Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

Като ми духне турбината си плащам и си карам. Същата работа като нямам Каско, стане квото стане оправям си е и си свиркам. Не тоя или оня да ми оглежда щетата. Ще я погледна тая книжка за сервизните интервали. Но това твърдо е направено на 1 год. Нито между 1 и 2 а точно на една.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

На мен на старата О2 ми се беше обелил лоста, сега на О3 на dsg-то имам лека драскотина на същото място - от пръстена и това е нормално.

 

Да споделя друг казус, гледам на никой друг не му се е случвало. Беше лятото, ама нали не съм писал отдавна..

 

KESSY-то нещо сбъгяса и спря да се отключва и заключва колата с допир - трябваша да отварям и затварям с копчето на ключа. Иначе си палеше с бутона няма проблем, а борд компютъра ми казваше да сменя батерия (change key battery надпис). В Еуратек ми дадоха втория ключ дето седи при тях (моята е лиЗингова) и взеха първия да го изследват, че май проблемът е в електрониката, а не в батерията.

 

След няколко дни се обадиха, че ще поръчват нов ключ от Чехия :) Та дойде новият ключ след време и отидох да си го взема, настроиха го към колата (отне им около час някъде) и им върнах втория ключ. Между другото вторият ключ ми беше направил вече същия номер като предишния, така че вероятно са били дефектни от самото начало, дано са сменили и него в последствие :)

 

Всичко беше гаранционно и не е имало драми, в Еуратек си бяха любезни и съдействаха - да знаете, ако ви се случи това с KESSY бягайте по гаранцията :)

 

 

Takaa,...да споделя, че отново има същия проблем с KESSY.

 

Смененият гаранционно ключ след само 6 месеца отново отказа да работи безключово :) Не е голяма драма, колата си пали и гасне с бутона, също се отключва нормално с бутоните на ключа.

 

Но е досадно, трябва да си вадя ключа всеки път, а и сега отново ще чакам един месец да пратят нов от Чехия. И после отново да го настройват към колата.

 

Някой друг с KESSY да има подобни случаи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Takaa,...да споделя, че отново има същия проблем с KESSY.

 

Смененият гаранционно ключ след само 6 месеца отново отказа да работи безключово :) Не е голяма драма, колата си пали и гасне с бутона, също се отключва нормално с бутоните на ключа.

 

Но е досадно, трябва да си вадя ключа всеки път, а и сега отново ще чакам един месец да пратят нов от Чехия. И после отново да го настройват към колата.

 

Някой друг с KESSY да има подобни случаи?

Баш са си симптомите на слаба батирия, като я смениш нещата ще се оправят. На Супърба оригиналната батерия издържа 2,5 години, на Фабията я смених след 1 месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Takaa,...да споделя, че отново има същия проблем с KESSY.

 

Смененият гаранционно ключ след само 6 месеца отново отказа да работи безключово :) Не е голяма драма, колата си пали и гасне с бутона, също се отключва нормално с бутоните на ключа.

 

Но е досадно, трябва да си вадя ключа всеки път, а и сега отново ще чакам един месец да пратят нов от Чехия. И после отново да го настройват към колата.

 

Някой друг с KESSY да има подобни случаи?

  

Баш са си симптомите на слаба батирия, като я смениш нещата ще се оправят. На Супърба оригиналната батерия издържа 2,5 години, на Фабията я смених след 1 месец.

Павка, съгласен съм с Милен. На Ауриса (дето имаш същия) батерията почва да прави проблеми на шестия месец. Само където отключването и заключването са без проблем, а ми прави номера паленето - иска да лепна чипа до таблото.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли, няма  логика да се отключва от бутоните на дистанционното а безключовото да не работи заради слаба батерия.Даже точно обратното е по–логично.При тойотите дори да е паднала батерията пак ще запали като се доближи ключа до старт бутона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

При тойотите дори да е паднала батерията пак ще запали като се доближи ключа до старт бутона.

Точно така!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не е голяма драма, колата си пали и гасне с бутона, също се отключва нормално с бутоните на ключа.

 

Но е досадно, трябва да си вадя ключа всеки път, а и сега отново ще чакам един месец да пратят нов от Чехия. И после отново да го настройват към колата.

 

Някой друг с KESSY да има подобни случаи?

Това имах предвид.Не става ясно диагностиката какво е дала но ако не е сензор на врата или умилено/неумишлено заглушена честота ,означава че може проблема да е в ключа/транспондера ?/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли, няма логика да се отключва от бутоните на дистанционното а безключовото да не работи заради слаба батерия.Даже точно обратното е по–логично.При тойотите дори да е паднала батерията пак ще запали като се доближи ключа до старт бутона.

Именно и аз така смятам. Първият ключ издържа около 2 години. Сега след смяната Новият ключ няма и година. Не е нормално това.

 

Да Милен е прав - слаба батерия изписва. Но с това колата си пали и отключ/заключ от копчетата без проблем. В ЕТ пробваха със смяна и казват, че не в решение. Ключът бил дефектен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Март когато смених на Фабията батерията, а колата я взех Януари, според колата нямаше проблем с батерията, на Супърба е същото, просто спира да отключва от сензора и заключва доста трудно, сменям батерията за 1 минута и проблема се решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, 

1. Наблюдавам от известно време чукане в предния колела при натискане на спирачна само и преминаване през по остри легнали полицаи, дупки, паважи и т.н., но това се забелязва само при натисната спирачка! При намалена преди легналия полицай и отнемане на газта това този шум отсъства! На 21-ви ще е карам в Еуратек аджеба да видят от какво може да е проблема! Като им обесних при натискане на спирачка, че този шум се чува те казаха че би трябвало да е обратно, поради факта, че имало луфт между диска и накладката (каквото и да значи това)!

2. Второто нещо е че при дръпната ръчна рано сутрин при по хладно време при слизане и качване се чува едно неприятно скърцане. Все едно се притърква метал в метал, възможно е и нещо да не е смазано незнам. 

Някой сблъсквал ли се е с тея симптоми!?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

.....

2. Второто нещо е че при дръпната ръчна рано сутрин при по хладно време при слизане и качване се чува едно неприятно скърцане. Все едно се притърква метал в метал, възможно е и нещо да не е смазано незнам. 

Някой сблъсквал ли се е с тея симптоми!?

Благодаря предварително!

 

Това с ръчната го има и при моите коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го срещал при много коли. Считал съм, че просто се опъва малко повече ръчната заради допълнителното тегло, което се изсипва в колата :) Не съм го отчитал като проблем, но и не твърдя, че не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането при дръпната ръчна спирачка вероятно е от приплъзването на нагкладките и диска когато не е много силно дръпната ръчната спирачка. При мен също го има, ако се хвърля в колата и не е опъната до край ръчната спирачка (което не би трябвало да се прави без паркинг на голям наколн).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ми духне турбината си плащам и си карам. Същата работа като нямам Каско, стане квото стане оправям си е и си свиркам. Не тоя или оня да ми оглежда щетата.

:doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли колеги които са се занимавали с дразнещия звук (тракането) който идва от гредата където е ролката на предпазния колан на водача? Чувам го само като карам по развалени пътища. Звука е сякаш като определено удряне на два предмета един в друг. Не е като скърцане на незастопорена капачка.

Имам четирима познати които карат О3 и всички се оплакват от това "тракане".

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли колеги които са се занимавали с дразнещия звук (тракането) който идва от гредата където е ролката на предпазния колан на водача? Чувам го само като карам по развалени пътища. Звука е сякаш като определено удряне на два предмета един в друг. Не е като скърцане на незастопорена капачка.

Имам четирима познати които карат О3 и всички се оплакват от това "тракане".

 

Здравейте,

И при мен има такъв тип тракане със същите симптоми, но аз го локализирам от задна лява врата или по специално от заключващия механизъм.

Според мен се предават вибрации от ключалката, но несъм на 100% сигурен.

Забелязал съм че когато смажа със смазка заключващия механизъм шума се губи.(или поне намалява осезаемо).За сега се въздържам от отваряне на кората на вратата J

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

И при мен има такъв тип тракане със същите симптоми, но аз го локализирам от задна лява врата или по специално от заключващия механизъм.

Според мен се предават вибрации от ключалката, но несъм на 100% сигурен.

Забелязал съм че когато смажа със смазка заключващия механизъм шума се губи.(или поне намалява осезаемо).За сега се въздържам от отваряне на кората на вратата J

Поздрави.

Мисля че при Вашата кола е друг проблем. При моято много ясно се чува че шума идва от вътрешността на гредата. Ключалката на задната врата е на около метър разстояние. Мисля че звука не може да дойде с ехo чак до гредата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! И при мен се чува това тихо потропване при бавно каране по лош път. Аз мисля, че е от щанга или кабел на ключалките, който при бавно клатушкане се удря леко в ламарините на вратите. Поне такъв беше проблема при 120-ката. За сега не му обръщам внимание. Дано предположението ми да е вярно и да не е по-сложен проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 а аз мислех да им дудна в ЕТ за това дрънчене, все едно имаш гайка в ауспуха, много е дразнещо, но явно са си така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе карам си тази вечер и нещо ми се струва, че много ми блести в огледалата. Кога гледам, те не се затъмняват когато някой кара зад мен. Няколко пъти включих и изключих от копчето, но нищо. Може ли да се е прецакалото оченцето което е на огледалото и да не работи вече? Някой да е минал през подобен проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата се активира само, ако заслепяването идва от 1-2 автомобила.

Ако отзад е имало повече, нормално е да не се активира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе карам си тази вечер и нещо ми се струва, че много ми блести в огледалата. Кога гледам, те не се затъмняват когато някой кара зад мен. Няколко пъти включих и изключих от копчето, но нищо. Може ли да се е прецакалото оченцето което е на огледалото и да не работи вече? Някой да е минал през подобен проблем?

Колега като вкл.копченцето светва ли зеления диод,ако не може да е изгорял бушон.Другото е да е било осветено и от предната страна по някакъв начин от нещо си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата се активира само, ако заслепяването идва от 1-2 автомобила.

Ако отзад е имало повече, нормално е да не се активира.

 

Не намирам логика ако са повече да не работи. Не съм следял колко са зад мен, но един със сигурност е имало. От както ми направи впечатление, изчаках няколко пъти да има кола и не работи.

 

Зеленото диотче си свети и си се изключва от копчето като го натисна.

Редактирано от yanko78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.