Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Статистика за Octavia III 1.6 TDI


Lachezar

Recommended Posts

С ваг ком може да си направите корекция на показанието на борда.

За целта обаче, решете с колко процента ще си направите корекция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 264
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Lachezar

    64

  • PUF-PAF

    18

  • bega4kata

    17

  • Цецо75

    15

Най-много писали в темата

Аз го правя от повече от година. Такива големи разлики се получават само ако не спра зареждането при автоматичното изключване на пистолета, а допълвам. Ако спираш всеки път, когато пистолета се изключва, разликата е под 10%

При мен винаги пълня докато пистолета изключи, така че разликата не идва от това. Според мен просто са решили да изкарат колата по-икономична, или пък в града при престой/ при работа на старт-стоп системата не отчита точно. Не че е от значение, ама защо да е така. Може би ще направя една корекция с 10%, че да е по-реален разхода по компютър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, карам Октавия от 2003. Първо 1.9TDI, 90 к.с. AGR мотор, после съни тур със същия мотор ALH и сега от месец съм с 1.6 105 к.с.

При всички случаи старите бяха по-икономични. Често се налага да пътувам Сф-Русе и обратно и с едно и също темпо на каране - Хемус 140-150, после 100-110 и преди макс разход съм имал 5-5.2 с климатик. Сега с новата ми даде 5.5 без климатик. На старите съм достигал 3.8 от Тимишоара до Русе и 4.0 до Белград и обратно. Средно с пълен резервоар минавах 1000-1150 км. Сега на тази ако мина и 900 ще пляскам. Чудя се как в каталога го измислиха това 3.8 комбиниран разход. Нафтата винаги е била обикновена от Лукойл. Дали на първа смяна на масло, ще се коригира? На градско направо ме кърти 7-8-9! Избрах този мотор като най-икономичния от всички, но явно съм в грешка. Дали има някаква електронна блокировка до достигане на определени км?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в началото и на мен ми харчеше повече, но след 5-6 000 км (като се поразработи) разхода падна с 10-15%. Освен това не забравяй, че резервоара на О3 е 50 литра, а на О2 е 55 (ако не се лъжа), така че и това може малко да ти бърка сметките.

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се надявам да падне надолу, защото в момента на 150 км преди зареждане ми показва 6.6, при все, че съм на 40/60 градско/извънградско.

П.П. На старите по каталог е 55 литра, но с бутона за обезвъздушаване до капачката събира 60 литра. Пробвано е многократно.

На новата няма бутон за обезвъздушаване и още не сум я хванал може ли до капачката да я напълня :-D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълниш до горе докато пистолетът щракне.После вадиш и караш 300км.Пълниш пак до горе НА СЪЩАТА КОЛОНКА докато пистолетът щракне и сравняваш.При моята на два пъти правих този номер-няма никаква разлика с показаното по борд.Това което пишеш за 150км в час и да гори 5.2 на сто ми звучи нереално,но пък дизел не съм карал,................може може :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма никаква разлика в разхода - колкото си харчеше като нова, толкова си харчи и сега, след 13 000 км. Но пък при дизела може би ситуацията е друга :eusa_think:.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички случаи старите бяха по-икономични.....

Това ми е много трудно да го повярвам. Не съм карал никога AGR i ALH, но съм карал доста 101кс ПД и е много икономичен. 1,6 CR е най-икономичния дизел в момента мисля. Или колата е с ДСГ или е още много нова и нямя хубава инерция, или стилът на шофиране не е точно същия (все пак усещането за скорост и шум е много различно) за да дава толкова висок разход. Среден разход 5-5,5 е напълно постижим и с новата кола - не очаквай среден 3,8/100 и извънградско 2,5 :)

Между другото знам, че CR е добре да се кара с нафта по-ниско съдържание на сяра (евро 5) - мисля, че Екто дизел на Лукойл е по-подходящ за новите технологии. Аз от обикновенния дизел на Лукойл не съм доволен - даже Реното пуши доста и разхода е по-висок от колкото очаквам въпреки, че не е капризно откъм качество на горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата AGR навъртях 80 000 от нова, на втората ALH 200 000 пак от нова. Имаме още една октавия 1, 101 коня PD и тя харчи наистина повече от 90 коня без PD. Цифрите които съм дал не са измислица, предполагам затова в момента се шашкам от текущия разход. Както и да е ще чакам да минат 5000 км и пак ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам Октавия от 2003. Първо 1.9TDI, 90 к.с. AGR мотор, после съни тур със същия мотор ALH и сега от месец съм с 1.6 105 к.с.

При всички случаи старите бяха по-икономични.

Често се налага да пътувам Сф-Русе и обратно и с едно и също темпо на каране - Хемус 140-150, после 100-110 и преди макс разход съм имал 5-5.2 с климатик. Сега с новата ми даде 5.5 без климатик. На старите съм достигал 3.8 от Тимишоара до Русе и 4.0 до Белград и обратно. Средно с пълен резервоар минавах 1000-1150 км. Сега на тази ако мина и 900 ще пляскам. Чудя се как в каталога го измислиха това 3.8 комбиниран разход. Нафтата винаги е била обикновена от Лукойл. Дали на първа смяна на масло, ще се коригира? На градско направо ме кърти 7-8-9! Избрах този мотор като най-икономичния от всички, но явно съм в грешка. Дали има някаква електронна блокировка до достигане на определени км?

Моята е О1 тур 101к.с. 2009г. При споменатото от теб каране самоче от Варна до Разград и обратно колата харчи 6-6,5/100. Колкото колата е по-мощна и разхода е по-голям. Редактирано от Dimitrovdimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моята е на 13 000 км в момента и за последните 1600 км (50/50 градско/извънградско) ми даде разход 5,6 л/100км, а по колонка е около 6л/100. 3,8 комбиниран е ясно, че е нереално, под 4/100 можеш да паднеш само на извънградско, ако караш без намаляване и ускорения с 90-100 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние си чакаме комбито и вече сън не ме хваща, но това с разхода едва ли ще помогне - още нещо по което да се мисли :lol:

По темата - имам служебна Дачия 1,5 дизел. В началото харчеше 7-8/100 извън града, но след 10-тина хиляди всичко си дойде на място :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xavi, ако не очакваш ср. разход 3,8, а между 5-6 л/100км, въобще не го мисли-доволен ще останеш;-)

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последни данни за разхода:

София - Виена, малко над 1000 км., разход 5,9 л./100км. с каране на темпомат на 135 км./ч. /реално 128 км./ч./

Виена - София, 5,3л. почти без темпомат и малко по-бавна скорост.

Общо за 2200 км. с 200 км. градско: 5,7л.

Изводът е, че двг. е относително малък и при най-малкото настъпване на магистрала, разходът се вдига, но не е болка за умиране. Колата си е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама то и на големия двигател,при най малко настъпване на магистралата му се вдига разхода.Особено настъпване след 120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега градското е твърдо в порядъка 7.8-8.0/100. Дневно минавам 50-90 км, така че не е на изстинал мотор. Ще видим като се позатопли времето, дали ще има разлика. Последните две зареждания са с Ecto Diesel

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на -15 градуса навън и в софийските задръствания мисля, че е напълно ок твоя разход...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко пресни данни за новите колеги-за последните 500км градско в големите студове и ми даде 6,9л/100 градско. Преди това 800 км извънградско - 5,3л/100. Смесен разход за последните 2200 км, от които 1400 градско - 6л/100

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5,3/100 звучи доста приемливо, особено при скорости около 130км/ч.

Аз чакам големият дизел и надеждите са за повече икономия извън града - все някаква идея да има в шестата предавка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и температурите навън имат голямо значение. Днес на 80 км градско ми показа 6.7/100, ако може да се вярва на секретарката (борд компютъра) :-D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и температурите навън имат голямо значение. Днес на 80 км градско ми показа 6.7/100, ако може да се вярва на секретарката (борд компютъра) :-D

Реалният разход ще е повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5,3/100 звучи доста приемливо, особено при скорости около 130км/ч.

Аз чакам големият дизел и надеждите са за повече икономия извън града - все някаква идея да има в шестата предавка :)

 

Аз съм с 2.0D, това е моята равнометка. Вече на 3000 км. Последно Враца-Пловдив темпомат на 120 с малки изключения изван магистралите 4.9 по борд. На връщане на маг. Тракия темпомат на 160 на Хемус 130-140 и след магистралата 60 км. със 110-120  пак по борд 6.2 Изключително съм доволен. Пробвал съм на равно и на темпомат с 90 км.ч. моментия разход го показва от 3.2 до 3.6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.