Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 GLS


bocko

Recommended Posts

  • Отговори 501
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    188

  • maxrpm

    75

  • skodko

    33

  • joro-120L

    31

Най-много писали в темата

Колегата гледа със зоркото око на индианец!

Скивал е говорителите на корите на вратите, а те са много специално изпълнение"корите" ама ще ги научиш вариациите...Имаш щастието да притежаваш рядък екземпляр....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петак и събота си поиграх малко с боята на колата.Имаше доста места където беше олющена боята по калниците и праговете най вече.До някъде уцелих точния нюанс.Трябва да се вгледа човек за да разбере ,че е мацана колата.

Първо ушкурих местата после ги намазах с ръждопреобразувател отгоре грунд и боята.Аз съм доволен от това което направих s_flag s_flag

 

ето къде е боядисвана

026905725.jpg?r=0

026905724.jpg?r=0

026905723.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимки не си личи да има разлика. Я, как така си с предна маска без отвори? Мислих, че са ги слагали само на 120 до края на 83-та... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми днеска като си дойдох от село се срещнах с двама приятели викат ми "ако не беше ни казал нямаше да разберем" трябва да се вгледаш за да разбереш.Майка ми вика кога пък успя да я пребоядисаш :D

А за маска не знам може да е сменена.

По-нагоре говорихме за скоростите дали са 4 или 5 .Легнах отдолу от края на скоростната кутия до резервоара има около 15 см разстояние?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм фен на подобен начин на работа, но се сещам че и аз така започнах, затова ти пращам едно браво. Ако изкараш още 10тина години с тая кола, ще станеш луд като мен.

 

Съвет от мен, мисли още от сега как да се сдобиеш с телоподаващо и точкова заварка. Ще дойде време колата да изгние, а ти ще започнеш да мислиш как да я хвърлиш, ако се въоражиш с тези два уреда, ще си почти безсмъртен, докато още има части. Отначалото, ще мислиш, че точковата заварка е безполезна, но после ще разбереш, че е безценен помощник на шкодаджията ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм фен на подобен начин на работа, но се сещам че и аз така започнах, затова ти пращам едно браво. Ако изкараш още 10тина години с тая кола, ще станеш луд като мен.

 

Съвет от мен, мисли още от сега как да се сдобиеш с телоподаващо и точкова заварка. Ще дойде време колата да изгние, а ти ще започнеш да мислиш как да я хвърлиш, ако се въоражиш с тези два уреда, ще си почти безсмъртен, докато още има части. Отначалото, ще мислиш, че точковата заварка е безполезна, но после ще разбереш, че е безценен помощник на шкодаджията ;)

 

smile091

 

Човече, БЛАГОДАРЯ, че те има. smile126 smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвет от мен, мисли още от сега как да се сдобиеш с телоподаващо и точкова заварка. Ще дойде време колата да изгние, а ти ще започнеш да мислиш как да я хвърлиш, ако се въоражиш с тези два уреда, ще си почти безсмъртен, докато още има части. Отначалото, ще мислиш, че точковата заварка е безполезна, но после ще разбереш, че е безценен помощник на шкодаджията ;)

Телчарката и точковата не са ли в комплекта на колата - заедно с крика и резервната гума? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

макс кви точкови заварки,кви телове кви пет лева.Хич не го слушай.Аз карам от 10 г.и не съм правил никакви точкови заварки никъде.Имам приятели с Октавии.Едната е 1,др.2.Ми тя О.1,е все едно излязла от конвейра.Еми мий я пастира чисти.Ми тя грее.Другия с О.2 все едно е пред бракуване.Не подържа.Макса е същия ти и МТЛБ да му дадеш пак тая.Карай сия със здраве пък иди след време изкърпия боядисай и бъди част от задномоторния свят.А части,дал бог s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай сия със здраве пък иди след време изкърпия боядисай и бъди част от задномоторния свят.А части,дал бог s_flag

 

и аз това казвам, но стАва много по добре и малко по - евтино ако го направи сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105 има 4ерна емблема между 3и 4 цилиндър 120 жълта, 120глс зелена

 

хм еми като ги няма цветовете smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя тази боя не пада ли с годините от там?

Защото имах преди време един двигател от 105 и един от 120 обаче не сам сигурен дали беше 120 и разменях там някакви глави правих някакви работи и единия го дадохме на вторични а другия остана и не знам с каква глава е , а аз искам на моята да и сложа глава от 105.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях видял преди време в някоя тема ,че двигателя ставал по пъргав.А и някой беше казал ,че шкода 125 е двигател от 120 и глава от 105 за това модела се наричал 125. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти работи колата не я разваляй! Като сложиш 105 глава ще иска по- високооктаново гориво. Ако си на газ няма проблем, ама на бензин ще е предразположена към детонации. Има други начини да ти стане по- пъргава колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде пада, някъде не. В повечето случай остава поне малка част,поне едно петънце, от боята.

Тази смяна е много сладка, но при теб не става. Ти си с изпъкнали бутала и ще удрят в главата. За теб съответно и глава от 120 не става. Ако след години се наложи смяна и няма глава ГЛС, то пили камерите с камък за бормашина. Погледни си и мотора, ако след номера пише /*2 е 120 за 120 ГЛС не си спомням цифрата но всичките ги има в зелоената книга отзад, а нея я има в раздел литература.

 

Това за Шкода 125 е мит. Виждал съм 2 шкоди 125 досега и на двете петлето е жълто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях видял преди време в някоя тема ,че двигателя ставал по пъргав.....

Повишава се уж степента на сгъстяване и нищо повече. Тази по-висока степен на сгъстяване си я има заводски на моторите LS-9.5 срещу 8.5-L. Форсирани мотори са и искат по-високооктанов бензин-А95/А91-L

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно няма да се сменя главата.

Да се оплача оня ден щях да и откъсна вратата на едно дърво.Колата назад по инерция врата на дървото и направо ако не бях я спрял щеше да допре дръжката в калника :smt0344 .Просто ми причерня.После докато я затворя два часа ](*,)

отидох на село с едно дърво с големия чук бой ,бой , бой разгеле изправи се.Трябва сега само да се китоса грундира и боядиса и е като нова s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

При рязането на пружините правят ли се някакви доработки?Когато е в оригинален вид от горе и от долу са си плоски ,а когато се отреже стават като не довършени.Не е ли проблем това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При рязането на пружините правят ли се някакви доработки?Когато е в оригинален вид от горе и от долу са си плоски ,а когато се отреже стават като не довършени.Не е ли проблем това?

След като ги срежеш с колкото витки си решил(1 витка мисля е добре) трябва да ги заравниш както са заводски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.