Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

С айфон за 2 години, нито един път не ми се е случвало да има проблеми със свързването. За жалост, вчера се загледах във въздуховодите на централната конзоло и какво да видя. На 4 места, хромираната лайстна се е напукала, тънка реска като косъм, направо ми се скъса сърцето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко телефона/устройства има запаметени?Аз лично запаметените нягога си удтройства ги трия за да не се бърка като не са налични.Оставям само моя си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да се бърка изобщо. Софтуерът за свързаност не е лош, но очевидно не е изтестван добре. Надявам се на ъпдейт по някое време, който да изчисти подобни досадни проблеми, а защо не и да добави някоя нова и полезна функция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли опция за хард ресет на Болерото? Или отиди в ЕТ и ги помоли да ти преинсталират фърмуера и виж дали пак ще го имаш като проблем. На мен ми се е случвало телефона да ми прави подобни дропове с блутут устройства и го ресетвам със задържане на пауър битона и копчето за усилване на звука или вадене на батерията за 30 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам проблема да зачести и ще намина през ЕТ. Засега съм му намерил цаката как да го накарам да тръгне..

Редактирано от n_kovachev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юнаци, да докладвам нещо от преди месец - два.

 

Държа си принципно фаровете на Auto. И в един ден при едно палене ми изписа на таблото, че има проблем с десния фар и да си погледна крушката. Излезнах от колата - не свети десния ксенон.

 

Изключих фаровете и на следващия ден си карах без фарове (само с ЛЕД подсветките). Сетих се да го пробвам, пуснах фаровете и си светеха и двата. Това работеше още един-два дни, когато пак фаровете ги бях забравил на Auto и една вечер пак ми изгасна и ми го изписа като съобщение. Отново ги изключих и на следващия ден пак реших да ги включа...десния светеше, но си беше сменил цвета - свети в жълто.

 

Та отидох до сервиза - оправиха го гаранционно. Сменени палачки плюс крушката. Всъщност доколкото разбрах предписват за коли произведени преди началото на 2014 да се подменят гаранционно палачките. Моята е с биксенон адаптивни светлини. Нямам забележки към сервиза.

 

Колата е на 3 години и това е вторият гаранционен ремонт, който правят. Другият беше подмяна на KESSY ключа, за който съм писал вече. Нямам забележки към сервиза.

 

Ако на някой му се случи това с фаровете...да знае :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Напоследък имам доста трудности с превключването между първа и задна - голяма мъка е особено ако съм на противонаклон. Предполагам че и студеното време помага, но като цяло още от първите километри влизаха по-трудно от предишната ми О2.

Някой имал ли е подобни грижи?

Понякога дори едвам успявам да иключа от задна.

Колата е 1.6 TDI 110 кс 14 000 км

Редактирано от kirilsu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Някой ако може да ми каже,защо от време на време не ми показва разстоянието на дисплея(парктроника),а само звукова сигнализация има?

Весели празници и много безаварийни километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няко има ли информация през какъв интервал (време/километри) какво е необходимо да се сервизира по нащите шкоди? Конкретно за О3 2D се интересувам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Някой ако може да ми каже,защо от време на време не ми показва разстоянието на дисплея(парктроника),а само звукова сигнализация има?

Весели празници и много безаварийни километри!

Здравей,това си е бъг в софтуера,който се проявява понякога.И на мен ми го прави същия номер,рестартирам с ключа и се оправя. ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли някой да пробва следното-на минус температура на празен ход на студен двигател да пробва да държи 1500 или 2000 оборота. При мен играят яко оборотите, че даже се усеща прекъсване. Свещи уж се сменят на 60 0000 но според мен са заминали, от друга страна имам чувството че не е от свещи. Двигателят е 1.4 тси 140 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраввйте колеги,

на моята 1.6 TDI 105 коня DSG вече доста пъти ми се случва да ми светне на таблото някаква грешка за около 2 сек. (Error: Service workshop... slector....position P), но така и не мога да прочета всичко, което пише, защото заема почти целия дисплей до края и много бързо изчезва. Иначе няма никакви забележки за тръгване, спиране, забиване, изключване от скорост. Най-вече ми го прави сутрин на студено (понякога и по няколко пъти един след друг, но и когато вече е влезнала в работен режим), но ми се е случвало и през лятото, когато е топло. Когато ходих за смяна на маслото им казах да погледнат за тази грешка и след като со взех колата казаха че всичко е прегледано и оправено, ама явно това са го пропуснали, а уж го отбелязаха при приемането на колата в сервиза.

Не знам ако я закача с VAGcom дали ще мога да я намеря тази грешка.

На някой случвало ли му се е и има ли някой идея от какво може да е тя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако чакаш на тия в ЕТ да свършат полезна работа,ще си останеш с надеждите.. Закачи я и поне,ако не друго ще видиш грешката в цялото и описание и поне така ще може да размишлявате с някой опитен специалист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какъв пробег е колата? Би трябвало към 60 000 да се направи обслужване на DSG-то. Масло на двигателя ли си сменял?

 

Ако си ходил в Еуратек и ти е било отбелязано при приемането, редно е да се върнеш при тях с разписката (или просто дата кога си ходил, в тяхната система би трябвало да е записано какво е правено) и да индикираш, че грешката не е отстранена.

 

ПС: 1.6 105 коня не е ли на О2, за каква кола говорим всъщност?

Редактирано от PUF-PAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

03 е Павка, нали я взех след твойта и след два месеца ще стане на две години, TDI е. В момента съм на 36 200 км.

Маслото на двигателя го смених на 27-28000 км, че трябваше да пътувам до Германия.

На 60000 км ми казаха, че трябва да се сменят масло с филтрите и горивен филтър, а ако има нужда и накладки(ако са живи оригиналните до тогава).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7DSG не се прави никакво обслужване. Аз съм на 71 х км. вече.

И то никога, даже тя е вечна! :eusa_liar:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И то никога, даже тя е вечна! :eusa_liar:

... а пък аз чух, че даже го издирват конструктора на тази кутия, за да им направи и такъв двигател ... вечен :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на другите, механичните кутии са им вечни маслата. И на разатките са вечни, Вечен стана и филтъра на халдекса след 2010...на задния фиф маслото е вечно. Много кадърни инж. има ;)

Номера е да изкарат 150 000 и дахзапочнат големите проблеми за да решиш нова да си купиш.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сила е немската поговорка - ако нещо работи, не го пипай!

 

пс. Защо да се губи време и средства за обслужване на 2год, може да се сменя кутия и масло заедно, веднъж на 5-7год ;). Кутията струва колкото 2 смени на масло, нищо работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

За много години и само безаварийни!

 

Имам следния въпрос. Колата ми е на вече една година и вече има няколко малки забележки по купето.Основно леки вдлъбнатини от хвръкнали камъчета.Каското ми е с доверен сервиз, тоест Еуратек.Някой от вас дали има преки впечатления как работят в ЕТ и основно дали боядисват добре. Мои приятели се опитват да ме убедят да  не карам колата на сервиз с цел да си запазя оригиналната боя максимално дълго време. От друга страна пък тези забележки ме дразнят, а пък и за какво плащам това каско.В случая аз съм от Пловдив и става на въпрос за ЕТ - Пловдив.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая аз съм от Пловдив и става на въпрос за ЕТ - Пловдив.

 

Поздрави

Не съм сигурен дали вече не си боядисват сами в новия център, но преди ползваха външна услуга. Ако не се лъжа Стефанов е единият от сервизите. Аз съм боядисвал предна броня и преден капа и ги направиха добре. Друг е въпроса, че вече след година, отново са яко на цъкали от камъчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази седмица ми пребоядисаха ляв преден и задаен калник. Оставих колата в Еуратек София в понеделник и в четвъртак по обяд ми се обадиха да си я взема. Качеството не мога да коментирам. На мен си ми изглежда ок. 

 

Преди 2 седмици пък смених маслото и филтрите на колата + чистачките, че бяха станали на нищо. За 29 000 км 1 литър масло съм и долял. Да видим за следващите 30к колко.

 

Оплаках им се от скърцане като минавам през неравности с много ниска скорост. Казаха, че някакви тампони трябвало да се намажат с грес, ама нямали от нея. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.