Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Newbie - Superb


Recommended Posts

  • Отговори 296
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Stucata

    105

  • SKODA 105 RS

    17

  • b3lq7a

    14

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

Честно казано ми е трудно да доловя съществена разлика в мощността, а вчера близо 140км разцъках, за да се насладя на придобивката. Усещам 1 идея по-отзивчив педала на газта. Също така колата по-малко "се замисля" когато я сръчкам от определени обороти. Т.е. има разлика, определено. Но не мога да кажа, че я усещам да набира чувствително по-добре, може би някак по-равномерно изтегля... Аз обаче го сложих не за повишаване на мощността, а за удоволствието от спортното звучене :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Комплектът джанта + гума е 23.5кг. Само гума (летен Good year Asymetric 3, 225/40/18) тежи 9.7кг, джанта - 13.8кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са супер леки, даже са 1:1 с Gemini-то, което махна. А то определено е по-красивата джанта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са супер леки, даже са 1:1 с Gemini-то, което махна. А то определено е по-красивата джанта.

И други хора са казвали така преди да ги видят на живо :) Да, не са леки, но аз и не съм ги избирал по лекота, а само и единствено според виждането ми коя джанта би застанала най-добре на колата. Следващата джанта (зимата) ще бъде най-леката, за да мога да сравнявам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...в допълнение нещо много важно - макар джантите да са тежки, не усещам автомобила да се тормози с тях, както го правеше с 19-ките. С 19-ките колата стартираше мудно (вярно, беше сток), но и спираше по-трудно! С 18-ките няма грижи при спирането. Разбира се, ако се монтират forged джанти по 7 кила бройката, цялостното поведение на автомобила ще с промени -,старт, завиване, спирачки, но и цените на 18" джанти под 10кг с впечатляващи! Разбира се има вариант за някой модел 18" на OZ hlt (ок.700лв парчето), но си мисля, че по-скоро ще разваля визията, кято постигнах с Оксиджина, пък макар и тежък.

 

П.п. SKODA 105 RS, дай мейл, за да ти пратя хубави снимки, направени с качествена техника, на които джантата е излязла почти като на живо.По една или друга причина не искам да ги качвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oxigin 18" Concave:

9058816P.jpg

 

В петък на 3ти около 12 и малко минах точно покрай тебе като правеше снимките. Мернах стикера и мислех да те клаксонирам, но така се беше вглъбил в това което правеше че реших че ще те стресна :)

Колата определено веднага ми хвана окото.

Keep on going!

Редактирано от Samo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата определено веднага ми хвана окото.

Keep on going!

Мястото ми е любимо - фонът е бомба! Относно колата - мерси за положителния отзив!

Ето още 2 снимки от "мястото":

 

9060521T.jpg

9060522Z.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно се получават нещата, браво за мерака и положените усилия :doubleup:

 

Какво следва оттук насетне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Не са супер леки, даже са 1:1 с Gemini-то, което махна. А то определено е по-красивата джанта.

Ето, тези Enkei са по-леки (9.9кг), с тях лети ;)

9074012F.jpg

9074008t.jpg

9074005m.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стояне, накрая уцели верните джанти ... :doubleup:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стояне, накрая уцели верните джанти ... :doubleup:

 

Правилно - "верните" спрямо точно този проект и моята визия за него! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено, това са Джантите !

Красиви, в правилния цвят, а и леки.

Ако спиците бяха някак по-прави и една идея по-прибрани, щяха да са перфектни.

Но, като знам колко трудно се намират и още по-трудно се избират "правилните" джанти, това е без значение /както и мнението ми, като цяло/.

Честито и да ги опазиш в този вид, възможно най-дълго!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите, които усещам спрямо Джеминито, Екстрийма и Оксиджина (13-14 килограмови са всите):

1. Ускорението от всяка една предавка е осезаемо по-добро, доооста осезаемо. Ако трябва да го оприлича, бих клазал, че все едно колата се сдоби примерно с 10-15 к.с. Започна да превърта гуми доста лесно гуми на втора.

2. Спирането също много се подобри. Спирачките коват по-здраво при по-рязко и кратко настъпване, а също и спирачният път е по-къс, особено от висока скорост.

3. Влизането в завой стана възможно с по-висока скорост.

4. Сумистът стана балерина - неравности от всякакво естество биват преминавани с лекота, без да се чудиш дали колелото не е тръгнало по свой собствен път, след като си чул тътена от влизане в дори не толкова голяма дупка.

5. Воланът стана по-лек.

 

Като се тегли чертата излиза, че огромна част от пътното поведение на автомобила се промени коренно само от улекотяването на колелата.

 

П.п. вече категорично мога да заявя, че ефектът на проходното крайно гърне се проявява в равномерно доставяне на мощността изпълвайки оборотите на всяка предавка. След монтажа на даунпайпа с катализатора усетих, че колата тръгва още по-настървено след като стигне 4000 оборота. С монтажа на крайното гърне тази разлика до/след 4к оборота изчезна и всичко стана плавно. Не зная как точно да си го обясня...но това е ефекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офффф бре човек, трябваше ли да ни измъчваш с предишните си решения, та да се стигне до тук!!! Направо камък ми падна от сърцето като ги видях, радвам се сигурно колкото теб. А бе и с екстрийма много ми харесваше, ама аз съм си пристрастен към тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е времето, в което трябва да намериш близък твой приятел с хилти и бетонов възел да ти корегира и гаража , та барем я смъкнеш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.