Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

bega4kata - А те имат ли варияции? Доколкото знам, имат по-евтини и нормалните. Уж и двата вида са орогинални, но едните са по-евтини и се предлагат по програма 4+.

Ако нормалните оригинални правят такива номера, то какви спирачни "консумативи" да си купуваме? :eusa_think:

АТЕ, Zimmermann, Textar от високите им класове за моделите и модификациите или?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз установих същата разлика.Явно така  е конструирано заводски ,да има разминаване между скоростомера и действителната скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във форума нееднократно е обсъждана разликата между скоростта по километража и реалната по GPS. Не е от гуми и помпане, а е директива на ЕС. На Тойотата ми няма разлика между километража и GPS-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен с 19 ки,е само 2 km разликата.При 200 км.

С 18 ките беше 4.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен колега.На Ауди например няма такава разлика.Просто не си правят труда да мерят скоростта при нормално налягане на гумите а в режим транспортен.Вижда се в автосалона как са "навирени автомобилите".Но да поясня само че това е лично мнение и от личен опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С предишният ми автомобил и със същия GPS разлика 0 км/ч.Така че най-вероятно е фабрично заложено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите ги дадоха с колата, налягането е каквото пише, пробега е около 20 000. При предната кола нямаше разлика. Май трябва да засега и разстоянието!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казаха колегите преди това ако е заложено фабрично така и си остава.Директивата си е налице така че, този толеранс до 110% е в рамките на допустимото и всеки се възползува както сметне за добре,не е дефект нито пък е нещо лошо , дори от гледна точка на безопастност се явява като плюс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самата кола е "наясно" с тази разлика. Ако автомобила е с темпомат се разбира най-лесно - заковаваш 100 с темпомата, нулираш средната скорост на компютъра и след няколко стотин метра показанието ще бъде 95. На Фабията имах същата разлика.

Сами, не знам защо при теб разликата е несъществена? Единствен вариант за който се сещам е гумите да са с по-голям диаметър от заводски предвидения. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам.

Бях правил и клипче и го бях качил в темата за бялата стрела с 18-ките,че е 4 км разликата при 200 км.Но съм го изтрил при разчистването на темата.

Диаметъра се увеличава на колелото да.

225/45/17-с този излиза рс- ката заводско има разлика с 225/35/19

Следващите ми гуми ще са 235/35/19....ама с това темпо дето карам....кога ще ги изтрия тези....:)

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-точно показва скоростта, толкова по-неточно ще е изминатото разстояние, и обратното!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:doubleup:С условието, че обратното е ограничено до оригиналния външен диаметър на гумите.

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Един въпрос и от мен.Когато купих колата замерих нивото на маслото и беше на максимума на измерителната линия на щеката.Сега съм на около 7000км ,вчера замерих отново и нивото на маслото беше на средата на щеката.Представям си какво ще се случи след още толкова км.Не мисля,че е нормално,при положение че на другата ми Октавиа 1(1,9D - 90hp) sled 10000km вадя толкова масло колкото съм налял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Един въпрос и от мен.Когато купих колата замерих нивото на маслото и беше на максимума на измерителната линия на щеката.Сега съм на около 7000км ,вчера замерих отново и нивото на маслото беше на средата на щеката.Представям си какво ще се случи след още толкова км.Не мисля,че е нормално,при положение че на другата ми Октавиа 1(1,9D - 90hp) sled 10000km вадя толкова масло колкото съм налял.

 

Нормално е, не се шашкай. Агрегата първо се разработва и може да похапва в началото, второ първото масло си го смени по-рано /например след 1000км или сега/, защото може да е боклучав Шел (тънко е и лесно го гори)... Не гледай какво ти показва колата - 30 000км и т.н. Искай на до 10 000км да го смениш, знаеш от 1.9-ката :) Всичко е нормално, не търси проблеми :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е защото е нова колата, а защото маслото е LONG LIFE. "Програмирано е" да се харчи за да може после да се долее и да се обнови.

Това ми го казаха уж запознати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първото масло си го смени по-рано /например след 1000км или сега/

 

Не гледай какво ти показва колата - 30 000км и т.н. Искай на до 10 000км да го смениш

Напълно съгласен. Първо обслужване - около 7-8000км и след това 10 000км или 1 година. Това с обслужванията през 30 000км ми се струва сигурна рецепта за драми, когато възрастта на двигателя понапредне. Аз лично няма да ги чакам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, не се шашкай. Агрегата първо се разработва и може да похапва в началото, второ първото масло си го смени по-рано /например след 1000км или сега/, защото може да е боклучав Шел (тънко е и лесно го гори)... Не гледай какво ти показва колата - 30 000км и т.н. Искай на до 10 000км да го смениш, знаеш от 1.9-ката :) Всичко е нормално, не търси проблеми :)

 

Поздрави

Ok,радвам се да го чуя.И аз си мислех че на база разработване на двигателя може да гори масло,но все пак реших да се консултирам с вас.Така или иначе мислех на 10000км да направя смяната на маслото,и да поддържам този сервизен интервал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено :) Иначе, не е никакъв проблем да си я смениш на фиксиран 15 000км :) Да ти служи като ориентир само. Става за минутка с компютър, но не съм сигурен дали има вариант, както беше при Октавия 2 - с комбинация - да се нулира ръчно сама.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено :) Иначе, не е никакъв проблем да си я смениш на фиксиран 15 000км :) Да ти служи като ориентир само. Става за минутка с компютър, но не съм сигурен дали има вариант, както беше при Октавия 2 - с комбинация - да се нулира ръчно сама.

 

Поздрави

Става и ръчно. Описано е в книжката. Само че нулира ли се ръчно, то преминава към фиксиран интервал и за да се мине отново на променлив трябва вече комп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и ръчно. Описано е в книжката. Само че нулира ли се ръчно, то преминава към фиксиран интервал и за да се мине отново на променлив трябва вече комп.

 

Да да, аз за преминаване към фиксиран точно говоря, защото нулирането е безплатно (сам си го правиш и не ползваш променливия, който обикновено варира от 27 000 до 32 000км /по статистика от форумите/) :) Няма проблем с гаранцията - така го нулирах на служебната фабия и съм ги питал има ли грижи - нямало. Всичко е точно, значи :)

 

Благодаря за потвърждението!

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.