Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 GLS


bocko

Recommended Posts

тук вариантите са 2

1. Проблем няма = отиваш в магазин Шкода, купуваш си за 7.50 маслен датчик за Felicia 1.3 отиваш изхвърляш твоя, заедно с некадърния преходник, чрез който е завит в блока, и директно там където се завива преходника, тоя недомисления, завиваш фелициевия датчик. може да те наклепа с масло от маслената магистрала, ама не бързай да не тръгне резбата на новия датчик накриво

 

2. Проблем има =

 

Еми баща ми като я е взел го е сменил с някакво минерално ли какво е не знам.И още тогава София-Варна ми светеше после долях малко M16D или W16D нещо 16 беше, защото видях че намалява smile049

Попринципнo така не се прави smile049

 

Попринципно съм стар вече, и не си спомням какво беше на GLS мотора свали картера и виж по ръба на блока има един месингов болт с глава за отверка, отвии го така че да се показва на милимунди от блока и така ще вдигнеш налягането на маслото. това е на 105/120L. GLS мотора само веднъж го отворих и забравил съм.

 

Основния бате и главен въпрос от твоя пост - Ти преди да долееш изчака ли колата да поизтине и да провериш липсата или просто си реши че няма масло? Ако ти е текло масло и ти си си карал, и си там долял, начи смятай че нямаш вече биелни лагери. 2spoko.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 501
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    188

  • maxrpm

    75

  • skodko

    33

  • joro-120L

    31

Най-много писали в темата

Ами смисъл мотора беше си изстинал и така го долях.

Ако махна бензиновата помпа ще ми изтече ли маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да изтече.Но ще капне малко като отделяш помпата от двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа, без никакво заяждане....... Как мойсторЪТ е пипнал всичко по колата, а имаш проблем със светване на маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с него каза ,че е сменял всички датчици и може би този е дефектен нещо.Купувал ги е чисто нови от магазина smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е от датчика, срещал съм същият проблем от некачествен маслен филтър, на който клапана не държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави какво е правил майстора и подложи всичко на съмнение. Бенз помпа не те интересува. Клапана на филтъра е по желание и помага маслото да не слиза обратно в картера, той не играе. Докато си мислиш това е ново, онова е ново, резултата ще е 0. Първото което е не си го сменил ти, не знаеш ново ли е или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми сега ще сменя датчика и ако не е от него ...

Ам почнаха да ми влизат изведнъж много трудно скоростите и всяка хррррррррррррр smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батееее, кво стана с таз кола, проблем след проблем. Аз ти казах- бачкаш лятото спираш да я караш и само правиш, докато не си сигурен във всичко по колата. Поне ние с баща ми така направихме. По проблема- щом ти хъркат скоростите или имаш износени синхронизатори на кутията, или съединителя ти не отделя до край. Повери си и помпата на съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5тиците на Шкода са доста калпави кутии и често дават проблеми. Опитай се да запалиш на скорост на съединител. Ако колата иска да тръгне значи е от съединител. Регулира се чрез болта за регулиране, ако има накъде. Ако си с 4ка, значи не е от нея почти на 95%.

 

Еми сега ще сменя датчика и ако не е от него ...
ако не е от него търси месинговия болт
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички предавки ли хърка?

Можеш да спечелиш малко разстояние с регулиращия винт на хода, но няма да го пипаш, щото ще опре аксиалния лагер в демпфера и ще го скапеш. Когато се износва феродото, съединителя боксува и от там може да се отпусне, в твоя случай е обратно.

Предполагам помпа на съединител/в багажника/ или работен цилиндър, който се намира под едно капаче, под капака в отсека зад задните облегалки. Като за начало можеш да погледнеш, дали не е паднало нивото на спир. течност. За съединителя има отделна преграда вътре в казанчето. Дори и да е нормално, варианта с привода на съединителя остава.

Всъщност, иди при твоя майстор, той ще разбере от какво е. Съвсем добронамерено те съветвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото по натам ще знам.Проблема е бил в мене smile091 не сам натискал съединителя до край днеска го забелязах.......... Тъпо ми стана ,че я мъчих два дена ](*,) ](*,)

 

Ам имам тракащ звук от лоста.Когато е на свободна и лоста трепери и трака едно гадно .На 1 и 2 когато влязат не трака и щом включа 3 почва да ми трака тогава дърпам лоста малко назад към 4 и спира вкарам 4 и пак трака тогава бутам лоста малко напреде към трета и леко спира тракането???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото по натам ще знам.Проблема е бил в мене smile091 не сам натискал съединителя до край днеска го забелязах..........

Аха, по-натам...дано го запомниш. Положението въобще не е смешно, а плачевно.

Ще си играя аз да обяснявам като на малоумник, а той не бил натиснал педала. Ами да дойда да го натисна аз?

Аре чао. Без мен по твоите въпроси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем не мисля ,че ти когато си се качил на първата си кола си бил по добре от мене ама айде. Просто бях свикнал на дизел на по нова кола и бях си свикнал да не натискам до край съединителя.Нямаш си и на представа с колко работи съм се с правил сам и на предишната и на тази и то без да съм ги учил тези неща(разглобяваш ,пишеш ,четеш, сглобяваш).Явно си обичам шкодата повече от тебе и питам за да не направя гаф с мене или с нея. Щом те изнервям съжалявам ,че правя грешки и не съм човек също,че използвам форума по предназначение. smile049 s_flag s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си обичам шкодата повече от тебе и питам за да не направя гаф с мене или с нея. Щом те изнервям съжалявам ,че правя грешки и не съм човек също,че използвам форума по предназначение. smile049 s_flag s_flag s_flag

 

Колега bocko, извинявам се, че се намесвам леко спамерски в темата, но......

 

Този цитат е по-добре да го затриеш. Без да познаваш joro-120L (и като човек) , да твърдиш такова нещо при положение, че не си му виждал колата на живо- късаш от смях.

За другото- въпросите! Виж, за това сме форум- ДА СИ ПОМАГАМЕ.

НО, трябва малко елементарно мислене да се приложи.

Изниква проблем (или нещо): хубаво е малко да помислиш, да отметнеш евентуални възможности (елементарни), а не да драскаш за всякакви неща във форума! (изгоря ми крушката - какво да правя/на колко да си надуя гумите, примери само)

 

Просто съвет: С такива "невежи" въпроси и мнения рискуваш колегите да не ти обърнат внимание за по-сериозни проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем добре де аз не съм настроен негативно към никой.Не ми влизаха скоростите карах си я така погледнах лоста погледнах педалите нищо погледнах маслото в скоростите .Просто не ми е направило впечатление до къде натискам педала.

 

Не го познавам добре не мога да говоря така.Той мене от къде ме познава....

Ем като не ми обърнат внимание ще си сглобявам и разглобявам по цяла седмица като индианец и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е, че си взе поука от проблема и научи някои други неща, които може да доведат до подобен проблем.

Относно тракането: виж дали пръта (привода, който върви от конзолата към скоростната кутия) не опира някъде в шасито.

Преди време имах подобен на твоя проблем. При мен се чуваше едно бръждене на 2-ра и 4-та при определени обороти. Привода опираше в прагчето на излизане от тунела. Там има едно маншонче, което при мен беше протрито и привода опираше на голо. Като поизправих малко привода и проблема изчезна.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори капачето на тунела зад скоростния лост. Под мокета е. Огледай връзката м/у двата вала и наблюдавай как се движи при превключване, както си на място.

След това може да да разкачиш двата вала и да свалиш скоростния лост заедно с конзолата. Огледай за луфтове. Вала под лоста се движи в две пластмасови втулки, които рано или късно се износват. В долния край на лоста също има пластмаса - сферичка.

С две думи огледай внимателно всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nedei da se дървиш на пичовете в форума, брат, някой ще те обиди без причина, тогава храни. В този случаи не е правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и не се вслушвай чак толкова в разни паразитни шумове по колата - това все пак не е нов Мерцедес за 50 х. лв, а 30 годишна Шкода за 500. И в моята си хлопа нещо по окачването отзад, при това точно от тази стана, на която сменихме почти всичко с чисто ново smile049

За мен поне точно това им е чара на старите коли - че ги чуваш и усещаш, затова имам 5 стари бараки вместо да си купя 1 нова и да си слушам вътре Малка нощна музика с волумето на МИН при 150 по магистралата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К'во имаш предвид, че е мн. тиха ли? Еми с щото е с хондов мАтор от 90-те мей би... Рапидчо също е много тих, досега друга такава стара Шкода не бях карал/возил, дори Фелата е като дъскорезница сравнена с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.