Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Статистика за Octavia III 1.6 TDI


Lachezar

Recommended Posts

Разходът в града е нормално да ти се вдигне по това време, особено ако си сложил зимните гуми и си топлиш задника на седалките с подгряване :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 264
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Lachezar

    64

  • PUF-PAF

    18

  • bega4kata

    17

  • Цецо75

    15

Най-много писали в темата

Според мен може да ти се вдигне, ако много чакаш трактора да загрее преди тръгване :) Иначе зимните гуми и топленето на задника според мен са маргинални за разхода.

 

Като цяло при мен става драматично при задръстванията зимата, това спиране и тръгване прави свалянето на разхода под 10 невъзможно :) Няма старт-стоп смарт-стоп, на първа и втора като карам е безпощадно :) В София като има 2 капки дъжд и имам чувството, че всеки излиза с по две коли за работа и кара 3 пъти по-бавно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, с времето и извънградския ще ти се вдигне. С всички става така 

Може - стига да овладея техниките/системите на Павката за контрол на жената ;) .

Разходът в града е нормално да ти се вдигне по това време, особено ако си сложил зимните гуми и си топлиш задника на седалките с подгряване 

 

Аз за градско съм си много доволен, особено за сега, в студеното време. Лощото е, че единственото, което топля в студа, са огледалата и задното стъкло. Това, за което ме е яд най-много, е че не ми се вдига разхода от затопляне на задника, защото не го взех при поръчката. За тази екстра и за подгряването на стъклото още се псувам, че не ги поръчах :BangHead:  :ranting:  :BangHead:

Според мен може да ти се вдигне, ако много чакаш трактора да загрее преди тръгване :) Иначе зимните гуми и топленето на задника според мен са маргинални за разхода.

 

Аз сутрин бая я оставям да загрее - не че е наложително, просто се мотая на платения паркинг докато сменявам колите, че ме мързи да ходя пеш 600-700 метра.Това, което ми прави впечатление, е че влиза в обороти буквално 1-2 минути след запалване, а за 2-3 км двигателят стига 60-70 градуса и старт-стопа се включва. А моето каране сутрин и вечер е 5 км в посока, в час пик, така че както казах и на Камен - 7/100 направо ми е супер.

 
Като цяло при мен става драматично при задръстванията зимата, това спиране и тръгване прави свалянето на разхода под 10 невъзможно  Няма старт-стоп смарт-стоп, на първа и втора като карам е безпощадно. В София като има 2 капки дъжд и имам чувството, че всеки излиза с по две коли за работа и кара 3 пъти по-бавно...
 
А колкото за София по време на дъжд - не знам в последните дни от нерви как не съм се самоубил, или не съм убил някого! 80% от "шофьорите" стават такива тюфлеци след две капки дъжд. че имам чувството че не по две, а по три или четири коли е изкарал всеки. И като добавиш и олигофрените, които пък ако могат през теб ще минат - ето ти перфектната кретения. Онзи ден един дебил спря в задната ми броня, при положение че се движехме в колона с 20-25 км/ч - бил се разсеял за малко, пък и много му се спяло. Хубавото в случая е, че аз съм само с драскотини на бронята - ще мине с една боя, а корсата му е с два счупени фара, счупена броня, огънат преден капак и без каско, което да ги плати - другия път ще е малко по-концентриран, надявам се
Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

               Добре де, явно Аз съм тъп.... От къде почна темата, до къде стигна... Еми, в края на краищата, всеки който си купува автомобил, би следвало да си е направил сметка, дали може да му издържа на разход, консумативи, обичайни ремонти /и непредвидени, също/, с две думи - дали точно това, е неговия автомобил. То не бяха разход на гориво, ама при спрял автомобил, ама при "настъпен", ама лятно време, ама зимата, ама с подгрев, ама с климатик... Общо взето  - нищо общо, свързано с темата - от 1.6 дизел, та до 2.0 бензин !!! Аз сега, като се "изокам", че ми харчи 18/100 градско, в сегашните условия в София, съжаления ли да очаквам, или "Евала"... Странни хора сте, търсите "под Вола - Теле", еми няма, има само едни големи, волски "м....де". Ако не си ползвам екстрите /без "печка", без да си "топля дупето",без да давам газ,  без какво ли не и т.н./, сигурно ще забогатея.., а защо ги имам тогава?!?. Прав беше Самуил /Бегачката/, като написа в една тема - правете си сметка на парите, не само за купуване, но и за разход и поддръжка /приблизително-дословно/. Аман от "тънкаджии", после търсите китайски части и "алтернативи"...  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Може - стига да овладея техниките/системите на Павката за контрол на жената ;) .

 

Аз за градско съм си много доволен, особено за сега, в студеното време. Лощото е, че единственото, което топля в студа, са огледалата и задното стъкло. Това, за което ме е яд най-много, е че не ми се вдига разхода от затопляне на задника, защото не го взех при поръчката. За тази екстра и за подгряването на стъклото още се псувам, че не ги поръчах :BangHead:  :ranting:  :BangHead:

Аз сутрин бая я оставям да загрее - не че е наложително, просто се мотая на платения паркинг докато сменявам колите, че ме мързи да ходя пеш 600-700 метра.Това, което ми прави впечатление, е че влиза в обороти буквално 1-2 минути след запалване, а за 2-3 км двигателят стига 60-70 градуса и старт-стопа се включва. А моето каране сутрин и вечер е 5 км в посока, в час пик, така че както казах и на Камен - 7/100 направо ми е супер.

 
Като цяло при мен става драматично при задръстванията зимата, това спиране и тръгване прави свалянето на разхода под 10 невъзможно  Няма старт-стоп смарт-стоп, на първа и втора като карам е безпощадно. В София като има 2 капки дъжд и имам чувството, че всеки излиза с по две коли за работа и кара 3 пъти по-бавно...
 
А колкото за София по време на дъжд - не знам в последните дни от нерви как не съм се самоубил, или не съм убил някого! 80% от "шофьорите" стават такива тюфлеци след две капки дъжд. че имам чувството че не по две, а по три или четири коли е изкарал всеки. И като добавиш и олигофрените, които пък ако могат през теб ще минат - ето ти перфектната кретения. Онзи ден един дебил спря в задната ми броня, при положение че се движехме в колона с 20-25 км/ч - бил се разсеял за малко, пък и много му се спяло. Хубавото в случая е, че аз съм само с драскотини на бронята - ще мине с една боя, а корсата му е с два счупени фара, счупена броня, огънат преден капак и без каско, което да ги плати - другия път ще е малко по-концентриран, надявам се

 

 

 

               Добре де, явно Аз съм тъп.... От къде почна темата, до къде стигна... Еми, в края на краищата, всеки който си купува автомобил, би следвало да си е направил сметка, дали може да му издържа на разход, консумативи, обичайни ремонти /и непредвидени, също/, с две думи - дали точно това, е неговия автомобил. То не бяха разход на гориво, ама при спрял автомобил, ама при "настъпен", ама лятно време, ама зимата, ама с подгрев, ама с климатик... Общо взето  - нищо общо, свързано с темата - от 1.6 дизел, та до 2.0 бензин !!! Аз сега, като се "изокам", че ми харчи 18/100 градско, в сегашните условия в София, съжаления ли да очаквам, или "Евала"... Странни хора сте, търсите "под Вола - Теле", еми няма, има само едни големи, волски "м....де". Ако не си ползвам екстрите /без "печка", без да си "топля дупето",без да давам газ,  без какво ли не и т.н./, сигурно ще забогатея.., а защо ги имам тогава?!?. Прав беше Самуил /Бегачката/, като написа в една тема - правете си сметка на парите, не само за купуване, но и за разход и поддръжка /приблизително-дословно/. Аман от "тънкаджии", после търсите китайски части и "алтернативи"...  

    Лъчо, вече си получил автомобила си. Не съжалявай. Подгряване на предното стъкло според мене не е необходимо, тъй като при дизелите се вгражда допълнителен елемент (модифицирана водна помпа или допълнителен вентилатор - в друга тема ми се подиграваха за незнанието, но както и да е) и две-три минути след запалване, без да използвам функцията МАХ предното стъкло е в идеално състояние. Относно подгрева на седалките - след като толкова ти липсва продават подложки с погрев, макар че за мене е по-важно да бъдат стоплени краката и ръцете. Сравнено със старата ми кола, може да си внушавам, но горните отвори за въздух на таблото при Рапид са така проектирани, че обдухват и ръцете, когато са поставени на волана, което е страхотно.

 

   Боре, ако обичаш бъди по-добронамерен. Бъди сигурен, че всеки от нас (или почти всеки) си е направил сметката преди да си купи конкретния автомобил. Не са редки случаите, когато "алтернативите" са не само по-евтини, но и по-качествени от "оригиналите".

   И по темата - при мене градският разход през зимата естествено се качи. Сутрин за 3-4 км. от вкъщи до едната ми месторабота 8-9 л. Вечер, от другата месторабота - 6-7 л. Много зависи от това стила на шофиране.

   Поздрави. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

               Добре де, явно Аз съм тъп.... От къде почна темата, до къде стигна... Еми, в края на краищата, всеки който си купува автомобил, би следвало да си е направил сметка, дали може да му издържа на разход, консумативи, обичайни ремонти /и непредвидени, също/, с две думи - дали точно това, е неговия автомобил. То не бяха разход на гориво, ама при спрял автомобил, ама при "настъпен", ама лятно време, ама зимата, ама с подгрев, ама с климатик... Общо взето  - нищо общо, свързано с темата - от 1.6 дизел, та до 2.0 бензин !!! Аз сега, като се "изокам", че ми харчи 18/100 градско, в сегашните условия в София, съжаления ли да очаквам, или "Евала"... Странни хора сте, търсите "под Вола - Теле", еми няма, има само едни големи, волски "м....де". Ако не си ползвам екстрите /без "печка", без да си "топля дупето",без да давам газ,  без какво ли не и т.н./, сигурно ще забогатея.., а защо ги имам тогава?!?. Прав беше Самуил /Бегачката/, като написа в една тема - правете си сметка на парите, не само за купуване, но и за разход и поддръжка /приблизително-дословно/. Аман от "тънкаджии", после търсите китайски части и "алтернативи"... 

Боре, форумите не са ли точно за да си приказваме и коментираме каквото ни е на душата? Или всички трябва да пишем това, което одобриш и което на теб ти харесва?

Не искам да коментирам дали си остър или тъп, ама наистина няма да е лошо да си по-малко назидателен ( и в други теми съм те виждал да го играеш съдник и да нареждаш - не забравяй, че не сме сина ти, да ни възпитаваш или заповядваш) и повече добронамерен - като цяло темата си е точно за разхода на 1.6, просто някои колеги сравняват техния разход с нашия.

Освен това не виждам твоя коментар с какво точно допринесе по нея - мен ако питаш той е повече off topic отколкото който и да е друг, да не говорим, че не виждам къде в тази тема някой се оплака, че не може да си плати консумативите, горивото или колата? А и къде точно някой каза, че не си ползва екстрите, за да му е евтино? И съвсем не видях, ама честно, къде стана дума за китайски части и алтернативи? Аман от "баровци" и "разбирачи" в тая държава!

 

 

P.S.: моля модераторите да изтрият коментара на Боре от темата, защото освен да обижда и дразни, за друго не може да послужи. Ако го направят - нека изтрият и този мой пост, който автоматично ще стане излишен.

 

Мерси и поздрави.

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

        Брей, че сте обидчиви...

    Сега сериозно - Ако някой се е почуствал обиден или засегнат по някакъв начин от мен, моля за извинение, не ми е било цел.

    Никога не съм искал да бъда ментор или още повече съдник - ако исках, щях да стана съдия.

    Не съм "баровец", каквато и да е дефиницията на тази дума, още по-малко "разбирач" /макар и да си мисля, че разбирам от някои неща, но може и да е внушение/.

    Не съм злонамерен, но явно изказът ми е проблемен - обещавам да се поправя.

    Да, форумите са точно за писане и коментиране, мисля че и аз това правя - пиша си и коментирам.

    Нямам син, но като чета горното, си мисля, че не трябва и да имам - предполагам, че ще е много нещастно дете.

    Разбира се, че коментарът ми е напълно безполезен и извън темата, няма и как да е, при положение че нямам наблюдения върху конкретния автомобил, обещавам, че е първи и последен /ако не броим настоящия/.

    Относно темата, ами озаглавена е "Статистика за Октавия 3 1.6 ТДИ". Обаче, в нея няма никаква статистика"... Като изключим няколко поста, свързани с разхода на гориво, няма никаква статистика, данни и т.н. за модела като такъв. Всичко октанало си е жива "спамилня" /без да обиждам никого, така го виждам аз/. С нищо не може да бъде полезна, на човек, който иска да добие някаква по пълна и завършена представа за модела, освен за разхода, и то с уговорката да си избере сам, на кои от посочените данни за него да повярва.

     Мой приятел се интересува от модела, за който аз нищо не мога да споделя, поради което му препоръчах да погледне тази тема - резултата е, че сега е още по-объркан, но пък и нищо не е разбрал за автомобила от тази тема. Реших и я изчетох няколко пъти /вече съм убеден, че съм тъп/, но и аз нищо не намерих, освен данни и снимки за разход.

     След което, снощи се "изоках", с което явно съм засегнал много хора - поклон и моля за извинение !

     Мисля, че е удачно темата да се озаглави "Бърборилня за Октавия 3 1.6 ТДИ".

Нека някой модератор, разчисти темата след мен. Благодяря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, прав си за заглавието - може би е малко подвеждащо.

 

Всъщност всичко тръгна от друга тема - статистика за 1.4tsi и касаеше основно разхода на гориво. Съответно и колегите с дизели подеха инициатива да покажат при тях какви са показанията - и така си и остана, темата наистина е само за разхода :)

 

Въпреки всичко две неща са факт - снимките и постигнатите данни за разхода на 1.6tdi, както това, че покрай всичко си начесахме и езиците :)

 

Аз примерно съм ок с всичко написано и не държа на модерация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ... Странни хора сте, търсите "под Вола - Теле", еми няма, има само едни големи, волски "м....де".

 

За тези, които не знаят - вола е скопен бик, така че и м...де не се намират. :)

 

Екстрите на автомобила, като консуматори на ел. енергия се отразяват незначително на разхода и не трябва да се забелязват. Напр. 100гр. на 10л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

            Мой приятел се интересува от модела, за който аз нищо не мога да споделя, поради което му препоръчах да погледне тази тема - резултата е, че сега е още по-объркан, но пък и нищо не е разбрал за автомобила от тази тема. Реших и я изчетох няколко пъти /вече съм убеден, че съм тъп/, но и аз нищо не намерих, освен данни и снимки за разход.

     След което, снощи се "изоках", с което явно съм засегнал много хора - поклон и моля за извинение !

     

Така кажи, Боре - с удоволствие ще помогнем на теб и приятеля ти :doubleup:

Кажи само каква информация за модела му е нужна, пък ще се опитам да я предоставя! Сигурен, че и колегите ще помогнат с каквото могат. 

Иначе Павката го каза - темата започна и си върви за разхода плюс задължителните бъзици и бърборене, ама ти се включи малко с бутонките напред... Да ти кажа правичката не съм много сигурен каква друга статистика може да се води за един модел, освен навъртяни километри и разход, но питай, не ни жали.

Аз лично, от моя 6-месечен стаж с този модел, мога да кажа, че за мен колицата е добър компромис между цена, мощност и разход, не харчи никакво масло (поне за първите 10 000 км, колкото съм минал до момента не е мръднало), тихичка е за дизел. Возията и е комфортна и стабилна. Определено не е бегачка, но като и хванеш цаката при тръгване, ускорява никак не лошо за сто и петте си кончета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, с теб на НИМ си поговорихме какво означава големия атмосферен бензинов двигател. Кеф цена няма!

По темата: аз гледах Октавия 3 1.6тди преди да купя моята Шкода и честно казано за парите си е идеален компромис цена/качество. За кола с размерите на средния клас предлага прилична динамика за килограмите и разхода си. Не очакваш чудеса, но се возиш евтино и безпроблемно. Ако добавиш и някоя други екстри над Елеганс пакета си става прията малолитражка за каране. Същото мисля и за 1.4 тси, защото двете бяха на цена около 38хил (по спомен), когато бях пред дилема каква кола да си купя.

Според мен твоя човек няма да сбърка, но все пак всичко е въпрос на приоритети! Да направи един тест драйв. Ако му хареса динамиката и возията, ще е доволен и от разхода.

Мнението ми е разбира се субективно и ако го сметнете за спам, моля да бъде изтрито!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

        Брей, че сте обидчиви...

    Сега сериозно - Ако някой се е почуствал обиден или засегнат по някакъв начин от мен, моля за извинение, не ми е било цел.

    Никога не съм искал да бъда ментор или още повече съдник - ако исках, щях да стана съдия.

    Не съм "баровец", каквато и да е дефиницията на тази дума, още по-малко "разбирач" /макар и да си мисля, че разбирам от някои неща, но може и да е внушение/.

    Не съм злонамерен, но явно изказът ми е проблемен - обещавам да се поправя.

    Да, форумите са точно за писане и коментиране, мисля че и аз това правя - пиша си и коментирам.

    Нямам син, но като чета горното, си мисля, че не трябва и да имам - предполагам, че ще е много нещастно дете.

    Разбира се, че коментарът ми е напълно безполезен и извън темата, няма и как да е, при положение че нямам наблюдения върху конкретния автомобил, обещавам, че е първи и последен /ако не броим настоящия/.

    Относно темата, ами озаглавена е "Статистика за Октавия 3 1.6 ТДИ". Обаче, в нея няма никаква статистика"... Като изключим няколко поста, свързани с разхода на гориво, няма никаква статистика, данни и т.н. за модела като такъв. Всичко октанало си е жива "спамилня" /без да обиждам никого, така го виждам аз/. С нищо не може да бъде полезна, на човек, който иска да добие някаква по пълна и завършена представа за модела, освен за разхода, и то с уговорката да си избере сам, на кои от посочените данни за него да повярва.

     Мой приятел се интересува от модела, за който аз нищо не мога да споделя, поради което му препоръчах да погледне тази тема - резултата е, че сега е още по-объркан, но пък и нищо не е разбрал за автомобила от тази тема. Реших и я изчетох няколко пъти /вече съм убеден, че съм тъп/, но и аз нищо не намерих, освен данни и снимки за разход.

     След което, снощи се "изоках", с което явно съм засегнал много хора - поклон и моля за извинение !

     Мисля, че е удачно темата да се озаглави "Бърборилня за Октавия 3 1.6 ТДИ".

Нека някой модератор, разчисти темата след мен. Благодяря

    :D  :D  :D  Боре, трима ставаме във форума изключително емоционални. Предлагам да броим до десет преди да пишем, че ще ни лепнат под аватарите "емоционален, когато се вози в Шкода". :P На твоя приятел можеш спокойно да кажеш, че с Октавия няма да сбърка - нито като качество, нито като разход на гориво.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа за разхода и малко впечатления от 03 1.6 TDI.

Първо - колата е служебна, на 1800 км., амбишън оборудване.

София - Бургас - ср. скорост 140 (по борд, от светофара на Враня до кръговото в Бургас), разход 6,4 (по борд), тази скорост се постига като се гони 160 през повечето време.

Бургас - София - ср. скрост 145 (пак така засечена), разход 6,6 малко по-бързо карах 160 навсякъде където може.

По борд общо 6,3 за 550 км - имаше тежко градско София 50 км. ходене от Бургас до Слънчев бряг и обратно и градско Бургас, по резервоар 6,35.

 

Впечатления от колата - прсто не мога да кажа, че гроздето е кисело. Мислех, че вървежа ще е слаб на база дългосрочни впечатления от Хюндай и30 1,6 дизел. Вървежа е напълно достатъчен за нормален шофьор без претенции за състезател. 

Като цял пакет от качества, колата е чудесна. Като недостатък мога да отбележа лошия обзор и шума при високи скорости. На 180 бучи та се не трае. За него подозирам, че се дължи на гумите Гиславед Еуро фрост, но не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,6 105 мотора,още в октавия 2 фл е много приятен за каране.По приятен -по-плавно и равномерно и спокойно си разгръща мощноста от ПД-то,много по тих и малко по-икономичен.И за сега БЕЗПРОБЛЕМЕН! КАТО И СТАРИЯ 105-1,9

ДОРИ ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ НА ПО-ДИНАМИЧЕН ОТ 1.9. Но реално засечено са еднакви /засичам си ги на едно място/ ,но понеже е по-тих и спокоен на пълна газ,и се развърта без задържане както е ПД-то до по-високи обороти-4500,прави впечатление на по-динамичен.Отличен мотор. Само не е подходящ за тунинг -да знаете. Много малко качва.Тъй като е с по-малка кубатура е повечко надут от 1.9 от завода.Така че който си купува,да си прави сметката,че ако му стане слаб някога,не става да се засилва много много.Докато 2.0 тди-то като се ремапне,направо откача от самосебе си -_-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, какво имаш предвид, че не става да се засилва-до колко кончета му е максимума за ремап?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя темата малко се е отклонила, но да питам собствениците на 1.6 tdi нещо и аз :).

Какви обороти държи на празен ход при загрял двигател и какъв разход показва?

 

Сдобих се и аз с такъв мотор, в О2 обаче и ми се струва, че има някакви аномалии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя темата малко се е отклонила, но да питам собствениците на 1.6 tdi нещо и аз :).

Какви обороти държи на празен ход при загрял двигател и какъв разход показва?

 

Сдобих се и аз с такъв мотор, в О2 обаче и ми се струва, че има някакви аномалии.

Не съм се заглеждал много, но май около/малко под 900 оборота. А разхода е около 0,5л/ч. Утре ще обърна малко повече внимание и ще пиша. Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, при мен държи оборотите около 750 и се усеща леко неравномерна работата на мотора. Моментния разход варира 0,3-0,4 л/час.

Странното е, че един път ми се случи да закове оборотите на около 900 и направо не се усещаше, че мотора работи, а моментния разход го закова на 0,2 л/час! До сега не съм имал дизел и още свиквам кое е нормално и кое не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Хайде да се включа и аз в статистиката, макар и с О2.

София - Банско - София 5,4 според компютъра, 5,6 на колонката. По магистралата карах със 120-140, след това 90-110. На връщане валеше и доста силен дъжд.

Като сменя термостата ще споделя пак дали има подобрение в разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Хайде и нещо ново и интересно от мен.

Вчера засекох разхода на колонка след 500 км само градско/софийско каране. Резултата беше ок за мен - 7,4/100. По-интересното е разликата с борд компа - на него пишеше 6,4/100 за тази дистанция. И преди го хващах, че спестява, ама извънградско ме беше лъгал до около 10% (0,5 л/100 км) по-малко показание спрямо реално изгорено. Градското обаче е с над 15% (~1л/100км) разлика, което вече си е доста сериозна цифра...

Колеги, има ли и други, които са си правили труда за такова сравнение и ако да - какви са вашите данни?

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го правя от повече от година. Такива големи разлики се получават само ако не спра зареждането при автоматичното изключване на пистолета, а допълвам. Ако спираш всеки път, когато пистолета се изключва, разликата е под 10%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.