Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

И аз имах проблем по хрома, беше паднало парче от канта. Смениха я по гаранция. Отиди и питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли проблем с топката на скоростния лост DSG ?

Забелязах миналото лято от жегите, че се напука хрома на копчето от горната страна по самият ръб. Кожата си е перфектна, но този хром така много ме дразни.

Това дали ще мине по гаранция, защото прочетох по-назад, че ако има проблем с кожата топката се сменя гаранционно, а при мен проблема е в хрома?

Минава по гаранция. Двама други колеги в друг форум са подменили топката в сервиса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой обновявал ли е софтуер на Болеро в ЕТ? Ако да - гаранционно ли се обновява или винаги се заплаща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен също ме интересува за софтуера на Bolero на Октавия 2 Fl. В момента не ми показва часовник и градуси на Bolero-то, а само на екранчето при километража. При Октавия 3 показва ли ги на екрана на Bolero-то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с новия swing 2,което е еквивалент по големина и почти по функции на болеро то до 2015-та и си показва градусите и на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен също ме интересува за софтуера на Bolero на Октавия 2 Fl. В момента не ми показва часовник и градуси на Bolero-то, а само на екранчето при километража. При Октавия 3 показва ли ги на екрана на Bolero-то?

Показва ги отгоре в нещо като "статус" лента, освен ако някое приложение не е заело целия екран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там очаквам да се появат, но ги няма. Затова си мислех дали с обновяване на софтуера ще се появат или нещо трябва да се пипне с VAG-COM.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там очаквам да се появат, но ги няма. Затова си мислех дали с обновяване на софтуера ще се появат или нещо трябва да се пипне с VAG-COM.

Никак няма да се появят на това Болеро. Упдейта на фърмлера чисти само грешки не добавя нови функции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте колеги, колата ми е с  полукожен салон. Вчера забелязах, че на шофьорската седалка, там където е кожата е започнал лек процес на протриване, едва забележимо е, но все пак колата е на една година. Въпроса ми е дали някой знае дали въобще това може да мине гаранционно, и евентуално начин да забавя процеса, който явно е неизбежен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Софтуера на Болеро ми го актуализираха наскоро, след като се оплаквах 3 пъти в последната година, че ми прави проблеми - блокира парктроника, изключва само радиото, блокира/не работи тъчскрийна, сам сменя станции/песни. Оказа се, че отдавна има официално инфо за тези проблеми и нова версия на софтуера от Шкода. Затова рекламирайте, ако имате подобни проблеми, докато сте в гаранция. И не се съгласявайте, ако се опитат да ви обяснят, че все още няма по-актуална версия. Мен така ме баламосваха повече от година, докато не вдигнах скандал на четвъртия път и Пламен Тодоров не се нае да разследва проблема лично (да е жив и здрав човека,явно е от малкото адекватни в сервиза)

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напиша малко инфо. Моята е на 2г и 3 месеца. 50 000 км. 1,2 ТСИ, ръчка

 

До сега съм пребоядисвал цялата почти на 3-4 пъти, различни детайли заради дребни удари. Сменял съм подкалниците отпред на гумите и под предния калник. Предно стъкло веднъж зарад счупено от камък.   Всичко е минало по каско и в ЕТ Пловдив те са ремонтирали. Не съм имал проблеми и всичко е ОК

 

Смяна на масла и филтри на 30к / 250лв труд + части/

Дръжката на скоростния лост се лющи вече 2 съм сменил / по гаранция/.

 

Имам само проблем със скърцане от ляво под шофьорската седалка. Няколко пъти наместваха нещо в ЕТ, стана по - добре, но още се чува от време на време. Казаха че имат предписание за това и правят някаква настройка на някаква кора под седалката. Не е голям проблем.

 

Другото лошо е пластмасата, на шофьорската врата я наваля накакъв дъжд преди време и сега стои на петна, така е и с вратичката на жабката. Ако нямакой има идея с какво да го почистя моля да сподели.

 

Среден разход градско / извтнградско за 10 000 км - 6,5 л. по компютър., карано е 50/50 в Пловдив градското

 

Най добро постижение за 200 км - 3,7 л, най лошо за същото разстояние 8,5 л. - извънградско. Всичко зависи от скоростта и товара. В първия случй сме 2ма човека без багаж 80км средна скорост,във втория 4ма и пълен багажник 130 км. средна скорост

Градско средно 7,5 л. Гори 0,5 л масло за 25000 км.

 

Това са засечките. Не съм имал проблеми с изпреварвания. 

Ами това е като цяло голем кеф. Вече винаги нова кола!! ного съм доволен.

 

Хайде лека у безаварийна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото лошо е пластмасата, на шофьорската врата я наваля накакъв дъжд преди време и сега стои на петна, така е и с вратичката на жабката. Ако нямакой има идея с какво да го почистя моля да сподели.

 

Според мен проблема по горе идва от това че въпросната пластмаса е била пръскана директно със спрей за табло който съдържа съставки полепващи и оставащи по пластмасата И при намокряне на повърхността се получава този визуален ефект.Решението е да го почистиш със препарат премахващ тази субстанция и после да си я третираш правилно т.е да не даваш на хлапетата по автомивките да пръскат върху повърхността  а да използват гъбичка която е предварително напоена и се размазва на цяло.А най–добре не давай да ти мажат интериорната пластмаса с нищо,просто се забърсва с влажна кърпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте колеги, 

 

Сутрин на студен двигател, при запалване установих, че работата на двигателя не е равномерна. Като че ли двигателя работи на една равномерна амплитуда - нагоре/надолу, и същевременно се чува едно странно тракане. Звука не е чисто металически, а нещо средно между метал и пластмаса. Установих че идва под кората на пистовия ремък. Този " проблем" , ако може да се нарече така е само първите 3-5 мин. на студен двигател, след това изчезва. Няма значение лято или зима, винаги на студено е така. Проиверил съм маслото-всичко е ок. Въпроса ми е дали тази ситуация е нормална?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

 

Днес се сдобих с Октавия 3 комби 2013 1.6 TDI DSG. Колата е на 265 000км и е подържана само в официален сервиз. Интериора е като от магазина с изключение на леко захабена топка на DSG, но доколкото четох било нормално  :mhihi: Гледам, че е сменила първия ангренаж на 120 000км и втория на 208 000км. като с него са сменени ролките и на пистови ремък + самия ремък. Знаете ли дали на всяка смяна на ангренажа в сервиза сменят задължително и водната помпа или е според зависи? Ще мина през Еуратек да проверя детайли като имам време. Също така има ли сервизен интервал на спирачната течност понеже няма инфо в сервизната книжка, а съм свикнал да сменям на 2 години понеже карам БМВ-та и там е фиксиран. Маслото на DSG-то е за смяна. Интересува ме също така човек в Пловдив или София за ъпдейт на навигацията, че лисва SD картата, но не съм се ровил много. RNS 315 Columbus е като им парктроник. Има ли възможност за ретрофит на камера за паркиране назад? Мерси!

 

Нямам търпение да я подхващам тия дни. Последно карах ТДИ (1.9-ки в Сеат-чета 110 и 150 коня) преди 7 години, но няма отърване от аграрното гориво и ВАГ групата. Begа4kata може да е забравил ама имаше бая комуникация за хибридни турбини, дюзи и тунингарщина :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли подвизаваше в Сеат форума с един черен Леон ? 

да да бях Сеат-аджия като млад, сега ще ставам Шкодаджия  :plate_skoda:, че ми трябва практична семейна кола, без да се налага да се разделям със сегашната ми кола, че ми е много на сърце, но е всичко друго, но не и практична...Ще се наложи адаптация към динамиката на колата или по-скоро липсата на такава  и ще трябва някакъв лек ремап 30 коня да живне малко, че я дават 0-100 за 10.9, а съм свикнал на 100-200 за 10.5... но това не е толкова важно към момента, по-скоро обслужването и запознаването с колата в детайли. 

Редактирано от bai_ILIA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спомням си една твоя тема - сменяше вал на Сеата .....

Честито за новата придобивка!

Добре дошъл и в този клуб!

На тия километри бих сменил водната помпа, но се е случвало да чувам в Еуратек, че като сменят агренажа преглеждали помпата дали е за смяна ......, ама дали става тая работа само с гледане - не знам.

За спирачната течност са ми казвали пак там - на 3 години.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да да с хубаво си ме запомнил наистина имах Leon FR ARL-a (1.9 ТДИ ПД 150) нали си "яде" вала и така се бях изнервил не е истина. Нямам против да се развалят колите, не че искам ама се случва, но това нещо умря на магистралата точно преди отбивката за Пловдив в 7 сутринта след нощна смяна... Ще ходя в ЕТ да проверя сервизната история в детайли точно защото не става ясно от книжката за водната помпа. Също така ще сменя спирчаната и антифриза както и маслото на DSG, че е на повече от 50к км. Водната помпа се надявам да е сменена на втория ангренаж и ще я пипам само ако никога не е сменяна. най-вероятно гледат за луфт понеже като се разлопа и протича, но и аз мисля, че с гледане нищо не става...на предното ми БМВ му смених водната помпа на 320 000км и беше оригиналната като нова, направо ме хвана яд.

Редактирано от bai_ILIA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажа не е ли на 210к първа смяна по предписание? А за водната помпа, доколкото знам доста често дефектират. Почва да държи по-висока температура. Моята е още здрава на 60к и ме нарекоха "късметлия" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да понеже е модерна и въпреки, че е механична има изключвател, за бързо загряване. относно ангренажа на 120 000км пише ангренаж, а на 209 000 има ангренаж + обтяжни ролки. На подемника видях пистовия ремък беше оригинален и много добре на вид. мисля, че точно на 209к са сменили аболютно всичко. как са ЕТ ако се явиш с колата като собственик и питаш за сервизна история и разни промоции? правят ли се на интересни или да ги играя като потенциален клиент, за да са по-склонни да говорят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте,

колата е Octavia 3 1.4 бензин 140 коня, MT, на 2.5 години, на 42 000 км.

От известно време забелязвам проблем, който се появява по няколко пъти на ден, но не постоянно.
Натискам педала на съединителя за да сменя скоростите и прибирането на педала "нагоре" не е плавно, а сякаш в определена позиция опира в нещо.
Специално оглеждах дали реално не опира в стелката, даже карах 3 дни без нея, но пак си го имам проблема.
Преди месец ходих до Еуратек да оставя колата за боядисване и споменах за този проблем - нищо не произлезе. Щяха уж да я тестват, но честно казано се съмнявам да са го направили. Казаха ми, че понеже не се случва постоянно, не са успели да го възпроизведат. 

Някой от вас имал ли е такъв проблем?
Някой има ли представа на какво може да се дължи?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, първите 1.4 140 к..с. имат леко потракване от съединителя, но когато е по студено времето на ниски обороти и то преди да загрее автомобила. Подменят съединителя с нов модифициран по гаранция и няма проблеми. Твоят случай не знам какъв е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, сякаш не ми се струва да е потракване...

Проблема го усещам единствено в хода на самия педал, когато се качва "нагоре" - понякога не е плавно, а все едно нещо го задържа за момент

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.