Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Качество на горивото.От коя бензиностанция зареждате и защо?


milen1914

Recommended Posts

С мотора главно зареждах на ЕКО. С шкодата опитах няколко пъти на ЕКО, но разхода е доста завишен и се отказах да зареждам на ЕКО. От горивата, иначе съм доволен. С мотора така и нямаше как да забележа разлика, защото харчеше от 6-7 до 18. 

 

На ЕКО съм зареждал 2 пъти преди няколко години - О1 1.9 ТДИ 90коня АЛХ ми даде разход над 7л/100км извънградско със спазване на ограничения по маршрут: София - Огняново - Велинград - София. Лампичката на резервоара ми светна на 650 - 680 изминати км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ЕКО съм зареждал 2 пъти преди няколко години - О1 1.9 ТДИ 90коня АЛХ ми даде разход над 7л/100км извънградско със спазване на ограничения по маршрут: София - Огняново - Велинград - София. Лампичката на резервоара ми светна на 650 - 680 изминати км.

 

Но, пък там където си слагах газовата ми препоръчаха ЕКО. Казаха, че най - малко запушени филтри на зареждащи в ЕКО са сменили. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ЕКО. Най-доброто гориво.

Ахаммм, най-вече бензина...

Сигурно единственото му успешно приложение, е в бензинови горелки - ако се абстрахираме от пушеците!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип сипвам предимно на Лукойл, и газ, и бензин. Чат пат сипвам 100 октана от Еко на 90-ката, като не правех разлика между 98 на Лукойл и 100-ка на Еко.

Преди 2 седмици тръгнах за Ауди събора и напълних на Еко-то. В жегите на пистата колата почна да щрака като надуе турбото - правеше детонации, все едно бензина е стар. Отидох до Лукойл-а в с.Труд, сипах 98 и до София я ръчках яко, детонации не чух. Не мисля да пробвам Еко повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахаммм, най-вече бензина...

Сигурно единственото му успешно приложение, е в бензинови горелки - ако се абстрахираме от пушеците!

Ха-ха-ха, много силен мохабет, с две ръце го подкрепям Редактирано от 4е4о
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой да има впечатления от нафтата на бензиностанцията на  POWER OIL на карловско шосе в  гр. Пловдив

 Аз тествам вече 6-7 резервоара тук в София и съм доволен от вървеж/километри/цена. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а къде е това "при нас"?

 

Толбухин... айде Добрич, айде... (той Мишо, ша мъ разбирье) :D

 

По-здрави!

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареждам на жена ми колата от Еко, че имам карта за отстъпки, но ми дава ужасно голям разход на бензин. Дали ако зареждам от Лукойл ще е по-добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах този проблем, но на газ, тъй като момчетата слагали ми газовата ме насочиха към ЕКО, но там разхода всеки път беше доста завишен. Пробвай на друга бензиностанция и виж каква ще е разликата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че има такива драстични разлики между различните бензиностанции.Нещо повече.Мисля и че на една и съща бензиностанция горивото е едно и също на различна цена само.Примерно на ОМВ-то дето е обикновен дизел и пауър дизел.Може и да са сложили няква добавка ама то е повече търговски трик отколкото да има реален ефект.Наскоро имаше и спор тука за горивото и цените.

П.П

Интересен факт.Марешки отвори бензиностанция в Добрич от седмица.В петък почти беше невъзможно да заредиш.Опашката от коли стигаше до....абе едно 15-20 коли преди всяка колонка :wacko_2:

А в неделя бяха сложили една мадама само да нарежда колите по колонка че имало панаири :crazy:  луда работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес налях на излизане от Варна... 1.84 нафта и то на голяма верига.

 

Тоя Марешки може да е всякакъв, ама на един резервоар спестеното си е едно кило месо, баси.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

газ на 0.73 лв от ОМВ Сандански, евтинко ама колата работи като трактор в ниските

газ на 0.73 еу от няква бенз.станция на Ситоня, колата върви и работи като на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газта зависи колко тежка или лека е. Леката газ е кофти и колата не върви толкова добре с нея. Зимата идваше с 0.56, а сега предимно с 0.545, това разбира се е при нас, Газтрейд ни е доставчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес налях на излизане от Варна... 1.84 нафта и то на голяма верига.

 

Тоя Марешки може да е всякакъв, ама на един резервоар спестеното си е едно кило месо, баси.

Ако беше заредил на Марешки , щеше да е за 1,71 лева дизела. Аз като минавам покрай негови бензиностанции винаги зареждам. Варна, Горна Оряховица, Габрово.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно заредих на ЕКО Враца на 15.07 при цена 1,87 лв/л преди отстъпките по разните му карти. Нафтата явно си е читава, защото от тогава съм минал над 1 000 км (300 магистрала, 100 градско и 650 извънградско) и съм горе-долу по средата на резервата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иха явно си карал много разумно, аз поне лично 1000км нямам шанс да мина или поне ще съм с изпарения, вярно е, че съм с 1,9 ПД. Последно заредих в Добрич на Марешки, събота в 23ч. имаше 10 коли поне и полудяваше жената - цената 1,71. Не намерих разлика спрямо вървеж и звук на двигателя спрямо ОМВ, а там най-често слагах макс моушъна, но и аз не съм от най-чувствителните в тематиката явно. На ОМВ Сл. Бряг беше 1,95 нормален дизел 5 дни преди това, никаква разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз опит: снощи се върнах от двудневно пътуване до Македония - гр. Струга на Охридското езеро. Има-няма 420 км. преход в едната посока. Нафтата им на всички бензиностанции е на една цена - 49 денара, или 1.56 лева за литър. Качеството - като на Авио дизела на Еко, Екто дизела на Лукоил и Макс Моушъна на ОМВ. Пристигнах на бензиностанцията на Мак петрол в Крива паланка с 5-6 литра в резервоара - бях подготвен за сипване на евтина нафта ;). Напълних резервоара до повръщане - почти 65 литра. Шкодата литна като самолет (101 к.с. АТД мотор 4х4) и ми направи невероятните 5 на сто разход на дълъг път. Досега такъв нисък разход в България не съм правил. Пътувах до Струга и обратно почти 600 км. Стрелката на нивомера за гориво отлепи от последната черта чак към изминати 400 км. На връщане при изминати почти 600 км заредих пак на същата колонка в Крива паланка, пак до повръщане събра малко под 30 литра.
В Македония има много бензиностанции на Лукойл. В тях има екто дизел и евро дизел...все на една цена от 49 денара. Аз не рискувах да пробвам лукойлска нафта, защото съм предубеден и изпатил. Вероятно и качеството им е еднакво, иначе не би имало икономическа логика ценообразуването.
Извод №1: у нас на бензиностанциите ни продават .... лайна, много скъпи лайна. Добре, че лайната ги ядат колите ни, че ако ги ядяхме ние....
Извод № 2: Македонците са за завиждане - екто дизелът на Лукойл у нас е на цена 2.24 лева, а в съседна Македония е 1.56 лева. Разлика - има-няма 0.68 лева. Наздраве :).
П.С. Имайте предвид, че на границата дебнат за внос на гориво от Македония в туби....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иха явно си карал много разумно, аз поне лично 1000км нямам шанс да мина или поне ще съм с изпарения, вярно е, че съм с 1,9 ПД....

Относително разумно (виж тук подробностите), обаче от както слагам една зелена добавка в нафтата според мен разхода ми слезе с 10%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз опит: снощи се върнах от двудневно пътуване до Македония - гр. Струга на Охридското езеро. Има-няма 420 км. преход в едната посока. Нафтата им на всички бензиностанции е на една цена - 49 денара, или 1.56 лева за литър. Качеството - като на Авио дизела на Еко, Екто дизела на Лукоил и Макс Моушъна на ОМВ. Пристигнах на бензиностанцията на Мак петрол в Крива паланка с 5-6 литра в резервоара - бях подготвен за сипване на евтина нафта ;). Напълних резервоара до повръщане - почти 65 литра. Шкодата литна като самолет (101 к.с. АТД мотор 4х4) и ми направи невероятните 5 на сто разход на дълъг път. Досега такъв нисък разход в България не съм правил. Пътувах до Струга и обратно почти 600 км. Стрелката на нивомера за гориво отлепи от последната черта чак към изминати 400 км. На връщане при изминати почти 600 км заредих пак на същата колонка в Крива паланка, пак до повръщане събра малко под 30 литра.

В Македония има много бензиностанции на Лукойл. В тях има екто дизел и евро дизел...все на една цена от 49 денара. Аз не рискувах да пробвам лукойлска нафта, защото съм предубеден и изпатил. Вероятно и качеството им е еднакво, иначе не би имало икономическа логика ценообразуването.

Извод №1: у нас на бензиностанциите ни продават .... лайна, много скъпи лайна. Добре, че лайната ги ядат колите ни, че ако ги ядяхме ние....

Извод № 2: Македонците са за завиждане - екто дизелът на Лукойл у нас е на цена 2.24 лева, а в съседна Македония е 1.56 лева. Разлика - има-няма 0.68 лева. Наздраве :).

П.С. Имайте предвид, че на границата дебнат за внос на гориво от Македония в туби....

Добър пост.А сега да се замислим Марешки за какво ги прави и обяснява тези работи и как се възхищаваме от чуждото а нашето гледаме да го унищожим.Позната история а?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах дали за випауър говориш.

Аз съм на принципа да не сменям туй що работи. Преди да мина на шелска нафта, половин година пробвах какво ли не.

По отношение на бързата бензинка - смес от 100 и 95 октана, пак шелски. Само със 100 не върви добре.

Шелска нафта каква Нитро+?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.