Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

преди 48 минути, sauber написа:

Но фаворити все пак ми остават на кръговото на Драгалевци (околовръстното), където е въпрос на време да влезна в на някой вратите. Там се излиза от кръговото САМО от най-вътрешната лента. Иначе явно пишат глоби. Защото само аз не излизам така :D

Ставаме двама. Много ми е странно как там стават толкова малко катастрофи. Излизането от най-лява лента в посока Симеоново е масово, при това се прави с мръсна газ и обикновено без мигач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, Vladi_a написа:

И аз спрях да се нервирам, то стана джунгла в този град. 

И по магистралите е така с "десните завои".

В София любимото ми е да карам по Малинов :)

Редактирано от setfan
правопис
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък най-обичам някой лешпер, защото го е страх, да кара в най-дясната лента на кръгово с три ленти и да го върти почти цялото в най-дясната лента ;) 

 

Като се замисля... то на всички кръгови е така... това на Перник е същото - има 100 метра отсечка от Драгичево посока Перник, която е 2 ленти и там става надпреварване кой да отиде първи да чака за кръговото, после тези същите, които се надпреварват, излизат от кръговото от най-лявата лента с доста зор и мъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се върна на твърдението ми от по-горе - няма установено правило от ЗДвП и се създава организиран хаос , но не хаос , който закона организира , а хаос , който закона създава.

За да не съм голословен ще дам пример с определението на един знак по старо му N36 , сега не знам кой номер е , но е от групата В. Та според закона от "едно време" определението на този знак гласеше - спри , осигури оредимство (червен светофар един вид). Според "новия" закон , някой плиткоумец решил да добави "на движещите се по пътя с предимство" и до какво довежда - едно регулирано кръстовище с пътни знаци се превръща в нерегулирано .

Същото е и престрояването .. говори се за дясностоящи за всякакви алабалистики , но никой не се сеща за задностоящия (който е отзад вижда по-добре и може да реагира , но за целта трябва някой да подаде мигач , ама ние и това не можем да се научим) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, не бях обърнал внимание за добавката "на движещите се по пътя с предимство", но все още знам, че си длъжен да спреш.... което никой не спазва. Съответно бих се съгласил с теб по тази точка.

Виж, за престрояването не си прав. Там закона е доста ясен, проблема е, че контролният ОРГАН не си върши работата ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, The Best Forman написа:

Аз ще се върна на твърдението ми от по-горе - няма установено правило от ЗДвП и се създава организиран хаос , но не хаос , който закона организира , а хаос , който закона създава.

За да не съм голословен ще дам пример с определението на един знак по старо му N36 , сега не знам кой номер е , но е от групата В. Та според закона от "едно време" определението на този знак гласеше - спри , осигури оредимство (червен светофар един вид). Според "новия" закон , някой плиткоумец решил да добави "на движещите се по пътя с предимство" и до какво довежда - едно регулирано кръстовище с пътни знаци се превръща в нерегулирано .

Същото е и престрояването .. говори се за дясностоящи за всякакви алабалистики , но никой не се сеща за задностоящия (който е отзад вижда по-добре и може да реагира , но за целта трябва някой да подаде мигач , ама ние и това не можем да се научим) .

 

За кой от двата знака говориш:

image.png.76b198096ef32922286b8f504382151c.png

 

 

Защото Б2 е 100% задължителен и трябва на 100% да се спре, определено не говориш за него, а другия Б1 е... "знакът на камикадзетата"... Доста често се нервирам на този знак и по-точно на идиотите, които не го спазват изобщо. Примери - кръговото на Триъгълника/Надежда (ако идваш от Илиянци и караш в дясната лента в посока Банишора, за да си хванеш по-горе светофара, тези от Ломско шосе ти влизат отдясно след надлеза и никога, ама никога не спират, не намаляват дори, стопове не съм видял да светват там НИКОГА!!! Мислят си, че дясната лента си е чисто тяхна и няма проблем да влязат пред тебе с 10-20км/ч /малко преди да се опитат да влязат вляво има знак за предимство и сигурно си мислят, че отляво знаците за тях важат, не знам/ - точно там има такъв знак Б2 за тях и никой-никога не съм виждал да го спазва... стигало се е да карам врата до врата с някой дебил, докато не го спре наближаването на мантинелата отдясно), на повечето "локални" по околовръстното, на Люлин малко по-горе на Бриколаж-а и там е така... кръговото на бриколажа също е така - тези идващи от МЕТРО и отиващи към околовръстното в посока кръговото за Банкя понякога се съобразяват, понякога не... 

 

Абсолютно винаги тази ситуация е рискова и то защото този вдясно дебил не се съобразява със знака изобщо, ами ако може надупва газта и минава пред тебе и намалява до дебилно ниска скорост с която ще му е спокойно да се движи, като засича всички по пътя с предимство:

image.png.5b61665201e658e5062a2a371b5ab32a.png

 

Този знак Б2 е противопоказен абсолютните дебили, които изобщо не го познават и не знаят какво да направят, като го видят... по-скоро им е информативен, че ще пресичат път с предимство... а и както е написан в закона, не си длъжен да спираш изобщо, само да се пазиш да не те удари тоя по пътя с предимство, явно???????? 

 

Каквото и да си говорим, винаги този отдясно ти е с предимство, ако той се движи направо, а ти искаш да му пресечеш пътя - поне по най-новите схващания е така /даже и с локалните на "Горнобански път" се случи точно това - от главната да ги чакаш всички в локалното, докато се извървят и задръстваш главния булевард, докато завиеш/.

 

Друг е въпроса, че бус лентите са глупаво направени! Трябва да имаш 50-100 метра прекъсната линия преди светофара, където да влезеш пред автобуса, ако ще завиваш надясно, а не да не посмееш да стъпиш там, за да не те снимат и да правиш като ленд крузъра на видеото от предната страница... Тази ситуация с крузъра е доста дебилна също - този отзад винаги трябва да те чака, няма значение, дали свети зелено или "небесно-кафяво", все тая е, пускаш десния мигач, щом лентата ти го позволява и ако някой те удари отзад, той ще е виновен... задръстваш лентата, сякаш автобусът е в "локално" и се движи направо, с предимство е - така е измислено.

 

Като гледам как е по света (на снимки) - ако има бус лента то там нямаш право да завиваш надясно - имаш направо или наляво - не пресичаш пътя на автобуса почти никога. Ако имаш право надясно, то тогава имаш прекъсване на бус лентата, за да влезеш там и да завиеш, ама няма такива ситуации, където да чакаш в средна лента, за да завиеш надясно... освен, ако няма два светофара (като на трамваите) или пък може да стъпиш в бус лентата и да завиеш, без да те снимат и да те глобяват, без да се насират всички, когато няма глоби и да влизат в бус лентата от самото й начало и т.н. :) 

image.png.4a32b0d6b6da481a48607613bc7dc5f8.png

 

image.thumb.png.75209a11bfbb48f490a2fd194994689a.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, PRR написа:

....

Пепи , докато има шофьори взели книжка по "онова" време , ще е горе-долу добре , после ... не знам и все ще ни в виновен "органа".

Венци , според "новия" закон двата знака са равнопоставени , защото и двата знака те задължават да осигуриш предимство и след това (като мината тези с предимство) важи правилото за дясно стоящия .. ама колко хора се сещат на практика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, shaft написа:

Абсолютно винаги тази ситуация е рискова и то защото този вдясно дебил не се съобразява със знака изобщо, ами ако може надупва газта и минава пред тебе и намалява до дебилно ниска скорост с която ще му е спокойно да се движи, като засича всички по пътя с предимство:

image.png.5b61665201e658e5062a2a371b5ab32a.png

Ако на показаната от теб картинка амежду двете платна има двойна непрекъсната, т.е. това е ускорителна лента за включване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, Izolini написа:

Ако на показаната от теб картинка амежду двете платна има двойна непрекъсната, т.е. това е ускорителна лента за включване?

 

Е не бе... тази ситуация е ясна, която описваш, да... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Izolini написа:

Ами в такъв случай трябва да се ползва и сивото вещество - или отпускаш и намаляваш полека за да останеш зад автобуса БЕЗ да спираш на ура, или газта в пода и пред него.

Напълно съм съгласен с теб! Ако имахме "палец горе" щях два да поставя на мнението ти!

@Mishelle, какво стана с тази опция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Графиката на Венци е стандартна за всяка детелина. Хем ускорителна лента, хем забавителна и за калпак, ако някой не напуска лентата, все е с предимство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България "ускорителната" лента се използва за да спреш и да се огледаш :D Повечето шофьори изпитват панически страх от това, че трябва да прекарат 0.5 секунди движейки се паралелно с друга кола в съседната лента. Също така ако се включваш към трилентов път от "ускорителна лента", трябва да спреш и да изчакаш да се освободи ТОЧНО лентата, в която си преценил, че ще караш. Не просто да влезнеш в движението и да се престроиш.

 

Не мога да открия точна снимка да покажа нещо. В Унгария кръговите масово се правят така, че ако не си в правилната лента за излизане, не можеш да излезеш. Тоест не можеш да изцепиш директно от най-вътрешната лента към изхода. Слагат едни полутопки бетонови по маркировката.

 

пс. - Намерих. Е го де е:

bar_4239.jpg

 

Има "отвори" към сеседната лента, само където трябва да има. Демек и там шоферлъка трябва да бъде насилствено контролиран.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колко е тъпо откакто махнаха къщичките за глупаци .. преди ако си първа кола винаги можеше да го напсуваш , да му покажещ пръст ако се заиграе с копчета и предизвика задръстване , а сега най-много да те помислят за луд , задръстването си е същото :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Алекси Георгиев написа:

Велко този палец ли имаше предвид ??

Не, не емотикон. Ами като и фейсбук - лайкваш целия пост. Или му биеш "палец надолу" ако не си съгласен. И може да се пусне рейтинг и да се отбелязва за всеки потребител към ника му, колко палеца е събрал. Не е нужно тва според мен, но е добре да има тези неща по мненията, защото бързо се отдава кои мнения са стойностни и кои може директно да се пропускат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А те пак си се заиграват. Има кутия за ръчно управление някъде отстрани до всеки светофар.

 

А това с пръстите не е много уместно. Сашо показа един на катаджия на Тракия, направо се чудя как не ни подгони след свирепия поглед който ни хвърли. Ма и Сашо тарикат, нали не е негова колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.12.2020 г. at 16:22, zloQQ написа:

Напълно съм съгласен с теб! Ако имахме "палец горе" щях два да поставя на мнението ти!

@Mishelle, какво стана с тази опция?

 

Според мен е по-добре да няма палци. Не искам този форум да се приравнява с Фейсбук.

Ако някой има нещо на въпреки на някое мнение - да излезе и да пише с аргументи!

Не да бие палци, както казваш. Това всеки го може. И подготвен и не толкоз подготвен по въпроса.;)

Писането с аргументи е в интерес на форума.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, биенето на палец горе или доле не отменя аргументиран отговор! По-скоро имам предвид, вместо 10 човека да пуснат по едно мнение от сорта "+1“ или "И аз мисля, че е т'ва!", да ударят палец за съгласие :)

Аз лично, особено в раздела за задномоторните, нямам какво да напиша. Но! Чета всичко и много се кефя и вместо да пускам мнение без съдържание, предпочитам да мога да бия палец горе (или друга емотиконка - усмивка промени, ама не знам дали може). А за "палец долу", задължително трябва да има аргументи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, zloQQ написа:

Жоре, биенето на палец горе или доле не отменя аргументиран отговор!

 

Отменя. Никой няма да разбере защо си се съгласил или не с даден пост/мнение/.

Палеца "на горе" също трябва да е аргументиран, щото може да се съгласявяш на някакви небивалици.

 

п.п. Това е живият пример. Вместо да ти показвам палец надолу на това ти мнение, аз имам доблестта да ти отговоря защо смятам така. От палеца нищо нямаше да разбереш. Още повече, че е и анонимен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отменя, но важи за едни особени индивиди, които мисля, че във форума липсват. Тук винаги е имало коментари и обсъждания в достатъчно аргументи. Аз от себе си изхождам всъщност. Много пъти пропускам да пиша, защото не искам да кажа просто някаква тъпа реплика. И за тва бих вдигнал палец. Коцето беше писал по едно време, че няма интерес и няма да пише по темите, които беше захванал. Но не беше прав. Четяха много хора, но просто четат, защото явно като мен - нямат нужното ниво, за да напишат нещо и...си мълчат. Ако имаше палци, Коцето щеше да види, че доста хода четат и е интересно всяко негово ново мнение и нямаше да почувства липса на интерес.

Аз не държа на палците де. Просто питах има ли опция. В доста други форуми (включително и другия шкодов) - български и чужди, може да се оценява/показва интерес по този начин. Не съм видял негативи с палците и...да си кажа, изобщо не го сравнявам с фейсбук :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - В около 90% от всякакъв вид Форуми (по-красноречиво доказателство за нужда/ефект на дали има) има някаква (без значение дали ще са пръсти, плюсове/минуси, звезди, просто думи и така нататък) система за репутация. Самия факт, че ги има почти на всякъде, показва достатъчно, дали е полезно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, Миро. Ти казваш, че при определени условия на есплоатация, акумулатора трябва да се зарежда два пъти месечно на зарядно.

Аз ти слагам палец надолу или неодобрение. Няма ли да ти е интересно или полезно да разбереш защо съм против зареждането на акумулатор по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, joro-120L написа:

Добре, Миро. Ти казваш, че при определени условия на есплоатация, акумулатора трябва да се зарежда два пъти месечно на зарядно.

Аз ти слагам палец надолу или неодобрение. Няма ли да ти е интересно или полезно да разбереш защо съм против зареждането на акумулатор по този начин.

Вие говорите за разлини неща .. едно е някой да пише за развитието на проект , а другото е обсъждане на определен проблем .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @joro-120L - Жоре, в така дадения пример - да, интересно ще ми е. Но пък ако си съгласен с това, което съм написал, можеш да покажеш на другите, че това мнение е правилно. А сега, се обзалагам, че не пишеш "Да - така е!" на всичко, което смяташ, че е полезно/правилно/важно а подминаваш. А когато една такава система заработи и мине време, се събират повече "плюс/минус"-и и други Хора се ориентират, дали даденото мнение е помогнало или не на други. Май приемаш нещата много крайно - никой не е казал, че на всяко мнение задължително трябва да натискаш каквото и да било. Лично за мен - нищо не пречи да я има тази система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, The Best Forman написа:

Вие говорите за разлини неща .. едно е някой да пише за развитието на проект , а другото е обсъждане на определен проблем .

Реално, може да се пусне само в определени раздели тоз палец. Не е нужно да можем да го блъскаме навсякъде :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.