Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 GLS


bocko

Recommended Posts

Нали знаеш,че не е задължително да пипаш нещо,за да се развали?А иначе след твоите пояснения ми се струва,че или имаш лоша връзка,или аумулатора не е много в час!

 

ем да ама чак толкова бързо да се прецака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 501
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    188

  • maxrpm

    75

  • skodko

    33

  • joro-120L

    31

Най-много писали в темата

Абе то в днешно време здрав и прав човек от веднъж пада и умира,ти тука за някакъв изпарител се съмняваш smile049Погледни въпросната шпилка защото по принцип там доволно корозират връзките.Може проблема да ти е от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Škoda 120 GLS 742.12X 1976–1984 1.2 L I4 54 hp (40 kW) 4-speed manual

Škoda 120 GLS 742.12X 1984–1987 1.2 L I4 54 hp (40 kW) 5-speed manual

 

Хм моята е 1986 би трябвало да е 5-speed но е 4.

Възможно ли е да е сменена скоростната кутия или просто да не ми влиза 5тата, защото и лоста ми е за 5 скорости?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е,но в такъв случай трябва да са сменили и привода.Трябва да се навреш под колата и да огледаш - 5-степенната кутия е малко по-дълга от 4-степенната.Разликата е в задния капак,в който влизат жилото за скоростомера и привода за превключване на скоростите.Освен това резервоара при 5-степенните е малко "изрязян" фабрично.При 4-степенните събира 38 литра,а при 5-степенните - 35 литра.И купето съответно на 5-степенните има една вдлъбнатина в преградната стена на края на тунела отзад заради по-дългата кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да е сменена скоростната кутия или просто да не ми влиза 5тата, защото и лоста ми е за 5 скорости?

 

Хм, що да не е възможно ? Може и три кутии да са и сменяни на колата - кой знае :? Обаче ако е петица и чак пък хич да не влиза 5-та , знам ли , не съм чувал за такива случаи / не твърдя обаче, че знам всичко де/ . А за привода - да и той се сменя , но пък това е най малкото при смяна на кутия , нали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да е сменена скоростната кутия или просто да не ми влиза 5тата, защото и лоста ми е за 5 скорости?

 

Хм, що да не е възможно ? Може и три кутии да са и сменяни на колата - кой знае :? Обаче ако е петица и чак пък хич да не влиза 5-та , знам ли , не съм чувал за такива случаи / не твърдя обаче, че знам всичко де/ . А за привода - да и той се сменя , но пък това е най малкото при смяна на кутия , нали

 

При монтаж на 4-степенна и махане на 5-степенна се сменя само привода.Както и обратното,но това е валидно за купе за 5-степенна.Но при махане на 4-степена и монтаж на 5-степенна на старите купета се сменя резервоара и се реже прозорец в преградната стена към края на тунела.Има и начин да не се сменя резервоара и да не се реже купето,но той е краен и не е прпоръчителен - подлага се над гредата на скоростната кутия и така тя се накланя,но и в последствие и мотора ще се налкони напред малко... :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... акумулатора като изгасне колата не е въобще да нямам ток ами все едно ми е свършил акм. едва върти така ,че ме съмнява да е прекъсната връзка ,защото тока не ми изчезва ... и съм го зареждал преди 1 ден .

Мен ме съмнява, че имаш проблем в стартера.

п.п. Четвъртата на 5степенните кутии е мн. къса предавка. Около 3500об. си с 80км/ч./някой с оборотомер, да каже по-точно/

Така че, ако си с 5 степенна и не влиза 5та, обърни внимание на това и ще разбереш с каква кутия си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което разбрах е да гледам за по - голямо разстояние накрая между ск. и купето в тунела ако е 4ка така ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако скоростмера и оборотомера нямат големи грешки и караш доле-горе с правилния размер гуми на задните колела,то това ,че си на 4000об./мин. със 100км/ч. е вариант за 5-степенната кутия на 4-та предавка.Но за да си най-сигурен трябва да поразгледаш отдолу.Иначе ако си с 4-степенна на 4-та предавка и караш със 100км./ч. трябва да си на около 3600 об./мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4та.По целия път много се дразнихме с баща ми двигателя плачеше за 5та :( Сега събота ще ходя на село ще я погледна отдолу s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти е след 1986 е готова за 5ца. Дори не съм сигурен дали още моделите от 1984 не са пригодени smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Škoda 120 GLS 742.12X 1976–1984 1.2 L I4 54 hp (40 kW) 4-speed manual

Škoda 120 GLS 742.12X 1984–1987 1.2 L I4 54 hp (40 kW) 5-speed manual

Ей точно заради това се съмнявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японка е.

А някой който е рязал пружини ако може да каже 2-3 навивки колко см.свалят и как се променя колата след това.

Към по добро ли е или към по лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако режеш предните навивка и половина, две е допустимо, зависи колко искаш да я свалиш. Обаче имай предвид, че ще трябва да режеш или да премахнеш удърните тампони. Също така ще трябва да помислиш за по- твърди амортесьори или поне нови такива.

И като ги отрежеш пружината става по- мека, така де, не че самата пружина става по- мека ами същото тегло се разпределя на по- малко навивки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако режеш предните навивка и половина, две е допустимо, зависи колко искаш да я свалиш. Обаче имай предвид, че ще трябва да режеш или да премахнеш удърните тампони. Също така ще трябва да помислиш за по- твърди амортесьори или поне нови такива.

И като ги отрежеш пружината става по- мека, така де, не че самата пружина става по- мека ами същото тегло се разпределя на по- малко навивки.

 

 

Най-добре е 1 навивка да се отрежат. Тампона се скъсява наполовина. Относно твърдостта на пружините, те се втърдяват, след като се скасят. За амортисьорите, най-добре е да се ревизират и напълнят с по-гъстичко масло. Иначе другите варианти са цифра.

 

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светна ми лампата за спирачките и не угасва?

Лампата светва при по-голям от нормалния ход на педала на спирачките.

Въздух в системата, силноизносени накладки и т.н.

Ключа се намира долу при педала. Той е с две положения, като възстановяването в нормална позиция става ръчно.

С две думи, трябва да се завреш при педалите и да го върнеш в изходна позиция на ръка.

Трябва обаче задължително да разбереш защо е сработил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.