влизам излизам в гаражи от всякакъв тип :) Напълно съм съгласен с теб за визията, но с кола за толкова пари нека всеки си решава доколко иска да загуби от практичността. Имам пъклен план да я смъкна мъничко, само ако ми се осъществи друг план за смяна на гаража :)

 

Единици са тези като теб, които ценят в една кола основно визия, скорост и т.н. дето да са фенове на Шкода. Повечето такива хора карат БМВ и Ауди. Така че радваме се, че те има :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ЛК-то е визия и гъзарийка.

Аз само него,друг колега не съм навивал за по ниско окачване.

Това е специален модел.Трябва да е красива до последния детайл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кафявата много красива,ама много.  Бялата малко като на кокили стъпила. Джантата много ми харесва,а и  страшно стои на кафявата,но на бялата малее заради височината на окачването. На синята джантата много грозна.

Даааааааааааа, височка ми се вижда бялата,то и синята, ама то защото с РСвизията и 19ките съм се деформирал май...................... :fool:                                                                          И разните му там пакети лоши пътища и т.н. май така ги повдигат като off road да стоят.Скаута например точно така изглеждаше,яко пружинирана визия. Сигурно люлее по завоите,но пък по неравностите и дупките не ти дреме.

Бе то пълно щастие няма-всеки плюс води минус със себе си и обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, не е точно така. Самият пакет лоши пътища сменя стандартните пружини с малко по-твърди. На мен ми люшкаше малко заради гумите (не заради височината) при маневриране с висока скорост. Сега като сложих по-големите гуми и джанти е чудно. Вози пак така комфортно, но вече и солидно. Случайно или не стана супер баланс между комфорт и стабилност.

 

И не си прав за дупките - дреме ти винаги, никой не иска да си троши гумите и джантите :) Между другото вие със Сами ми разпалихте интереса, но имам много въпроси за смъкването на колата. Като се върна в София ще обобщя и пусна една тема да се образоваме малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пафка,не си карал ниска кола с нископрофилни гуми,да усетиш,какво значи не люлеене,и по-точно поведение като по релси.Такава кола с такова поведение не те изморява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.