Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

И аз минах по тоя път със скърцането.За един ден я смазаха със въпросната грес и сега мисля ,че съм ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуерните ъпдейти на радиото гаранционно ли се правят? Ако не - колко струва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е предно стъкло? С ужас установих, че имам голям цъкъл, който още не е разцепил стъклото, но съм сигурен, че скоро и това ще се случи. Хич не ми се ще да е човъркат и ръчкат за да го сменят. Нямало е до момента да има досег до сервиз и да няма проблеми след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Няма проблеми със смяната, отиваш при застрахователя възлагателно и отиваш в Еуратек и ти го сменят. След смяната е нямало проблеми. Освен че колата я оставих чиста и ми я върнаха мръсна прашна отвътре за 2 дни, вместо да се погрижат да я върнат в същото състояние, в което съм я оставил.

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

И тъй, с кола на два месеца дойде и моето време да се оплача... Което е супер тъжно, ама какво да се прави. Ходих да измия Снежната кралица и гледам, че на предните два калника и предните врати, е избила РЪЖДА... Бахти тъпотията, нито струва два лева, нито е 20-годишна. Знам пътя вече, жената каза, че като е взела Рапида от Еуратек след ДВЕ седмици му е избила ръжда на предния капак... Не ми била казала, понеже аз толкова се вълнувах за колата, че не искала да ме тревожи. Разбира се, бил е боядисан в гаранция преди още аз да го видя за първи път. Обаче за РС-ката... Какво да кажа, разочарование е слаба дума. Две нови коли да имат проблеми с ръжда едва слезли от конвейра ми се вижда не просто странно... Потвърждава се май мнението, че качеството зависи от региона, от който е получена поръчката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе,не мога да повярвам.Я снимай пл.

Утре като пекне малко слънце...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тъй, с кола на два месеца дойде и моето време да се оплача... Което е супер тъжно, ама какво да се прави. Ходих да измия Снежната кралица и гледам, че на предните два калника и предните врати, е избила РЪЖДА... Бахти тъпотията, нито струва два лева, нито е 20-годишна. Знам пътя вече, жената каза, че като е взела Рапида от Еуратек след ДВЕ седмици му е избила ръжда на предния капак... Не ми била казала, понеже аз толкова се вълнувах за колата, че не искала да ме тревожи. Разбира се, бил е боядисан в гаранция преди още аз да го видя за първи път. Обаче за РС-ката... Какво да кажа, разочарование е слаба дума. Две нови коли да имат проблеми с ръжда едва слезли от конвейра ми се вижда не просто странно... Потвърждава се май мнението, че качеството зависи от региона, от който е получена поръчката...

Я моля разясни тези ръжди.... имах модобен проблем 2 месеца след като купих моята бяла октавия.

В моя автомобил се появиха стотици малки точици ръжда с големина около 0.5мм, бяха предимно на предния капак, по външните огледала, по калниците и по броните. Дадох колата на една фирма които правеха полиране и подновяване на боя (направена е стандартна процедура полиране ). Проблема се премахна и от тогава изобщо не се появи отново.

Ако пуснеш снимки мога да сравня точките с моите.

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква ти е колата? По огледалата няма метал, капаците са пластмасови, освен в механизма, а пластмасата не ръждясва...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Била е колата под кестени.Те пръскат йод , който прилича много на ръжда. След 2-3 измивания на автомивка с препарат изчезват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не е стояла под кестени, на капаците на огледалата нямам точки. Както казах и по-горе, такива ръждиви точки има по предните калници и предните врати. По предния капак няма такива, след първия пост специално отидох да видя. Бронята е ясно, че няма как да има. Утре ще покажа снимки и видео, но от това, което виждам си е тръгнала ръжда. Представете си, че боядисате обикновена ламарина, след което ръждата избива през боята. Не е надута боята, отначало мислех, че е нещо мръсно и пробвах с нокът да го махна. Как да го обясня, на другите места нокътя се плъзга, а като мине през точката зацепва. И от двете страни е заето пространството от задната част на калника до половината на предната врата, т.е. точно там, където са пръските от луга...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ръжда. Напръскана е с нещо.

 

Ръждата я чакай по-късно. 10г. гаранция против корозия! Това не е случайно. Една чисто ръждива необработена ламарина, като я боядисаш с четка кара повече от два месеца преди да избие ръжда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не е стояла под кестени, на капаците на огледалата нямам точки. Както казах и по-горе, такива ръждиви точки има по предните калници и предните врати. По предния капак няма такива, след първия пост специално отидох да видя. Бронята е ясно, че няма как да има. Утре ще покажа снимки и видео, но от това, което виждам си е тръгнала ръжда. Представете си, че боядисате обикновена ламарина, след което ръждата избива през боята. Не е надута боята, отначало мислех, че е нещо мръсно и пробвах с нокът да го махна. Как да го обясня, на другите места нокътя се плъзга, а като мине през точката зацепва. И от двете страни е заето пространството от задната част на калника до половината на предната врата, т.е. точно там, където са пръските от луга...

 

Здравей колега. Бъди спокоен, няма никаква ръжда която да идва от ламарината.

Случва се при много нови автомобили. Това са метални частици които идват от накладките на спирачките и понеже са горещи, се забиват в повърхността на боята, т.е. в лака който е в/у боята. И след като тези частици поемат влагата, почват да изкарват такива ръждиви петънца.

Ако си се занимавал с поддръжка на автомобили и имаш време да се занимаваш, купуваш една опаковка "IRON X" и едно пакетче KLEY BAR.

Напръскваш с  IRON X както се вижда в поредното видео изчакваш 5-6 минути после изплакваш обилно със силна струя вода и най накрая почистваш с клей бар и вода размесена със ВЕРО или някакъв друг измиващ препарат който да подпомогне клей бара да се движи свободно в/у боята. Най накрая измиваш обилно пак със силна струя вода и си готов.

 

И най накрая ти препоръчвам да сложиж една вакса.

Успех.... :plate_skoda:  (ако имаш въпроси, тука сме)

 

 

IRON X

 

Kley Bar

 

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Levcho! Изгледах и трите клипа. Предполагам, че в първият от тях е показан моя случай. Което ме успокоява, макар да не са ми ясни причините за появяването на тези точки. Досега не съм се занимавал с поддръжка на автомобили, така че това не е стихията ми. По-рано за Рапида се интересувах от Claybar, но така и не намерих да купя, докато си бях в БГ, а тук пък съвсем нямам хабер къде да търся. Както винаги, обаче, ще си поръчам по интернет, дано да дойде бързо, че през март съм си в БГ.

 

Бегачка, така или иначе след малко ще изкарам колата от гаража да направя снимки на точките, както обещах по-рано.

 

Благодаря на колегите, отзовали се с мнения. Special thanks на Левчо, че ми отвори очите.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Levcho! Изгледах и трите клипа. Предполагам, че в първият от тях е показан моя случай. Което ме успокоява, макар да не са ми ясни причините за появяването на тези точки. Досега не съм се занимавал с поддръжка на автомобили, така че това не е стихията ми. По-рано за Рапида се интересувах от Claybar, но така и не намерих да купя, докато си бях в БГ, а тук пък съвсем нямам хабер къде да търся. Както винаги, обаче, ще си поръчам по интернет, дано да дойде бързо, че през март съм си в БГ.

 

Бегачка, така или иначе след малко ще изкарам колата от гаража да направя снимки на точките, както обещах по-рано.

 

Благодаря на колегите, отзовали се с мнения. Special thanks на Левчо, че ми отвори очите.

 

Поздрави!

 

Пропуснал съм да подчертая че се получава предимно при НОВИ автомобили, нови накладки или при дълго пътуване. Когато накладките на автомобила са нови и неразработени, частиците които се отделят по време на спирачки се зацепват в боята. По точно това е проблема. Същото се получава в случай че някой реже с ъглошлайф желязо и искрите се удрят по автомобила.

Не ти препоръчвам да джаскаш директно с Клей Бар. Трябва първоначално да се отстранят ТВЪРДИТЕ и по големи частици, и това се получава в съдейтствието на IRON X. IRON X разтопява металните частици и в лилав цвят ги оттича, това се вижда във видеото.

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги тук ръждивите точки, ако на някой му се гледа:

 

 

Редактирано от Германеца
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги тук ръждивите точки, ако на някой му се гледа:

 

 

Няма страшно, за оранжевите точки взимаш IRON X и за черните точки взaмаш TAR REMOVER (изчистител за катран) повтаряш 2-3 пъти като по между измиваш със силна струя вода, после клей бар и си готов. :doubleup:

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! Финал на филма хахаха :banger_2:

 

На второто клипче , много приятно чуруликат птички около РС-ката  :tongue_2: .

Дано излязат лесно нещата и да драснеш някой ред (във форума не по колата :tongue_1: ) след това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,никаква ръжда не е това.При моя Супърб е същото,щото е бял и си личи.Това са метални частички,които се лепят в движение.Сега,дали са от накладките на колата или мърсотията по пътя-все тая.Падат лесно,дори с нокът.Не и се плаши на колата.Боята е здрава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,никаква ръжда не е това.При моя Супърб е същото,щото е бял и си личи.Това са метални частички,които се лепят в движение.Сега,дали са от накладките на колата или мърсотията по пътя-все тая.Падат лесно,дори с нокът.Не и се плаши на колата.Боята е здрава!

 

Амин! :-D Бях се притеснил обаче...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това защо не го отделите във важна тема? Много полезна информация, а съвсем скоро ще се загуби тук из темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам само да кажа на тия с мотор 1.4 140к.с. бензин, закупени от първите, които имат проблем с леко чукане на съединителя при работа на студен двигател на място, да знаят че се подменя гаранционно с модифициран такъв по гаранция ! Ако мине гаранцията, подмяната му е около 1200 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли проблем с топката на скоростния лост DSG ?

Забелязах миналото лято от жегите, че се напука хрома на копчето от горната страна по самият ръб. Кожата си е перфектна, но този хром така много ме дразни.

Това дали ще мине по гаранция, защото прочетох по-назад, че ако има проблем с кожата топката се сменя гаранционно, а при мен проблема е в хрома?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.