Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Newbie - Superb


Recommended Posts

  • 6 месеци по-късно...
  • Отговори 296
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Stucata

    105

  • SKODA 105 RS

    17

  • b3lq7a

    14

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

  • 2 седмици по-късно...

Малко ъпдейт по проекта:

1. Колата става по-бърза, като за целта 19-ските бяха продадени.

2. Ремапната е в Овърдрайв, със софтуер на APR и вече е 180к.с. на колела (ок.205-210 к.с. на двигател).

3. Мощността ще се повиши допълнително (до около 215-220к.с.) в близките седмици, защото вече е поръчан downpipe и спортен катализатор, отново на APR, ще се монтира пак в Овърдрайв.

4. Поръчани са и други джанти - Oxigin Concave 18.

По-натам, ще има и още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките, които си пуснал в последните 4 страници на тази тема, ги няма. Оправи галерията, от която си ги качвал, защото така твоите мнения и коментарите на хората към тях се обезсмислят и ще се наложи да бъдат редактирани. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките, които си пуснал в последните 4 страници на тази тема, ги няма. Оправи галерията, от която си ги качвал, защото така твоите мнения и коментарите на хората към тях се обезсмислят и ще се наложи да бъдат редактирани. Благодаря

Prikachi.com периодично дропва за профилактика... Там са качени. Трий каквото прецениш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Доста шумна е станала. Как се представя в движение?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SKODA 105 RS , шумът е в тези количества, защото е заснет при студен старт. Средното гърне не е махано, нито задното е пипано. Няма буботене, нито резонанс в купето. Много малка е промяната отвътре. Пускам едно тъпо клипче, което съм заснел от купето след даунпайпа. Колата след ремапа се отпуши (клише, което всички сме чували), а с даунпайпа започна да драпа още по-здраво във високите. 

 

yanko78 , с 19" стана тромава. След като реших да я правя по-пъгава, прецених, че с 18" ще е по-добре. За целта подбрах такива, които визуално да седят по-големи заради борда, който имат:

8990458N.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се, разбира се, но нямам възможност.Като паркирам в подземния ми гараж, поради голямото междуосие, "коремът" на колата стига на 1-2 см, без да е натоварена. Ако я сваля, ще трябва да търся нов гараж :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина неприятно :( ...

Колата е супер - чакаме да стане пролет за я видиме с новите джанти :)

 

P.S. може би темата трябва да се премести в Оптичен и силов тунинг ...

Редактирано от v13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дино-графика след ремапа, но преди даунпайпа и катализатора (с тях има още няколко коня отгоре, но с повечко нютони) - 179 коня на колелата (т.е. ок.210 к.с. на двигател) и 311 нютона:

8991027T.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен пик на въртящия момент. За ежедневна кола, мисля че доста добре са станали всички интервенции. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доускорение от 70-120 км/ч (и малко отгоре) след Stage 1 (сиреч само ремап, без още да е монтиран даунпайпа със спортния катализатор):

3та

 

4та

 

5та

 

6та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Добре се развърта, предвид теглото.

 

Тя не тежи много - малко на 1400кг е. Няма автомат, няма 4х4, не е дизел.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах в някаква база данни я даваха 1600+. Явно е подвеждаща информацията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За статистиката, ето едно клипче от 0-200 км.ч. след ремапа, но преди даунайпа, с уговорката, че за съжаление, по ред причини, нито старта, нито смяната на предавките е ОК!

https://youtube.com/watch?v=7CzZOFNARUQ

 

За сравнение, доколкото може да се направи такова само на вървежа в диапазона 80 - 200 км.ч., пак пускам последното клипче, направено след монтажа на даунпайпа. Може да не се усеща на видеото, но разликата след монтажа на dp се изразява в по-бързо ускоряване след 4000 оборота нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм... пише за коли до 110 kW ... твоята е повече .... казаха ли нещо за това като ти го продаваха?

Да, пичовете от Овърдрайв в един глас казаха, че тези показатели се отнасят само за атмосферни двигатели. От етикета не личи подобно деление, но все пак разчитам на думата им, а и би трябвало да са наясно с продуктите, които продават :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.