Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 GLS


bocko

Recommended Posts

Правя си калъфки за седалките в училище защото уча реставрация на стилни мебели и дограма и учим много неща.Сега 11 клас сме на тапицерия и дърворезба и реших с госпожата вместо да тапицирам някакви столчета да си метна седалките ,че искам да запазя оригиналната тапицерия.По нататък ще пусна снимки да видите как се получава.На мен ми харесва доста s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 501
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    188

  • maxrpm

    75

  • skodko

    33

  • joro-120L

    31

Най-много писали в темата

Даскалото нищо не дава даже проектите които ние си правим по програма си плащаме материала.... Това с калафките плата си е моя кожата госпожата ми е аверче ще я скатай в книгата "Кой колко взел" smile021 :D:D

иначе всичко си е документирано до директор.Всеки може да си направи подобни поръчки даже и да не е ученик от училището.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много въпроси задавам тука ама няма кой друг да питам. :D

Каква е процедурата при смяната на изпарителя на газовото?Какво да се затвори ,че да не изтече газта от бутилката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логично е че се затваря кранчето на бутилката. Като го затвориш запали да изгори остатъчната газ, ако това е невъзможно, разхлаби връзката на тръбата с изпарителя и изчакай да изтече. Имаи в предвид, че понякога това кранче не държи, тогава оставаш да разчиташ на газовия клапан, но не давай контакт, защото ще отвори и ще се разфучи гас.

 

После като го развиеш веднъж това съединение не се слага пак. Купуваш си накрайници, казват се лещи има различни размери фи и си вземаш резачка за медни тръбички тя е универсална (~20лв), тръбата трябва да отрежеш така, че да не се сплеска, и с ножовка става но често се сплесква и от там изпуска. След като си я отрязал старата леща слагаш новата, нахлузваш я само, трябва да се внимава като я стегнеш трябва да си сигурен че медната тръбичка е минала през лещата а не се е извадила и лещата да е накрая й. Проверка се прави с вода смесена с веро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После като го развиеш веднъж това съединение не се слага пак. Купуваш си накрайници, казват се лещи има различни размери фи и си вземаш резачка за медни тръбички тя е универсална (~20лв), тръбата трябва да отрежеш така, че да не се сплеска, и с ножовка става но често се сплесква и от там изпуска. След като си я отрязал старата леща слагаш новата, нахлузваш я само, трябва да се внимава като я стегнеш трябва да си сигурен че медната тръбичка е минала през лещата а не се е извадила и лещата да е накрая й. Проверка се прави с вода смесена с веро.

Резачката се нарича ТРЪБОРЕЗ - препоръчвам ти да използваш точно него - с ножовката края на тръбата ще стане неравен и има риск да не легне хубаво лещата. Също така е добре, ако тръбата не се прерязва докрай (ако работиш с тръборез) - прерязва се до около 80% (на око) и след това внимателно се пречупва - така не ти остават замазани "мустаци", които намаляват сечението на тръбата и също пречат на доброто уплътняване.

Ако не ти се дават пари за тръборез, помоли някой колега климатикаджия или хладилничар да ти резне тръбичките - няма начин да нямат, ако са в занаята.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото.

Някой от Варна случайно да има лайсна за врата не тези които са по средата пластмасовите ами тези хромираните под прозорците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах какво им реставрираш на тапицериите? Снимки може да дадеш, да ни се изясни, че ми е интересно!

 

А и друга питанка: Какво налага смяна на изпарителя? Не става ли само със смяна на мембрани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За седалките щях да си правя много хубави калъфчета само ,че не станаха работите в даскало нямат 1 машина за извиване на кожата.

 

за изпарителя когато карам повече време и като спра на светофар или ще загасне или когато подам газ и почва да гасне трябва да припомпам да кача оборотите и така да пускам съединителя. Повече от 750 оборота за свободен ход не може да се нагласи и доста пъти ми е гаснала.Всичко това смятам ,че е от изпарителя smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах какво им реставрираш на тапицериите? Снимки може да дадеш, да ни се изясни, че ми е интересно!

 

А и друга питанка: Какво налага смяна на изпарителя? Не става ли само със смяна на мембрани?

То май смяната на мембраните /ако не можеш да си я направиш сам/ излиза по-скъпо от купуването на нов изпарител. Мембрани български за Ловато - около 20 лв /оригиналния комплект е над 30/, трудът за смяната са ми казвали, че струва двойно т.е. към 40, а един чисто нов турски изпарител Волтран по лиценз на Ловато е 50 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да не мога да си сменя мембрана сам.Мисля ,че тогава само ще то го цепя на две без да махам тръбички клапани жици мици и сумати глупости ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да не мога да си сменя мембрана сам.Мисля ,че тогава само ще то го цепя на две без да махам тръбички клапани жици мици и сумати глупости ?

 

Сигурно можеш - само внимавай за притягането, да не скъсаш някоя резба, че ги отливат от мек материал...

 

Какъв модел ти е изпарителя? В зависимост от модела можем да ти кажем дали ще стане без да източваш антифриза...

 

Мите, леко са ти завишени цените, смени магазина ;)

 

За цени препоръчвам София Газ Комерс, но за обслужване не ги препоръчвам smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко са ми неактуални по-скоро - за последно сменях мембрани преди близо 2 г. купих ги от газ-магазинчето в Дианабад... а за цената на труд сведенията ми са от 2-ра ръка, аз ги сменях с помощ от приятел, ама по спомен не беше чак толкова лесно - поне 2-3 ч. бачкане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на мембрани си е пиниз работа , а като гледам си ентусиаст и мераклия -ще трябва да го изчистиш перфектно отвътре,

пък настройките с новите мембрани доста често не стават , този филм съм го гледал , зависи и от мембрани и от система на

изпарителя.

Послушай Митака(Krankenstein), труда и работата са даже са по - малко от ремонта на оригиналния, а пък съотношението цена-

качество на турчета като Волтран и Мимгаз е повече от прилично , аз моя чак от Анадола го влачих и изкара цели 6 години с една

настройка на бившата ми Лада 21061 ,а сега съм с такъв на реплика на Рено 8 Гордини.

По какъв начин подавш газта - със плочка или с щуцери? s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По какъв начин подавш газта - със плочка или с щуцери? s_flag

 

Това не го разбрах ?

как захранвам карбуратора ли?Ако е това е дупчен по средата някъде с две тръбички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да се опиташ да го ремонтираш. В процеса на ремонта почва да става ясно кое къде седи, съчми, пружини мембрани. Никога не бих си взел нещо различно от Ловато или брц 1 вото е 150лв 2 рото не знам, защото аз просто не искам да бера ядове. Турско, китайско, българско... няма какво да ми го хвалиш smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така става , няма лошо , нека момчето събере и други мнения и становища по въпроса , занимава му се ,ще види нещата със

своите очи- ама нека намери и малко литература за изпарителите. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Повече от 750 оборота за свободен ход не може да се нагласи и доста пъти ми е гаснала.Всичко това смятам ,че е от изпарителя smile049

Преди да се захванеш с изпарителя, провери центровката. На газ трябва да е 8 градуса аванс.

От закъснение на запалването също може да имаш нестабилен празен ход.

Въздушния филтър сигурно е нов?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е нов да.

А за градусите как се проверяваха?

Мисля ,че няма да е от тях ,защото преди да ми я дадат мина майстор всичко да стегне и да смени и накрая на центровка.Пък за толкова малко време да се прецака...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е нов да.

А за градусите как се проверяваха?

Мисля ,че няма да е от тях ,защото преди да ми я дадат мина майстор всичко да стегне и да смени и накрая на центровка.Пък за толкова малко време да се прецака...

Значи, като я взе от майстора, празния ход беше наред. Добре

Поста ми го разбирай така: Когато се търсят повреди, винаги се започва от елементарните неща. :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не надценявай това минаване на майстор. Той просто я е покарал и е сменил 2-3 дреболии, това не значи, че колата е непробиваема, още по - малко че всичко и е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвал сам и по нагоре в темата ,че майстора е познат и се е занима от доста години със тези модели шкода.Имам му много голямо доверие.Каза ми ,че е пипнал всичко по колата без газовите части затова и мисля ,че е от изпарителя да не ми се даржа нормални обороти и газта да е зле.

 

Сега имам друг вапрос.

Когато карам над половин един час и когато я пусна на свободен ход ми света лампата за маслото когато подам газ угасва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото ти става на чорба.Другия вариант е мотора да е поизносен вече и да е спаднало налягането на мазилната система.Но първо кажи с какво масло е двигателя - вискозитет.А после ще мислим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми баща ми като я е взел го е сменил с някакво минерално ли какво е не знам.И още тогава София-Варна ми светеше после долях малко M16D или W16D нещо 16 беше, защото видях че намалява smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.