Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Така беше  :)  Е, освен ако не извадиш доларите (а, сега обясни от де ги имаш?) и не отидеш да си купиш кола от Кореком. Вартбург комби през '81г. струваше около 1000 долара - и даже имаше опция да си избереш цвят (от наличните в момента автомобили де).

 

П.П. На печата пише 11.XI.85г.  ;)

Редактирано от Logrus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ихаа, това коя година става?

 

Така беше до края на 90та г., ако не ме лъже паметта. :)

Чавдаре, и в Мототехника ако си от пръвите извикани, избираш цвят, после каквото остане.

Баща ми, стария Шкодаджия, след две Шкоди 100 в период от 10г. точно 81ва г. се влюби в този Вартбург и точно комби и презаписа вноската за него. А тя му беше от 75та г. 1500лв. внасяш/безлихвени/ и ти дават номер-пореден някакъв. Помня беше 84 123.Не го огря за Вартбург, щото не му дойде реда. Викаха хора с по-малки номера. Тогава 81 ва г. си купи една 105ца бяла "на старо", обаче беше Корекомска. Някакъв лекар си я купил, но си уредил документите за още 2г. в Либия и продава колата. Съвсем новичка на 4 000км. И с тази вноска от 1975таг. след 15годишно чакане си купи един Москвич 21412 през 90та г. За друго не му стигна. Разбра се, че ще затварят Мототехника, спряха вноса на всякакви коли и останаха само Москвичите, щото ги сглобяваха в Ловеч.

Та, бил съм свидетел при получаването на такива телеграми на три пъти. Изключително събитие в живота беше това.

На първите две беше голяма радост. На третата по-малко, щото беше МОсквич.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах вноска от 1976г. която след 15 години ми върнаха . Голяма тъпотия беше .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 1500 лв. за онова време си беше огромна сума пари. Държат ти я петнадесет-двадесет години, без една стотинка лихва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На леко топъл. На чисто студен може и да ходиш да търсиш кой да разпробива...

 

Поздрави

Благодаря! :sorry: 30 min демонтаж и монтаж за една свещ. Преди да тръгне да се развива много леко давах натяг и тогава назад. После като тръгна - 90 градуса развивам и 45 завивам, че забиваше, и така докато докато излезе почти цялата резба. Пръскането с ВД 40 в началото не помага.

Редактирано от Toshiro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 1500 лв. за онова време си беше огромна сума пари. Държат ти я петнадесет-двадесет години, без една стотинка лихва.

В зората на демокрацията, след като се разсъхна работата с тази вноска (май бордеро се казваше), изтеглих си въпросните 1500лв. и си купих маратонки с тях. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спомням си, че един съученик в първи клас, това беше през 1984 г., ми се похвали, че дядо му му е направил вноска за кола :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бесен съм :ranting: тия от Евроспорт пратили обзора на рали "Дакар" чак от 2.00 , не е като предишни години по две предавания в 20.00 и 24.00 и аз чакам сума време да почне ралито , а то вече почти свършило :dash:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтропа ми долен ляв носач на А8- цата тази вечер- изкарах си акъла, явно болта е доразкъсал тампона и изтропа на метал в алуминий при по- рязко спиране. После на паветата си потропваше много приятно, ехото оттекваше като 'кинти-кинти-кинти' :D

Живот и здраве, другата седмица ще го сменя цялото :sorry:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бесен съм :ranting: тия от Евроспорт пратили обзора на рали "Дакар" чак от 2.00 , не е като предишни години по две предавания в 20.00 и 24.00 и аз чакам сума време да почне ралито , а то вече почти свършило :dash:

Гадно, а? И аз цяла година го чакам, ама няма да вися до 2:00 за 30 минути предаване с 60 минути реклами.  :crazy:

Лошото е, че нямам друга телевизия с права в/у излъчването - иначе казано тази година го изтървах  :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес към 13:30 всички в офиса замръзнахме, наблюдавайки как по Околовръстното спокойно преминава електриково оранжев Макларън Р1....

 

Кой беше, да си признава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш предвид - дали е поцинковано, или дали цинкът се полага конкретно чрез галванизация?

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш предвид - дали е поцинковано, или дали цинкът се полага конкретно чрез галванизация?

По-скоро и двете - дали е цинк и чрез галванизация ли е положен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро и двете - дали е цинк и чрез галванизация ли е положен?

 

Това е производството на Сюпърб: https://www.youtube.com/watch?v=jk9jbNZzKj4. На 13-та минута се вижда дълбокото потопяване, което би трябвало да е галванизирането. Предполагам, че при Октавия процесът е същия.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали, не случайно американците до 2008 г. не знаеха колко им харчат огромните бензинови атмосферни двигатели :), а и не им пукаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и сега не виждам, от какво се оплакват - 1 литър бензин в Щатите, в момента е около 80 стотинки..., искам и аз !!! :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ли още пари ще потрошим заради прищевките на тъпите елини и маджари ЦЪК ?

Държавна поръчка за нови талони , айде после сменяй и на края пак не било сигурно , че ще им покрием изискванията :ranting:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.