Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тема за поръчани нови автомобили


Recommended Posts

  • Отговори 1.3k
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    79

  • Milen Dimitrov

    59

  • Германеца

    43

  • mirizlivpor

    40

Най-много писали в темата

Честито! Много и все щастливи километри! :)

Благодаря.

Ако някой може да помогне със съвет как да прикача снимки, ще е чудесно.

Тук има информация

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за пожеланията  :-) благодаря и за указанията за снимките. Сега ще направя опит за качване.

 

http://nikolaygeorgiev.snimka.bg/automobiles/octavia-3-niki.849001.34651094

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с два вида джанти. Едните са алуминиеви,а другите май са стоманени с тасове? Поръчвал си ги допълнително вероятно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата вида са алуминиеви, но тези на снимките в ЕТ са оригиналните, с които дойде колата, обути с летни гуми, 205/55/16, мишлен. 

 

На тези снимки с постоянните номера вече е с 15" от О2, които открих в Продавалник преди няколко месеца, тъй като исках за зимата да е с друг размер гуми, 195/65/15, континентал тс850.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен. Идеална кола с чудесен двигател.

Колега, без да се обиждаш, но защо си ѝ сложил размер гуми и джанти, които не са списъка на предписаните? Джантите на зимните ти гуми, ако не се лъжа, са от Октавия 2, и освен, че са 15", при тях ЕТ-то е различно от това за Октавия 3.

Не че е кой знае какъв проблем, но все пак производителят има предвид нещо, когато за конкретен автомобил предписва определен диапазон от размери на гуми и джанти.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :-)

 

Преди да се реша да мина на 15", около месец проверявах дали е възможно и дали няма негативи. Проверих в нашия форум, в чешки, руски и немски сайтове. Засега единствения недостатък е визията...

А що се отнася до размера - външния диаметър е "точно" (3 мм разлика), колкото на 16" 205/55. Също така ЕТ-то е колкото на оригиналните - 47мм. Затова ми отне месец да намеря тези...

 

Скоро като идвам към Пловдив, ако искаш да ти звънна да ги обсъдим на по кафе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За външния размер съм съгласен. Щом и ЕТ-то си взел предвид, значи всичко е наред. Няма повече да обсъждаме размерите :).

А иначе като дойдеш в Пловдив, се обади. Интересно ми е как върви 150 к.с. дизел в сравнение с 140 к.с. бензин. Моят номер е 0886777750.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, колега! Със здраве да я караш колата и да ти носи само положителни емоции!

Не се кахари за визията, аз си карам с железни 15-ки зимата, т.е. има и по–зле от към визия от тебе :)

Но пък може да си вземеш лепенки с новата емблема за джантите и мисля, ще се получи още по-добре.

 

 Интересно ми е как върви 150 к.с. дизел в сравнение с 140 к.с. бензин.

От много време го чакаме тоя тест. И на мен ми е интересно, ама съм далеко за съжаление.

Редактирано от fhman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Илко, как върви, ти ще кажеш, като я покараш :-) Аз нямам база за сравнение... Засега не съм вдигал повече от 2500 оборота, все пак е на 500 км още...

 

Благодаря на колегата fhman за пожеланията, а проблема с лепенките го реших като махнах тези капачки и сложих тези от 16"-те джанти. Паснаха перфектно :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Илко, как върви, ти ще кажеш, като я покараш :-) Аз нямам база за сравнение... Засега не съм вдигал повече от 2500 оборота, все пак е на 500 км още...

 

Благодаря на колегата fhman за пожеланията, а проблема с лепенките го реших като махнах тези капачки и сложих тези от 16"-те джанти. Паснаха перфектно :-)

И така става :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото и аз я пазех и ускорявах плавно. Но сега вече съм на 13 000 км и когато се наложи, карам и до 6000 об/мин :). Не мога да я докарам до червената зона, защото автоматикът превключва максимално на 6000, дори и в ръчен режим.

Иначе имам много богати впечатления от Октавия 2, 2.0 TDI, и ми е интересно да направя сравнението с Октавия 3, 2.0 TDI.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш Илко, можеш. Просто си "забий" крака до долу, на кикдаун и не пускай, тогава ги сменя, чак като влезе в червения сектор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бояне, честно казано, като имам пера за смяна на скоростите от волана, не използвам кикдаун-а. Може би така, както казваш ти, наистина ще сменя на 6500 об/мин. Остава да я пробвам ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам ти го, защото и при мен е така, дори на спортен режим, не влиза в "червеното", ако не е на кикдаун. А на "D", дори при кикдаун, пак не влиза в "червеното"... Няколко месеца ругаех, докато случайно го "открих", амааа, както казва един приятел - бавно ми върти мишката колелото в мозъчето

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на колегата, много е хубава Октавията, дори и с 15ките, със здраве да си я караш!

 

Малко извин темата, но.... Илко, няма НИКАКЪВ смисъл да я вкарваш в червеното - твоята максимална мощност е при 4500оборота. Ако иска някой мога да се обзаложа, че например доускорение от 6000-6500 (ако въобще се получи) на 5та, ще е по-бавно от 4500-5000на 6та! Това е турбо мотор. При Боре ситуацията е много различна. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на колегата, много е хубава Октавията, дори и с 15ките, със здраве да си я караш!

 

Малко извин темата, но.... Илко, няма НИКАКЪВ смисъл да я вкарваш в червеното - твоята максимална мощност е при 4500оборота. Ако иска някой мога да се обзаложа, че например доускорение от 6000-6500 (ако въобще се получи) на 5та, ще е по-бавно от 4500-5000на 6та! Това е турбо мотор. При Боре ситуацията е много различна. ;)

 

Цонко, не че искам да я вкарвам в червеното. Но предполагах, че ограничителят на оборотите е на 6500, т.е. на границата на червената зона. И затова ми беше странно, че превключва максимално на 6000 об/мин. Но явно поради причината, която Боян (Боре) каза. А иначе двигателят 1,4 има права на мощността от 4500 до 6000 об/мин, т.е. 103 kW в целия този диапазон, и си прав, че след 6000 об/мин мощността пада.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... след 6000 об/мин мощността пада.

Точно затова смятам, че е напълно излишно. Иначе да - ограничитела може даже и на 7000 да са го направили, но той е за да пази мотора, не да си мислиш, че най-много мощност имаш там! Има смисъл да караш над 6000, ако много те кефи звука на мАторя или си сипал повече гориво от колкото ти трябва и искаш максимално бързо да го "издухаш" :)

Чавдар, мислиш ли, че на тоя клип ако я държи до 6500, колата ще ускори още по-бързо? Пак казвам при Боян е различно!

http://www.dragtimes.com/video-viewer.php?v=qzaOLUo275E&feature

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да има начални обороти 4500 на някои възходящи предавки е нужно оборотите да са около и над червената зона.

Не не и много (300-500 оборота) повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, но не си ми отговорил на въпроса :)

Забележи как на 5та почва да се задъхва и като сложи 6та как пак тръгва! При 1,4ТСИ ще е още по-изявено! Като сменя на 6000 оборотите тъкмо отиват там където пак трябва да са - много добре е разчетена кутията - не падат на 3000 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблюдавам следното:

от 1-ва на 2-ра оборотите падат от 6000 на 3500 - това изобща не е оптимално

от 2-ра на 3-та оборотите падат от 6000 на 4200 - това също не е най-добрият вариант

от 3-та на 4-та оборотите падат от 6100 на 4900 - тук е добре

от 4-та на 5-та оборотите падат от 6000 на 5000 - и тук е добре

от 5-та на 6-та оборотите падат от 6000 на 5000 - и тук е добре

 

При 2.0 TSI 162 kW максималната мощност се постига при 4500 оборота и я държи до 6200.

Дори и 6500 оборота е по-добре от 4200.

Със сигурност първите две предавки има смисъл да се сменят при по-високи обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте и от мен!

 

Имам регистрация в този форум от 2003 година - тогава млад левент управлявах семейната Skoda 105L. След има няма 12 години (през които минах през VW Polo, VW Polo Variant, Audi A4 1.9TDI 2001, ново Mitsubishi Lancer 1.8, ново Mitsubishi Lancer 2.0TDI и последно ново Peugeot 308 SW 2.0HDI 150PS) се завръщам в редиците, защото преди 3 седмици поръчах тази красавица:

 

superb-design-exterior-02.jpg

 

2,0 TDI-CR / 125 kW / 170 к.c., DPF, 6DSG Edition

 

Добавихме:

 

Цвят металик - Magnetic brown metallic 

Бежов салон - много се чудих, но прекалено добре изглежда в сравнение с черния салон

Лети джанти TRINITY 7,5J x 18"- 4 бр. (изисква PJA)

Електрически управляем шибидах (само за Седан)

 

До тук от толкова автомобили мога да кажа, че нищо не може да стъпи и на малкия пръст на Audi-то (макар и производство 2001). От двигателя на Пежото съм изключително доволен, но с това окачване - няма да повторя. Карах новата 508-ца -> красив и агресивен автомобил, но на тестовата (на 58 км.) огледалото за обратно виждане щеше да се разпадне (от резонанс). Отделно, като отвориш капака на багажника (на лимузина) в багажното отделение тече водя от самия капак. Та в този момент реших, че няма да повторя пежото.

 

В момента тръпна в очакване на производствена седмица :)

 

Загледах, че в нашия форум темата с камера за обратно виждане и навигация на Bolero са тема. Има ли колега, който е правил вече нещо по темата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.