Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[S105L'86 Project] Estelle


Skoda_Estelle

Recommended Posts

  • Отговори 234
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda_Estelle

    113

  • bega4kata

    37

  • anastas

    14

  • SKODA 105 RS

    7

Най-много писали в темата

Ще чакаш още малко....че с другите клиенти много се забатачихме.Аз бързам да стане повече и от теб.Сега предстоят доста пипкави работи пак. smile049

трябва да стане качествено ,а не бързо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво!!! smile126

Самуиле, да те питам ???

фланеца на скоростите на фела 1.6 еднакъв ли е с този на 1.9Д :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя маркуч,където минава покрай гредата,няма ли да се клатушка много ?! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя маркуч,където минава покрай гредата,няма ли да се клатушка много ?! :-k

Ами естествено че ще бъде закрепен неподвижно за нея :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възникна Ши.ан проблем.Тъй като проекта го правим по стъпките на проекта Хашек,който осъществихме....спокойнички си бяхме,че мотора си се събира и пей сърце...ние си го слагаме както си знаем без никой да обърне внимание че това не е Рапид,а 120-ка ](*,)

Ама вече обърнахме внимание smile048

Сега мислим как най "безболезнено "за Митачето да решим проблема.Анастасе...може и да ти се сбъдне желанието с 4 вебера :lol: Но ще му излезе и соленко...така че отпада май.Друг вариант е да въртим мотора...ама за фланеца питахме и ще трябва да се цака доста и всичко наново-тампони водни съединения тръби...пак цифри-отпада...

Друг вариант е и глава от 1.6 101 коня-клектора е от др.страна...но тогава се изискват пък съвсем сложни от финансова гледна точка промени...-отпада

Режихме след дъъълго умуване....но като е готово в понеделник ще покажа ако стане. smile025

post-2454-138453103284_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възникна Ши.ан проблем.Тъй като проекта го правим по стъпките на проекта Хашек,който осъществихме....спокойнички си бяхме,че мотора си се събира и пей сърце...ние си го слагаме както си знаем без никой да обърне внимание че това не е Рапид,а 120-ка ](*,)

Ама вече обърнахме внимание smile048

Сега мислим как най "безболезнено "за Митачето да решим проблема.Анастасе...може и да ти се сбъдне желанието с 4 вебера :lol: Но ще му излезе и соленко...така че отпада май.Друг вариант е да въртим мотора...ама за фланеца питахме и ще трябва да се цака доста и всичко наново-тампони водни съединения тръби...пак цифри-отпада...

Друг вариант е и глава от 1.6 101 коня-клектора е от др.страна...но тогава се изискват пък съвсем сложни от финансова гледна точка промени...-отпада

Режихме след дъъълго умуване....но като е готово в понеделник ще покажа ако стане. smile025

 

Най безболезно е фланец,а и като гледам как стои инжекцията тъкмо ще дойде хоризонтално и ще се покрие до ръба. Долния край на блока трябва да е хоризонтал,та дори с лек обратен наклон. 1968Краси прави същата маниполация и може да се види.

012566121.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях сигурен, но си мислех за този проблем, че може да възникне(а щях да гледам снимките на Хашек). Предполагам че би станало с фланци на смукателния колектор към главата + х2 гарнитури, за да се изправи наклона и да се събере. Незнам тогава дали ще остане място за изпускателните тръби отдолу :?

 

П.П Определено искам да запазим този наклон на двигателя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбах,че си се разтревожил Митаче много ;) Спокойно всичко ще стане.Ще променим маклона на колекторите,а за изпускатела ще оставим място-нали ще е с тръби.Ти се разтършувай и намери картер и смукател на масл.помпа от дизелова Фелиция :!: че аз не мога да намеря във Варна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос как работи този двигател със карбуратор завъртян на 45 градуса, няма ли проблеми при пълненето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 Сами, мерси. Всичко е точно smile027

Ще поразтърся за картер и маслена помпа 8)

 

До колкото знам на моно инжекцията(не е карб в случая) не й пречи, ако я наклониш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се занимавате да приправяте помпи,картер и смукатели. Направете фланец както трябва. С този наклон се променя отичането на маслото, мазането на цилиндрите от биелите и още куп неща, ако беше без значение нямаше и в аудито да го сложат със наклон. Мисля,че е по икономично и практично нов фланец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка,направи ми фланец бе!ефтин-айде чакам

Този двигател /този блок/явно не си запознат ,но има оригинално такова позициониране :!:

За това маслото в главата му се отича и от двете страни еднакво.!!!Има си канали за отичане и от 2-те страни!И цилиндрите му се мажат чрез разплискване и изобщо не го бърка накъде е наклонен-важното е да е наклонен!

И какви са останалия куп други неща?да ти обясня? smile004

Ся да не сме някви шматки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка,направи ми фланец бе!ефтин-айде чакам

Този двигател /този блок/явно не си запознат ,но има оригинално такова позициониране :!:

За това маслото в главата му се отича и от двете страни еднакво.!!!Има си канали за отичане и от 2-те страни!И цилиндрите му се мажат чрез разплискване и изобщо не го бърка накъде е наклонен-важното е да е наклонен!

И какви са останалия куп други неща?да ти обясня? smile004

Ся да не сме някви шматки...

 

Имаш лс. И кой е казал, че сте шматки. И ти почваш. Поне на моя има едни отвори на биелките и лагерите дето пръскат от налягането към цилиндъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото този двигател се монтира на различните ВАГ модели под 3 различни наклона, и за всеки наклон си има естествено различен картер и смукател. В случая моторът е свален от Ауди Б3, а там наклонът е 30% надясно, а фланецът е от 1.9Д, който е 15% наляво. Затова се търси такъв картер и смукател.

 

На Хашек бяхме измислили друго решение, но там филмът беше с големи сигнали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз щот преди лягане си гледам снимки(липсва ми :? ) и се сетих за нещо като прочетох отново това :lol:

Друг вариант е и глава от 1.6 101 коня-клектора е от др.страна...

 

Друг варянт е и 16V глава на която колектора също й е от другата страна... ххихихихихи :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

За сега със Сами и Миро са/сме взели най-подходящото решение. smile126

Радва ме че ще е умна- с комютърче и инжекциона ще остане :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.