Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Кажете какъв радардетектор да си купя,който да може да предупреждава за новите им мобилни камери?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са лазерни - никакъв  :blush: Иначе се сещам за решение - трупче ПОД педала на газта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам Cobra и ми вършеше много добра работа, но последните 2-3 години не съм ги ползвал и нямам актуални наблюдения. Иначе мобилните камери в патрулките ги ловеше, както и старите радари. Стационарните камери - никакъв шанс, но тях пък ги знам къде са и намалям. Тия дни точно си мислех да го изровя и да почна пак да го ползвам, че сега като върнат мобилните камери отново ще стане интересно.

Редактирано от Драгомир
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам Escort Passport 8500 X50 Red и съм доволен. Писка дори на стационарни камери, но не от далеч, а когато ги наближи.

Обикновенните радари на полицията ги хваща от много далеч, но ако те "стрелят" с лазер - гориш, както каза Пепи. Има лек и за лазерните детектори, т. нар. Laser Jammers. Кофти е, че Европа не попада в полезрението на сериозни производители на такава техника като Valentine, Escort, Beltronics и Cobra... В щатите, има модели, които се ъпдейтват през GPRS с позицийте на всички стационарни камери за скорост и за тези, които са по светофарите и дебнат за преминаване на червен сигнал. Отделно, има направена "мрежа" и с дадено приложение през телефона си, можеш докато караш да отбележиш къде има полицай и другите потребители, които са в близост, да са вече предупредени от детекторите си с чуден и мек женски глас :)

Цените на добрите модели, поне в щатите започват от 300$ и мога да кажа от опит - вършат работа и си избиват парите! За Бг - за сега съм доволен от този с който карам, но в последно време не бързам кой-знае-колко. Преди години бях основен спонсор на КАТ. Дори бях на минус с точките (-11), ама сега, когато задните седалки са с постоянни обитатели, карам доста умерено. Не, че не изтрещявам понякога, ама по завоите на Шипка няма полиция, а на магистралата не ме кефи да се юркам. Та, моя съвет е - погледни тези, които съм писал по-горе и ако имаш възможност - тествай. Мисля, че ще откриеш нещо подходящо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стационарните камери излъчват ли някакъв сигнал, който да бъде засечен? Имам предвид дали не измерват скорост на базата време, за което предмет изминава разстояние между две точки? Или съм в тотална заблуда относно споменатите устройства?!

А за мобилните камери (тия в патрулките) - до колкото съм чувал те май са свързани с нормален радар, та си мисля, че би трябвало радардетектор да ги лови.

Иначе имах някаква 14 канална Cobra (която скоро изрових от една торба с забравени боклучки и продадох - не ми трябват такива играчки), която улавяше дори и безжичните връзки по бензиностанциите.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стационарните камери излъчват ли някакъв сигнал, който да бъде засечен? Имам предвид дали не измерват скорост на базата време, за което предмет изминава разстояние между две точки? Или съм в тотална заблуда относно споменатите устройства?!

А за мобилните камери (тия в патрулките) - до колкото съм чувал те май са свързани с нормален радар, та си мисля, че би трябвало радардетектор да ги лови.

Иначе имах някаква 14 канална Cobra (която скоро изрових от една торба с забравени боклучки и продадох - не ми трябват такива играчки), която улавяше дори и безжичните връзки по бензиностанциите.

 

Поздрави

Стационарните излъчват сигнал, но много слаб и от тях нищо не спасява, освен GPS с POI за камери. 

Мобилните камери в патрулките имат нормален радар, който е активен през цялото време. Тази система не може да се пуска и гаси, както правеха преди с радарите. Аз имам един Wistler и една Cobra, като и двата мобилните камери ги хващат от много далеч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам УИСЛЪР и старите ги хващаше перфектно от далече.Но от години съм го захвърлил.Щом мобилните са към радар,би трябвало и тях да хваща? Ще го пробвам. Спомням си ,че като се появиха стационарните,моя радар изписукваше еднократно само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят whistler писка на стационарните може би на 10-15m от тях, което върши работа единствено да знаеш коя е празна и коя е истинска, ако пътуваш често по един маршрут. Старите радари на X band ги лови екстра, въпроса е мобилните камери новите на кой band са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно.

Сега го изрових. Гледам има на дисплейчето X,K,Ka,V.

ДАЛИ ЕДИН ОТ ТЕЗИ БАНДОВЕ ЩЕ ГИ ЛОВИ МОБИЛНИТЕ.

Сега излизам да пробвам.

Модела е много ретро-Whisler 1743

FCC ID HSXWH14

 

http://www.manualslib.com/manual/194346/Whistler-1743-1744.html#manual

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4-5 години за едно пътуване до Варна ме глобиха два пъти. И в двата случая бях с включен радар детектор. И в двата случая изпищя точно за да ме информира да спирам за глобата. Причината - полицаите отдавна се научиха да изключват радарите когато няма кого да ловят. Дори ми споделиха, че първо преценяват скоростта на око и чак след това те "стрелят". Съответно радар детектора става безмислен. Та ако ще и за 50к да е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RADAR AUTOVISION DIGITAL

Мобилна видео-радарна система за наблюдение и регистрация на пътни нарушения
Радарно устройство - MPH Bee III:
1. Честотна лента: K-лента 24.150 GHz +/- 100 MHz или 33 .1 GHz +/- 100 MHz;
2. Източник на микровълново излъчване: твърдотелен диод на Гън-ефект;
3. Изходна мощност: номинална 12-30mW / макс. 50mW;
4. Плътност на излъчваната мощност: < 2mW/cm2;
5. Тип: конус с кръгова поляризация;
6. Ширина на лъча: 12-14° номинална; 13° номинална ± 1°;
7. Приемането на микровълновото излъчване става със същата антена. Изолацията се осъществява чрез кръгово дуплексиращо устройство;
8. Обхват на насочване: минимум 1000 m, за автомобили от средна големина;
9. Обхват на измерване на скоростта:
- Стационарен режим: 24 km/h – 321 km/h;
- Мобилен режим в насрещна посока: 15 km/h – 321 km/h;
- Мобилен режим в същата посока: 32 km/h. – 245 km/h.
10. Изходна мощност - Nominal 12-30 mW
- Maximum 50 mW;
- Radiated Power Density <2mW/cm @ 5cm;
11. Грешката от измерване в условия на трафик (при най-тежки условия на работа): макс. +/- 3 km/h за скорост по-ниска от 100 km/h; +/- 3% за над 100 km/h.


Радарен скоростомер тип "Трафик радар" TR4D


1. Описание на типа:
Средството за измерване Трафик радар TR4D е предназначено за контрол превишаването на ограничението на скоростта от моторни превозни средства при пряка видимост до тях, в условията на интензивно движение. Радарът измерва скоростта на МПС от транспортния поток и регистрира най-високата измерена скорост, посоката на движение, датата и часа на нарушението и ги съхранява за определен период от време.

Има три възможности за измерване на скорост:
٠ Измерване на скоростта само на приближаващите МПС.
٠ Измерване на скоростта само на отдалечаващи се МПС
٠ Измерване на скорост в двете посоки и индикация на посоката на измерената скорост.
Радарът има два режима на измерване на скоростта: непрекъснат и режим на единичен импулс, което увеличава неговата ефективност при санкциониране на нарушение на ограничението на скоростта.
Радарът е портативен, може да работи стационарно както поставен извън автомобила на стойка, така и от купето на автомобила през прозореца. Може да бъде дистанционно управляван за основните си функции.
Трафик Радар TR4D
Селективност по скорост - до 3 km/h в обхвата на измерваните скорости.
Разстояние на действие /обсег/ за лек автомобил – не по-малко от 300 m.
Разстоянието на действие може оперативно да се намалява около 2 пъти.
Захранващо напрежение - от 11,5 V до 15 V.
Индикация на скоростта – цифрова, на LCD дисплей:

Главен дисплей – на два реда, с височина на знака 5mm се показват: дата, час и минута на астрономическото време, режим на измерване на скоростта, обсег, символа за посоката на движение А, R или X, съответно означаващи: А – приближаващи се МПС, R - отдалечаващи се МПС, X – в двете посоки, измерената скорост VM и въведеното ограничение на скоростта VL. В режим памет (преглед на паметта) първоначално за кратко време излиза контролната сума - А36Е, след което запаметените параметри.
Спомагателен дисплей – височина на знака 13 mm, показва измерената скорост VM или знак за понижено захранване.
Дисплеите имат автоматично подсветване при недостатъчна осветеност.
Режими на измерване на скоростта.
Непрекъснат / Н / - непрекъснато измерва скорост. Ако има превишение на въведеното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.
Единичен импулс / Е / - включва СВЧ излъчването за време до 1 секунда и измерва скорост. При превишение на измереното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.
Памет – регистрираните превишения на ограничението на скоростта, заедно с параметрите на измерване автоматично се запаметяват и номерират и при нужда могат да се извеждат. Обем на паметта – 240 записа.
Звукова сигнализация – при включване на захранващото напрежение, при включване на режим единичен импулс и при дистанционно управление – кратък звук; при превишение ограничението на скоростта – прекъснат звук в продължение на 5 секунди. При повторно включване на радара, на главния дисплей се изписват последно въведените параметри.

Параметри на СВЧ част – излъчвана непрекъсната мощност до 20 mW; честота /10525 ±30/ MHz; ширина на диаграмата на излъчване 15°.
Захранващо напрежение - от 11.5 V до 15 V.
Консумация – в режим на измерване “ Н “ с подсветване на дисплеите - 400 mA; без подсветване - 320 mA; в режим на измерване “ Е “ без подсветване - 120 mA.
Вградена акумулаторна батерия: 3,6 V / 220 mAh, работеща в режим на подзаряд. Осигурява съхраняване на последно въведените параметри и астрономическото време в продължение на най-малко 6 месеца.
Габарити на радара - 220 х 130 х 100 mm.
Маса на радара - 1,8 kg.
Дистанционно управление – управлява чрез кодиран радиосигнал режимите “ Н “ и “ Е “ от разстояние до 5 m от радара. Вградената батерия осигурява работа за срок не по-малък от 6 месеца.
Магнитна стойка.
Позволява закрепване на радара върху стоманена повърхност / респективно върху автомобила / и насочването му в желаната посока.
Габарити на стойката - диаметър на основата 90 mm; височина 106 mm.
Маса на стойката - 0.5 kg.
Захранващ кабел - дължина 3 m, с куплунг за включване в гнездото на запалката на автомобила.
Експлоатационно куфарче.
Габарити на куфарчето - 430 х 320 х 140 mm.
Маса на пълния комплект - 5.0 kg.

КОМПЛЕКТНОСТ
Трафик радар TR4D 1 бр.
Магнитна стойка 1 бр.
Дистанционно управление 1 бр.
Захранващ кабел 1 бр.
Техническо описание и инструкция за експлоатация 1 бр.
Експлоатационно куфарче 1 бр


Използва се в областта на безопасността на транспорта.

2. Технически и метрологични характеристики:
٠ Обхват на измерване на скоростта - 30 km/h - 200 km/h.
٠ Грешка при измерване на скоростта - ± 1 km/h до 100 km/h и ± 1 % над 100 km/h.
Определя посоката на движение; Има три възможности за измерване на скорост:
٠ Измерване на скоростта само на приближаващите МПС.
٠ Измерване на скоростта само на отдалечаващи се МПС
٠ Измерване на скорост в двете посоки и индикация на посоката на измерената скорост.
0 Работна температура – от минус 10 °С до 50 °С; устойчивост на въздействие на относителна влажност до 95 % при температура 30 °С; температура на съхранение от минус 30 °С до +70 °С в закрити сухи помещения.


TFR1-M

Мобилна система за видеоконтрол на нарушенията на правилата за движение

ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ

Следгаранционно техническо поддържане на системи за автоматично фиксиране на нарушения на правилата за движение „TFR1-M”, обхваща 30 броя с фабрични номера от 501/07 до 530/07.
1. Дейностите по техническата поддръжка включват:
1.1. Определяне на техническия проблем и характера на ремонта.
1.2. Ремонт или подмяна на дефектирали елементи и части.
1.3. Привеждане на системите в нормална работоспособност, която се установява чрез последвала проверка в оправомощената от председателя на ДАМНТ, Лаборатория към сектор „Логистика” при ГД „Охранителна полиция”. Годността на уреда се проверява чрез стенд за проверка на радар – скоростомери и се удостоверява с издаване на протокол изготвен в съответствие със Закона за измерванията и Наредба за средствата за измерване, както и със знак за последвала проверка (холограмен стикер залепен на видно място върху прибора).
2. Техническото поддържане на една система включва:
• Трафик - радар, тип "TR-4D" - 1 бр.;
• Цифрова видеокамера 2 Mpix - 1 бр.;
• Вариообектив - 1 бр.;
• Блок за управление - 1 бр.;
• 7" TFT монитор - 1бр.;
• Команден пулт (клавиатура) - 1бр.;
• Външна флаш памет 2 MG - 1 бр.;
• GPS приемник - 1 бр.;
• Интерфейсни кабели - комплект;
• Захранващи кабели - комплект;
• Крепежни детайли - комплект;
• Техническо описание и инструкция за експлоатация - 1 бр.;
• Софтуерно обезпечение за персонален компютър (Pregled Data TFR) - 1 бр.;
2.1. Техническо описание на системата:
• Видеонаблюдение в реално време на подвижни и неподвижни обекти, разположени или преминаващи през зоните на наблюдение;
• Автоматично фиксиране на допуснатите нарушения за скорост при предварително зададени параметри на ограничение, натрупване и архивиране за последващо използване на съпътстващата информация от наблюдението. Всяко едно нарушение се документира с видеоклип или поредица от снимки с висока разделителна способност, позволяващи еднозначно определяне на номера, марката и цвета на заснетите МПС.
• Фиксиране на допуснатите нарушения за преминаване на червен сигнал, неправилно изпреварване, неспазване предимство или други, чрез манипулации на оператора в патрулния автомобил, натрупване и архивиране за последващо използване на съпътстващата информация от наблюдението. Всяко едно нарушение се документира с видеоклип или поредица от снимки с висока разделителна способност, позволяващи еднозначно определяне на номера, марката и цвета на заснетите МПС.
• Работа в движещ се или неподвижен патрулен автомобил и определяне местоположението (географските координати) и скоростта на автопатрула.
• Преглед на място на всички записани нарушения с техните параметри: дата, час, местоположение, измерена скорост, въведено ограничение, превишение на скоростта, посока на движение на автомобила, скорост на автопатрула, режим на работа на радара и номер на видеоклипа.
• Посредством програмния продукт Pregled Data TFR - преглед, обработка, сортиране и съхранение на записаните нарушения със всички техни параметри в персонален компютър. Определяне на местоположението на заснетото нарушение върху пътната карта на България.
2.2. Времето за реакция след заявка за обслужване е 24 часа в работни дни. Работни дни са от понеделник до петък от 08.30 до 17.30 часа.
2.3. Времето за диагностициране и отстраняване на възникнал проблем е до 10 /десет/ работни дни от уведомяването.
3. Конкретни изисквания към всяка отремонтирана система:
3.1. Радар - измерител на скорост „Трафик Радар TR4D"
• Разстояние на действие /обсег/ на радара за лек автомобил - до 150 m или до 80 m в зависимост от избрания обсег.
• Диапазон на измерваните скорости - 20 km/h 250 km/h.
• Точност на задаване на ограничението - 1 km/h;
• Точност на измерване на скоростта в обхвата 30 km/h + 200 km/h -±1 km/h до 100 km/h и ±1% над 100 km/h при неподвижен патрулен автомобил.
• Точност на измерване на скоростта в обхвата 30 km/h 200 km/h -±1 km/h до 100 km/h и ±1% над 100 km/h при движещ се патрулен автомобил;
• Регистрира най-високата измерена скорост със селективност до 5
km/h;
• Параметри на СВЧ част - излъчвана непрекъсната мощност до 20mW; честота /10525 ±30/ MHz; широчина на диаграмата на излъчване - 15°.
• Визуализация на измерените скорости, параметрите и режимите на работа на радара - 2 LSD буквено - цифрови дисплея с височина на знака съответно 5 mm и 13 mm.
• Визуализирани параметри - измерена скорост, патрулна скорост, въведено ограничение на скоростта, посока на движение на МПС, дата, час и минута,обсег на действие на радара, режим на излъчване на радара (непрекъснат, единично излъчване ), режим на работа на радара (мобилен, стационарен), понижено захранване.
• RS 232 за връзка с компютъра.
3.2. Цифрова цветна видеокамера - 2 Мегапиксела
• Брой кадри в секунда – 10;
• USB2.0 интерфейс.
3. 3.Вариообектив
• Фокално разстояние -8-^-80 mm;
• Фокусиране - от 1.5т до безкрайност;
• Дистанционно регулиране на фокус, ирис и зум
3.4.Блок за управление (мобилен компютър)
• Процесор Intel Т2400;
• 80ОВхарддиск;
• 1024 MB RAM;
• MS Windows XP
3.5. Цветен 7" TFT LCD дисплей
• Размери - 7" диагонал (16:9 );
• Максимална разрешаваща способност - 1600 х 1200 пиксела
3.6. Команден пулт /клавиатура/ с 21 бутона.
3.7. Външна флаш памет за пренасяне на записаните данни – 2 GB.
3.8. GPS приемник
• Определяне на географските координати с точност до 5 m;
• Измерване на скорост с точност до 0.1 m
• Астрономическо време с точност до 0.1 s
• Опресняване на получената информация през 1 s
• USB 2.0 интерфейс за връзка с компютър
3.9. Програмен продукт „ Pregled Data TFR " - програма за преглед, обработка, сортиране и съхранение на записаните нарушения със всички техни параметри във персонален компютър. Определяне на местоположението на заснетото нарушение върху пътната карта на България.
• Представяне на заснетите нарушения в табличен формат, позволяващ сортиране по дата, час, скорост, номер на видеосистемата, вид нарушение.
• Възможност за статистическа извадка
• Детайлно разглеждане на видеоклиповете
• Разпечатване на снимки от всеки кадър на видеоклиповете
• Автоматично изпращане на избран материал по електронна поща.
• Разпечатване на местоположението на заснетото нарушение върху пътната карта на България.
• Възможност за водене на съпътстваща документация.
3.10.Документиране и съхраняване на заснетите нарушения.
Всяко едно нарушение на правилата за движение автоматично се записва и съхранява като отделен файл, представляващ:
• Видеоклип с избираема продължителност 1-30 s при 10 до 5 кадъра в секунда. При последващо използване от всеки кадър може да се извади снимка.;
• Всеки видеоклип съдържа информация за: дата, час, местоположение, измерена скорост, въведено ограничение, превишение на скоростта, посока на движение на автомобила, скорост на автопатрула, обсег на действие на радара, режим на излъчване на радара (непрекъснат, единично излъчване), местонахождение ( географски координати ) на патрулния автомобил и момент на сработване на радара, номер на радара и номер на видеоклипа.;
• Възможност за задаване на предистория на документираното събитие - времето предшестващо сработването на радара или момента на привеждането на камерата в режим на запис;
• Ръчен режим на запис, позволяващ заснемането на нарушения и ситуации, от какъвто и да е характер.
3.11.Максимално допустими експлоатационни условия за системата
• Захранване: 12VDC- 15VDC
• Работна температура - от -5°С до +50°С
• Температура на съхранение - от -30°С до +70°С
• Влажност-90%
• Максимално консумирана мощност - 60 W.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е работната спецификация на радар-детектора:

 
• Laser Wavelength:
905 ± 50 nanometers (nm)
• Operating Temperature Range: 24.050-24.250 GHz (K Band)
-20˚ C to +80˚ C (-4˚ F to +176˚ F)
• Power Requirements:
Operational 12 to 15 volts DC, 250mA nominal
Vehicle Battery Saver, 30mA nominal.
Compass accuracy to 5° resolution to 5°
One or more U.S. patents may apply: #5,146,227; #5,379,456;
#5,666,120, and #5,990,821. Other patents pending.
Specifications are subject to change without notice.
These and other accessories can be ordered directly from Whistler by call-
ing 1-800-531-0004 or visit our online store at www.whistlergroup.com
Order
Description
Code
202138
Visor Bracket
202140
Windshield Bracket Kit
206552
Straight Power Cord (5')
206553
Coiled Power Cord (7')
206880
Hardwire Kit (10' )
(for wiring to fuse box)
206666*
Modular Cord Package
(includes coiled and straight cords,
and power adapter)
159032
Package of 8 Suction Cups
402081
Dash Pad
206660
Straight Modular Cord and
Socket Multiplier
206661
Coiled Modular Cord and
Socket Multiplier
*Modular: Interconnecting pieces cord and plug. Shipping and handling
(per order) $5.00. Prices are subject to change without notice.
22
• Weight:
1740 - 6.8 oz.
1743/1744 - 5.5 oz.
1745 - 6.1 oz.
1748 - 6.5 oz.
• Radar Frequencies:
10.500-10.550 GHz (X Band)
33.400-36.000GHz
(Ka Superwideband)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи първия трябва да го хваща на К бант

а втория и третия вид камера за наблюдение на прафика ги хваща на Х банд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4-5 години за едно пътуване до Варна ме глобиха два пъти. И в двата случая бях с включен радар детектор. И в двата случая изпищя точно за да ме информира да спирам за глобата. Причината - полицаите отдавна се научиха да изключват радарите когато няма кого да ловят. Дори ми споделиха, че първо преценяват скоростта на око и чак след това те "стрелят". Съответно радар детектора става безмислен. Та ако ще и за 50к да е ;)

Това е вярно, аз също бях спрял да ползвам детектора точно защото бяха започнали да ги спират и пускат. Обаче, Пепи, новите системи които правят и видеозапис не могат да се "цъкат" както старите радари. Трябва да са непрекъснато включени и детектора си върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то това им е най готиното де.Че са вкл.постоянно обикновено.

Днес карах напред-назад,но нямаше куки никъде.Не можах да го пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не спазвате ограниченията, ами се вкарвате в някакви филми с радари ? Честно, не ви разбирам. За 20 години нямам глоби за превишена скорост. Видиш знак 40- караш си с 40, не с 60. Лесно е, а и най вече безопасно !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефинирай "запад" ;) Има държави в които е абсолютно забранено ползването на радар детектор. Има и такива в които не е (включително България). 

 

Що се отнася до пускането и спирането - не мисля, че няма да измислят начин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, щот са пичове! На запад ако те гепят с радар, ще ползваш градски транспорт.

 

 

Германия

 

ЦЪК

 

Germany  |  Legal to own, illegal to use in a moving vehicle  |  €75 fine, 4 Points, destruction of the radar detector.[13]

 

Добре ще е първо да провериш и после да пишеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, браво....радари, 200+и то клипчета си пускате на обществени пътища. Ела в Германия и пробвайте всичко това и после ще говорим! Абе, рейсовете им са готини. Ще ви харесат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Абе, рейсовете им са готини. Ще ви харесат.

 

Еее... знаем ги - нали идват тука после - след ХХ години ползване :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тийзър преди фолио:

1234530_10202883483563219_90146637267798

Май като стане всичко готово ще трябва да направя отделна тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.