Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

При мен не работи много добре и срещу много ярки фарове, като онези китайски ксенони сложени на рефлекторни фарове.

Друг момент е, ако на задното стъкло не е разчистено и има някакви неща, които пречат да е открито стъклото цялостно.

Редактирано от fitnes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се осветява от предната страна много сензора за осветеност във купето ,може вечерно време да му се сложи една лепенка и ще бъде постоянно затъмнено огледалото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май не стана много ясно :unsure:

Нали огледалото се затъмнява при осветяване на сензора, а не от затъмняването му с лепенка в случая?

Освен осветяването на сензора, какво друго би накарало огледалото да се затъмни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен ако огледалото е друго ,то трябва да има два сензора на него.Единия отпред е за осветеността в купето а другия отзад е за заслепяване от каращите зад теб.Затъмняването се командва от разликата в осветеността на двата сензора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ме е срам да си призная, ама на кората бех метнал едно тънко якенце и въобще в тъмното не съм му обърнал внимание. Днес запуших с пръст предния дятчик и с телефона светнах срещу вътрешния. Воала, веднага се затъмниха огледалата. Благодаря на колегата който подсказа за предмети на задната кора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Отскочим до Еуратек Пловдив и по въпроса с ръчна спирачка и скърцането е натегнаха и се оправи. Но шума при преминаване през леганли полицаи, павета, дупки ( по остри) с натината спирачка за сега не е отстранен! Смазаха (гресираха) някъв тампон от дясната страна, защото шума поне и аз го установих, че е от предна дясна гума. Да покарам още докато се разтракала да можели да го хванели ( да ме хванат за налЪмите да ме хванат). Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Отскочим до Еуратек Пловдив и по въпроса с ръчна спирачка и скърцането е натегнаха и се оправи. Но шума при преминаване през леганли полицаи, павета, дупки ( по остри) с натината спирачка за сега не е отстранен! Смазаха (гресираха) някъв тампон от дясната страна, защото шума поне и аз го установих, че е от предна дясна гума. Да покарам още докато се разтракала да можели да го хванели ( да ме хванат за налЪмите да ме хванат). Поздрави!

Ако ти е на молко километри, може и да се оправи. Моята докато беше чисто нова, с навит волан и преминаване през дупка или неравност се чуваше едно тъпо почукване някъде в ляво до гумата. Поне така го чувствах. Неопределено кога това почукване изчезна и сега няма грам признаци да потропва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на малко е на 25-26 000. И при навит волан го прави и преминаване през остри неравности, но само с натисната спирачка и е единствено от дясната страна.  :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

На мен пък ми дрънчи вентилатора зад жабката, като е на 4-5 степен. Все едно чука съвсем леко в някаква ламаринка. Може и някой боклук да паднал. Дали е труден достъпа до него да го капна с малко машинно масло или да го духна на компресор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се жабката и се вади поленовия филтър, за да стигнеш до вентилатора. А до по-горния колега- обади се в ЕТ и си запази час за смяна на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около 2 седмици сложих зимни гуми с нови джанти и прибрах оригиналните с летните гуми в мазата. Тази неделя ми остана време и да ги измия, че бяха станали черни от прах от накладките. Ръбът на две от джантите от вътрешната страна, където се слага гумата е ожулен почти по цялата окръжност. Трудно ми е да си представя, че се е случило от каране - не сме я качвали някъде, за да опре вътрешната част в нещо, бордюр например. Освен това предна лява джанта е като ходила на война от външната страна - цялата е в точици, най-вероятно от камъчета. Оставам с впечатлени, че джантите не са особено качествени, щом за 10000 км са на решето и не са издържали едно слагане на гуми в завода. Друг е въпросът, че не очаквам в завода да драскат джантите, но в крайна сметка не знам къде се е случило. Джантите са модел MINORIS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се жабката и се вади поленовия филтър, за да стигнеш до вентилатора. А до по-горния колега- обади се в ЕТ и си запази час за смяна на масло.

Нали по план смяната е през 30к, в момента съм на 50к?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не "през", а "до" 30к .........

 

Да. Или по около 2 годинки време - брои се на дни, също...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светна ми някакйв инспекшън да направя в следващите 30 дни. Това нещо като профилактичен преглед ли е?

Здравейте,

Имам някакви бледи  спомени (от разясненията които ми даде дилара при получаването на автомобила от ЕТ) , че на определен период от време светва напомняне за проверка на спирачната течност, мисля че беше на 3 години.(ако не се лъжа) . 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

От скоро при ускорение, започна да се чува вибрация/дрънчене от двете предни врат.Звука като че ли идва някаде от вътрешноста на вратата, при самия механизъм за стъклото. Все още не е нещо фрапантно, но леко ме дразни.Ако се задълбочи  дали проблема ще ми го признаят гаранционно от ЕТ?

Колата е на 20000км.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм как го напипа?аз имам едно потракване нейде отдясно, ако не е пусната музиката се чува, чудя се дали е от колан, нещо във вратите или просто нещо в интериора. За жалост трудно се улавят, никой не ме вози за да имам време да го търся

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

....

2. Второто нещо е че при дръпната ръчна рано сутрин при по хладно време при слизане и качване се чува едно неприятно скърцане. Все едно се притърква метал в метал, възможно е и нещо да не е смазано незнам. 

Някой сблъсквал ли се е с тея симптоми!?

Благодаря предварително!

Тези дни смених задните дискове и накладки с неоригинални на ATE, като накладките са ATE Ceramic и мога да кажа, че вече стъргането при спиране го няма, както и скърцането при качване/слизане от колата, когато е на ръчна спирачка.

Да вметна, че старите дискове имаха още милиметър да се доизносят, както и накладките имаха още малко, но въпреки това скърцаха като метал в метал, когато е на ръчна и се качвах или слизах от колата. Много дразнещо беше.

Изводът ми е, че вероятно ATE са по-качествени от "оригиналните".

Редактирано от fitnes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше проблем със старт-стоп системата - известно време (няколко седмици) отказваше да работи, като в инфо-секцията показваше висока консумация на ток. Единственият включен уред беше самото радио - дори парното беше спряно, но не работеше. Списъкът с консуматори беше празен. Вчера след около 500 км пътуване изведнъж на един светофар колата магически изгасна ... Мисля да отида все пак да се провери дали нещо не сдава багажа рано-рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам - на вас случва ли ви се понякога Болерото да пише, че телефонът не е наличен? На мен вече трети път ми се случва и след загасяне на колата и заключване и отключване - се оправя. Звънях в ЕТ, но разбира се не получих някакъв адекватен отговор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам - на вас случва ли ви се понякога Болерото да пише, че телефонът не е наличен? На мен вече трети път ми се случва и след загасяне на колата и заключване и отключване - се оправя. Звънях в ЕТ, но разбира се не получих някакъв адекватен отговор...

 

На мен ми се е случвало примерно 2-3 пъти, но според мен проблемът не е в Болерото. Блутутът по принцип не може да очакваш, че на 100% никога няма да губи връзка. Случвало ми се е и с други устройства.

 

Съветвам да не се занимаваш с колата въобще, а като не ти намира телефона просто да минеш по обратния път - отваряш опциите на телефона и от Блутут менюто търсиш колата...винаги го намира, SKODA BT май се казва и се pair-ва веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро при мен проблемът е, че като натисна копчето за телефон, изписва, че телефонът не е наличен, тоест все едно тази опция я няма-същото пише като натисна бутона за гласов контрол, какъвто по принцип знам, че нямам. Също така в основното меню на Болерото си загубва всичко свързано с блутут и телефон. Просто липсва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.